~Pazar gününün devamı~

16 1 9
                                    

     Mira Yüksel~

            Arkamdan "Bakar mısın!" diye bir ses duydum döndüğümde o çocuktu ve burnumun dibinde... "Evet şey yani efendim buyurun..." "Cidden mi yani utandın mı..?" Kızlara dönüp "Siz gidin ben size yetişirim" dedim.

           Bana bir adım daha yaklaşıp, "Çok güzelsin neden bilmiyorum ama gözlerin beni çok sıcak hissettiriyor gözlerine bakınca aklımda ki her şey uçuyor, oynarken senin yüzünden sonuncu oldum ama pişman değilim seni izlediğim için?" çocuk çok güzel konuşuyordu ama ben utanmıştım bende ondan etkilenmiştim ses tonu çok narindi ama ne diyecektim en iyisi zamandı evet biraz zaman..! "Şey evet çok haklısın insan sevince öyle oluyor yani ama bence bi.." sözümü kesmişti "Sus ve gözlerimiz konuşsun ani karar verip beni küstürme hayata karşı." "İsmin ne söyler misin?"  "Yağız senin?" "Mira" dedim ve ordan kaçtım gittiğimde kızlar yoktu, yürüdüm sadece kafa dinlemek için neydi o tatlı sözler iltifatlar bunları düşünüyordum zaten başka bir şey olamazdı olsa bile o denizin içinde boğulup giderdim "Ya kardeşim önüne baksana çarpıcam ölcen gitçen şimdi ya!" Korna ve bi adam sesi ile düşüncelerimden ayrıldım "Pardon" deyip yoluma devam ettim evet yurda geldim kızlara şimdi anlat her şeyi of ya en sevmediğim şey!

   Güven Erkek Lisesi~

           Berk Ulucan~

"Abi cidden çıldırıcam ya sen kimsin ki ben seni kıskanıyım, şımarık ya valla şımarık ama o görür ben ona iyi bir şey yapıcam." "Kanka tamam bak sakin ol biraz hem kıza napcaksın ki bence uğraşma boş ver gitsin." beni sakinleştiren her zaman olduğu gibi Ali idi. Bir anda Bora'ya odaklandım " Ne oldu?" "Yok bir şey sadece..neyse ben yatıcam." "Olum saat daha 22:17 nereye yatıyon" dedi Sina, ona tabii 02:00 gibi yattığı için 22:17 ona daha ikindi gibiydi.

Güven Kız Lisesi~

            Mira Yüksel~
   Yatakhaneye gittiğimde Ecrin beni kolumdan tutup yatağın üstüne oturttu ranza olduğu için kafamı vurmuştum. "Eeee" "Ne eee?" dedim aslında anlatmak istemiyordum sonra anlattım kızlar ilk bi sustu sonra "Peki sen sen ne hissettin?" dedi Ada "Ada hatta kızlar işte bende de bir şeyler oldu galiba bilmiyorum galiba dinlenmem lazım lütfen zorlamayın" dedim ve uyumaya gittin yarın okul vardı ve yorgundum.

             Melis Yıldırım~
       
                    "Ya abi yarın okul var anasını satıyım yaa!"  "Olsun ya sonuçta bitiyo en sonunda sanki dinliyoz kaynıyo ki yine" dedi Ada "Ama en çokta serbest ya giyinmek o çok iyi cidden" dedi Afra ve bizde yatmıştık.
        Gamzeli Gıcık: Uyudun mu?
        Gamzeli Gıcık: Sana söylemem gereken bir şey var galiba...
        Bonibon Gözlü İnatçı: Söyle hemen gece gece seninle uğraşamam.
        Gamzeli Gıcık: Bende sana meraklı değilim.
        Bonibon Gözlü İnatçı:Tamam görüşürüz o zaman...
        Gamzeli Gıcık: Dur tamam gitme "Özür dilerim.."
        Bonibon Gözlü İnatçı: Tamam bende "İyi GECELER" 🌙💫
        Gamzeli Gıcık: Sanda iyi rüyalar...
        Bonibon Gözlü İnatçı:
         Görüldü=

      Evet İnşAllah beğenirsiniz bölümümü ve oylamayı yorum yapmayı unutmayın..😉🙃🌈

Hadi BakalımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin