~Okul Gününün Devamı~

29 2 24
                                    

Keyifli okumalar🍀

Selin Yüksel~
Okula vardığımızda kapının önünde bir nöbetçi öğrenci vardı sınıfları söylüyordu ve bir 10 kişi sonra önümüzde Kaangil vardı." Oraya bakarken Kaan ile göz göze geldik o gözlerini çekmeden çekmeye niyetim yoktu 1 dakikayı geçmişti inatla bakıyordu en son ben gözümü başka yere çevirmiştim. "Kızlar ben çok heyecanlıyım patlıcam" dedi Ela. "Sen mi, ben mi aga bee?" dedim. Bize son 3 kişi kalmıştı.... Sonunda sıra bizde idi:

-Nöbetçi Öğrenci: Selin Yüksel, sen 10-A.
Ela Biçer sen de 10-A. Su Doğan sen de 10-A..

"Teşekkürler" dedik ve ordan ayrıldık "Yes be yine ayrılmadık kuzularım benim" dedi Su, bu kıza bu enerji nerden geliyor anlamamıştım? "Kızlar siz onu bunu bırakında Kaangil hangi sınıfta?"dedim "Bilmem ki ama bizim sınıfta olmasınlar n'olur yaaaa..." diye istan etmişti Ela bu arada cafe günü Ela'nın yüz ifadesi aklıma gelmişti. "Ela, Kanka bak sen cafeye gittiğimiz günün onlarla karşılaştığımızda hiç iyi değildin bizim bilmediğimiz bir şey mi var kuzum?" "Aslında var tamam söylemenin vakti geldi, biz önceden Görkem ile çıktık ve ben hâlâ seviyorum hem de öncesinden de çok.." lafını kesip "Ne zaman oldu bu olay ya bizim neden haberimiz yok" zil çalmıştı hemen sınıfa gittik.. "Hadi ama ya cidden mi?" dedim sınıfa girince ve gözlerim Kaan ile buluştu "Ne oldu beğenemediniz galiba güzellik..?" "Sana ne be aynı sınıftayız işte olanlar olmuş sanki biz ayarladık." gözümü devirerek konuşmayı bitirdim ama bir şeyler mırıldandı olay çıkmaması için susmuştum, rastgele bir sıraya oturduk kızlarla.

Hoca sınıfa girdi ve "Herkes tahtanın önüne geçsin yerlerinizi ayarlıyacağım" dedi ve ben donup kalmıştım olamazdı ya Kaan denk gelirse bana olmaz hayır ya saçmalama Selin böyle bir şey olmaz kendine gel "Selin Yüksel! Selin Yüksel! Kızım!" Yerimden sıçramıştım ve gözlerimi devirip tahtaya geçtim sınıf o kadar kalabalık değildi bi 20 kişi vardı sadece öğretmen ayarlamaya başladı, "Burak ve Kübra, Gül ve Hamza.." "Hocam kızlı erkekli mi oturulacak?" diye sordum "Evet kızım bölme bir daha sözümü!" kafam da çok soru vardı lütfen o olmasın lütfen "Zehra ile Mirza, Barış ve Se..Allhım n'olur ben oluyım n'olur herkesin bana baktığını görünce sesli düşündüğümü fark etmiştim Allak kahretsin "Özür dilerim hocam gerçekten." "Neyse? Barış ve Selen, Aslım ve Ozan, Arda ile Tuana, Arya ve Gökhan, Uzay ile Su, Görkem ile Selin ya da Ela, Görkem ile Ela evet bu durumda da Kaan ile Selin oldu yerlerinize oturun..!"

    Kızlar ile arka arkaya oturduk. Yanımda da Kaan vardı of ya yine yanyana gelmiştik ve canımı yakmasından korkuyordum. "Selam" dedi al işte başladık "Selam" samimi bir şekilde gülerek "Sana instagramdan istek attım fakat bakmadın galiba" ne istek mi atmıştı yani, ne alaka abi arkamı dönüp kızlara baktım kafa salladılar "Görmedim dün kafam karıştığı için direk uyumuştum kusura bakma" "Önemli değil ama eğer isteği kabul edersen daha çok memnun olurum." "Kaan Ne yapmaya çalışıyorsun anlamış değilim ama bunu cevaplamanı istemiyorum." "Sen varya konuyu başka yerlere çe..." sözünü kesip "Başka yere çekmeme sen sebep oluyorsun neden bana dün güzellik dedin..?" "Çünkü be...." Hoca kapıdan içeri girince susmak zorunda kaldık ve derse başladık..

      Mira Yüksel~
Okula vardık ve üstümde çok fazla sitres vardı sanki bir şeyler ters gidecek gibiydi. Önümüzde uzuuuun bir sıra gördüm Ne sırası diye merak ettiğimde yanımdakilere sordum "Aslı bu Ne sırası?" "Şimdi şöyleymiş.., sınıflar karma olacakmış ve kız erkek ayrı kuralları da kalkmış anlayacağın yine o -Güven Erkek Lisesin'den- kurtulamadık" "Sağol" dedim Aslı'ya ve kızlara döndüm "Kızlar ben böyle işin ağzına tüküreyim ya..!" "Ne oldu?" diye sordu Ada "Sınıflar karma olacakmış ve erkek kızlar ayrılmayacaklarmış...!" "Has siktir böyle işmi olur beyinlerine sıçmış bunlar iyice haaa ne biçim kural şeytan diyo bacısından gir ebesinden çık..!" Millet Ada'ya bakıyordu tabii o dayanamadı "Ne bakıyonuz lan dönsenize önünüze gerzekler...!" "Abi inşallah aynı sınıfa düşmeyiz düşersek yanii afedersiniz tek kelime ile sıçtık.." dedi Afra. Sıranın gelmesine daha 10 kişi vardı 5'i zaten o pis Bora'lardı...

Hadi BakalımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin