Ela'nın ölümünden 3 ay önce:
"Günlerdir bu yüzden mi uzak duruyorsun benden?!"
"Evet Melih eve boynunda izlerler geliyorsun nasıl birşey bekliyorsun ne tepki vermemi istersin!"
"Ela ben öyle birşeyi yapmadım neden anlamıyorsun?""O zaman o boynundakiler neydi Melih?"
Melihin bakışları oldukça emin di belli ki gerçekten biriyle sevişmemişti ama boyundaki izler dudak izine benziyordu...
"İstersen Aslan'ı arayıp ona soralım o söylesin o zaman inanıcakmısın bana?"yüzünün her bir santiminden belli oluyordu ama yinede...
"Ara Aslan'ı ben burda yokmuşum gibi sor o gece neler oldu anlatsın"
.......
Aramaya girip Aslanı aradı daha çalmaya yeni başlamışken hoparlöre aldı ikinci çalışta açtı.
"Alo"
"Alo Melih Noldu kardeşim?"
"Geçen gece dışarıya çıkmıştık ya kanka o gece neler oldu birşey hatırlamıyorum Ela boynumda izler gördügünu söyledi"
"Kanka ya orda bi kadın vardı her halde mekanda çalışan biriydi bizim masadaydı..."
"Eeee"
"Ela yanında mı beni duyuyor mu?
"Hayır yanımda değil anlat abi"
"Ya kadın baya baya yedi seni o gece. Sen bi kaç kere ittin ama kolunu kaldırcak halde değildin hayvan gibi içmiştin"
"Sonra ne oldu?"
"Dedim kadın'a gitti sonra seni kapıya kadar bıraktım abi hiç mi hatırlamıyorsun?"
"Hatırlıyorum ama Ela bunlara inanmıyor ki anlattım kaç kere şimdi senden duydu"
Sinirle baktım...Melih telefonu kapatıp bana döndü.
"Hala inanmıyormusun?
"İnanmaktan başka Çarem mi var?"
"Ela,yapmadım başka birine bakmadım bile sende duydun kadını itmeye bile mecalim yokmuş"
"Nereden bilebilirdim belki o da yalan söylüyor sonuçta arkadaşın değil mi tabi yalanlıyacak"
"Başka biri olsaydı şu an neden bu konuşmayı yapardım gider onunla birlikte olurdum"
"Bilmiyorun Melih neye inanacağım bilmiyorum"
Melih öylece bana bakıp koltuktayken bana sarıldı.Kafamı göğüsüne yaslayıp
"Yapmadığıma,yapmayacağıma inan."
Gecenin sonuna kadar bana aynı şeyleri anlatıp durdu.Onu kaybetmekten öylesine korkuyordum,ondan uzak kalmaktan öyle korkuyordun ki...Gerçekten yapmış olsa bile gidemezdim ondan.
Yıllardır yanımda hayatımda yapmayacağını bilmeme rağmen,yapmış olma ihtimalini kafamdan atamıyordum...
Yapmadığına inanıyorum ama bir ihtimal düşüncesi delirtiyor....
Melih öylece oturken yarın akşama işten erken geleceğini ve yemeğe gideceğimizi söyledi.
Öyle güzel bi kalbi var ki ... Gerçekten yapmadığı bir şeyin özürünü dileyip telefi etmeye çalışıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tanrı Ben Olsaydım
RandomEşit olmayan,şiddete eğilimli bir toplumda yetişip ülkesini,ailesini terk eden bir kadının bir sebepten ülkesine geri dönmesiyle herşey'in daha beter bir halle gelip intihara sürüklenişi.