TamaraDupa o noapte in care am facut un maraton de seriale pe HBO si Netflix e timpul sa infrunt si ziua asta . Irene intra in camera cu un pahar cu apa si o aspirina , iar eu o privesc cu ochii mijiti atunci cand da draperiile negre la o parte , si imediat cum ar veni , realitatea ma izbeste direct in mecla , fara ascunzisuri . Poarta o rochie inflorata si niste balerini crem la ora , nu stiu ce ora e , probabil in jur de noua . Prin contrast eu port un maieu si niste pantaloni de pijama de culoarea draperiilor . Suntem atat de diferite si aici ma refer la toate aspectele , incat nu ti-ai putea imagina ca suntem din aceeasi lume sau ca stam pe aceeasi strada , dar apoi ca mai locuim impreuna si ca suntem rude . Eu arat de parca imi duc veacul prin canale , in timp ce ea e ca scoasa din cutie .
-Nu e nevoie sa-ti spun ca o sa ai nevoie de pastila aceea si ca in treizeci de minute trebuie sa mergi la intrunire . imi spune in timp ce aeriseste camera . Plus ca vodka miroase , Tamara .
Cat de trist , sa urmaresti viata a zeci de persoane privind un ecran de cativa inch in timp ce bei vodka si mananci chipsuri , cel putin am aproximat bine ora . Oh , dar chiar trebuie sa scap de combinatia asta de gusturi din cavitatea mea bucala , e absolut gretooasa .
Foloseste tot timpul termenul de "intrunire" ca sa ii dea greutate sensului in sine , dar nu are nici un efect . N-am de gand sa merg nici saptamana asta .
-Apropo , am treburi prin oras , te duc eu . imi spune inainte de a iesi din camera .
Si in cateva secunde toata ziua mi-a fost data peste cap . S-a dus planul meu de a ma face muci la JayJay si de adormi pe canapeaua din debara . Ma intreb daca stie ca am fost de maxim cinci ori in ultimele sase luni , poate a aflat de curand , sau e posibil sa fi stiut dintotdeauna .
Pornesc vinilul si incepe o piesa de la Metallica , pe acordurile sale imi incep dimineata cu un dus , poate as fi sarit peste acesta daca toata fiinta mea nu ar fi mirosit a alcool imbibat cu transpiratie . Sa nu mai pun in discutie pielea unsuroasa de la chipsuri si asternuturile portocalii de la condimente . Am adormit dupa al saptesprezecelea episod din nici nu mai tin minte ce serial . Imi fac rutina de dimineata si ma imbrac in primele haine care imi apar in fata ochilor atunci cand deschid dulapul , multumesc providentei ca sunt curate sau mai corect lui Irene .Inca ma doare capul dupa noaptea mea pierduta , poate azi inchid abonamentele la porcariile astea . Ciudat cum am atatea dependente , ar fi cazul sa le tai de la radacina rand pe rand . Sora mea s-a cam plictisit de criza asta existentiala din ultimii 4 ani , si sincera sa fiu , si eu , dar tot e prea comod . Claxonul noului ei Volswagen ma scoate din ganduri , azi o sa fac o exceptie si o sa merg sa beau apa impreuna cu alti alcoolici , yuhuu , sa inceapa aventura .Drumul de un sfert de ora de condus a fost strabatut in zgomotul lui Marlyn Manson . E destul de uimitor cum poate sa suporte sora mea genul de muzica preferat de mine , implicit melodiile tipului asta , dar cel mai probabil o ajuta sa nu "patrunda in Locul Intunecat" , o expresie luata dintr-o carte , ce din experienta personala si culturala stiu sigur ca le vine manusa dependentilor si apropiatilor acestora . Exista atatia oameni care ridica in slavi linistea , dar mai suntem si astia la care zgomotul este ca lumina pentru plante . Noi ne gasim pacea in galagie . Nu pot decat sa ma relaxez si sa ma bucur de timpul asta inainte de a da de liniste pentru ca oricat de cliseic ar fi , nimic nu dureaza pana la infinit . Si probabil asa e cel mai bine . Altfel tristetea ar dura la infinit pentru unii , iar fericirea ar deveni nesemnificativa pentru altii . Descopar zilnic ca fiecare lucru are logica si utilitatea sa , mai putin Alcoolicii Anonimi .
-Ce te face sa razi ? intreaba prividu-ma piezis din spatele ochelarilot ei Givenchy . Asta inseamna sa fii avocat , ceea ce eu nu o sa ajung niciodata . Ma bucur daca reusesc sa ma angajez , din nou , cat de curand posibil . Si din nou am fost data afara de la serviciu pentru ca am absentat , te-ai prins , din cauza ca nu renunt la lichidele spirtoase . Macar de la grupul asta nu pot fi data afara pentru ca nu e obligatoriu . Niciodata nu m-am aflat intr-o relatie buna cu angajamentele .
-Doar lucrurile marunte .
Acum e randul ei sa imi urmeze exemplul . Si tocmai ce am ajuns si privesc ca vitelul la poarta noua cladirea in care o sa imi petrec o ora si treizeci de minute din viata . Parca acum ma incanta doua episoade din Blacklist . Macar poate trag un pui de somn intre timp , am o noapte de recuperat . Stabilim sa fiu luata intr-o ora si jumatate din acest loc si ne facem cu mana . Intru si surpriza , sunt prima . Clar a facut-o intentionat . Se pare ca pana la urma stia , si totodata realizez cat de prost am putut estima ora . La cat de sucita sunt azi nici macar nu am deschis telefonul si brusc nu se aprinde . Am adormit inainte de a-l baga la incarcat . Ce viclenie , dar asta e karma si in felul asta functioneaza viata . Primesti ceea ce oferi . Am de gand sa trag un pui de somn pana la aparitia celorlalti .N-am de gand sa pierd timpul studiind peretii , oricum sunt jegosi , eu impreuna cu propria persoana , minunat . Am petrecut o ora dormind daca e sa ma iau dupa ceasul de pe perete , dar am fost trezita de pasarea ce iesea din antichitatea asta pentru a anunta ca intalnirea e pe cale sa inceapa . Parca sincronizandu-se a venit si al doilea oaspete al acestui loc .Si-a facut aparitia o batranica eleganta , ne-am salutat fara nici un cuvant in plus . Arata bine pentru cineva de varsta sa . Si incep sa imi pun intrebari despre viata sa . Asa fac de obicei cu fiecare persoana pe care mi-o impinge viata pe gat . Incerc sa imi creez o poveste despre oricine . Un mod de a ma distrage de la propria tragedie .
Ii urmeaza un tip mai tanar , arata ca un tip care locuieste la o ferma si totusi , nu ca un fermier . De ce mi se pare sinonim cu moartea ? Poate o sa aflu in curand daca mai trec pe aici . Constatarea asta e cu doua taisuri .
In peisaj se mai iveste un batran , la cum e imbracat pare ca e un senior cu cascaval ce joaca de cateva ori pe saptamana golf cu prietenii sai de aceeasi speta , dar stim cu totii ca oamenilor de genul , ori nu le sare in ochi problema asta pentru ca sunt putred de bogati ori au cativa psihologi si terapeuti in carca din acelasi motiv.
Apare si tipul de la care a pornit toata mascarada cu acest club . Ciudat cum nu si-a mentionat niciodata numele , o fi vreun criminal in serie pentru alcoolici si "afacerea" asta e un paravan . Ar fi o binecuvantare pentru univers , dar ma indoiesc la cum arata expresia fetei sale . Nu m-ar mira sa fie mai distrus decat noi . Pana la urma cum ai putea sa ajuti niste persoane daca nu te poti ingriji de propria persoana . Ciudate sunt caile neuronale ale oamenilor .
-Buna ziua , dragii mei ! Ma bucur sa vad ca suntem intr-o formula completa dupa atata amar de timp , sau cel putin aproape . Astazi o sa avem un nou prieten care o sa ni se alature , insa se pare ca va intarzia . glasul ii da de gol iritarea .
-Haideti sa incepem sa ne prezentam din nou . Ar fi corect ca cine a ajuns primul sa inceapa . multumesc bosorogule , imi doresc sa ii arunc replica asta in fata , dar ma abtin .
-Ma numesc Tamara , spun uitandu-ma la sandalele tipului pe care le poarta cu sosete . Am citit pe net ca asta ii deranjeaza pe oameni , simtindu-se stingheri .
Si cand ma pregateam sa imi spun varsta isi face aparitia invitatul surpriza .
CITEȘTI
Intalniri marcante
Teen FictionCu totii stim ce se intampla atunci cand sase indivizi mai mult sau mai putin necunoscuti sunt pusi in aceeasi incapere din cauza sau datorita propriilor decizii , depinde cum privesti situatia . Exista doar doua variante : nimic sau totul . Michel...