1.bölüm

574 204 94
                                    

Ölüm'ün üzerinden 3 ay geçti peki değdi mi,
kendi canına kıydığına?
Yaşayacak onca güzel şeyi bir kenara bırakıp,kendini uçurumdan atmana değdi mi?
Anneme,kardeşlerime ve bana bunca acıyı yaşatmaya.

3 ay öncesine ait olan Ela'nın son günlüğünden

349. Sayfa;

Her şey üst üste geliyor. Yeterince dert yokmuş gibi işten de atıldım.Maddi sorunlar,çevre baskısı,erkek arkadaşımın gereksiz atarları,peşimi bırakmayan sapık bunun gibi nicesi var. Patronum her gün beni takip eden sapığın iş yerime gelip beni taciz ederken müşterikeri rahatsız ettiğim gerekçesiyle beni işten çıkartı. İşten çıkarıldığımı Melih'e söylediğimde bana kızmaya başladı bende kendimi savunmaya başlayınca evden çıkıp gitti.

350.Sayfa;

Önceki gün Melih eve geldiğinde saat gece 4'e geliyordu ve leş gibi alkol kokuyordu.Açılması için kahve yapıp yanına gittim.Boynundaki açık pembe gloss izlerinin görmemek için kör olmak gerekiyordu,ki kör olmayı diledim.Yaptıgı affedilebilir birşey değil bunu unutmamak için buraya yazıyorum.

Tepki vermedim,öylece kahveyi verdim ve odaya geçip uyumaya devam ettim.Uyandığımda salonda uyuyordu, sızmıştı belli ki bende hazırlanıp dershaneye gittim. Akşamı da Nil'de geçirip eve geç gittim.

351.Sayfa;

Melih akşam eve geldiğinde bana iş bulduğunu sevinçle söyledi,bense işe gitmeyi istemiyorum bile. Aklım çok dolu işe gitmek zorundayım çünkü üniversite'yi bitirip arkeolojik çalışmalara başlıycam daha son sınıf'a yeni geçtiğimde bi teklif geldi hocamın tavsiyesiyle beni seçtiler...Çok zor oluyo böyle bi bölümü olurken üzerine part time çalışmak...

352.Sayfa;

Sabah Annem aradı. Babamın kaza yaptığını ve yoğun bakımda olduğunu söyledi. Hiç bir şey hissetmedim üzüntü ve ya sevinç...hiç bir şey. Geri gelmemi söyledi dönmeye değer hiç birşeyin olmadığı bi ülkeye bir hayata geri dönmemi bana ihtiyacları olduğunu söyledi. Giydiğim kıyafetle yargılandığım cinsiyet ayrımının hat safhada olduğu bir aileye bir topluma...

Halkın,yönetim hakkında bir şey bilmedigi bilenlerinin de farklı yöne çektiği dini öne sürerek insanları yargılayan bir ülkeye...Sokaklarda kadın,çocuk katillerinin ellerini kollarını sallayarak gezdiği bi ülkeye asla dönmeyeceğim...

Tanrı Ben olsaydım.. her şey daha güzel olabilirdi.

__________________________________________

Kardeşimin yazdığı satırları okurken yaşadığım yeri ülkemde olan olayları sorguladım...Kardeşimin yaşadıkları ve onun katilleri

Tanrı Ben OlsaydımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin