Kalbimi alıp geri vermedin💗

126 31 75
                                    

Medya;dinlemeyenler varsa mutlaka dinlesin benden size tavsiye😉

Umut timur-Vermedin

Valla söyliyecek bir söz bulamıyorum ve direk bölüme geçiyorum...

☆⊙☆⊙☆

Anonim:Sevgilim bugünkü olucak basketbol maçı için heyecanlımısın?

Rüzgar:Sen bana niye durmadan sevgilim yazıyon biri görse harbiden bizi sevgili sanıcak ve evet heyecanlıyım ama bir yandanda değilim çünkü zaten maçı biz alıcaz

Anonim:Birincisi sen ne dersen de ben sana hep böyle seslenicem ikincisi kendinize güvenmen çok güzel birşey bende güveniyorum  size. Her seneki gibi bu yılda bizim onurumuz olucaksınız

Rüzgar:Anonim seni tanımıyorum ama harbiden iyi kızsın  ve sen bunları haketmiyorsun

Anonim:Neyi haketmiyorum?

Rüzgar:Bak ben tanımadığım biriyle sevgili olmam karşıma çıksan bile olmam olamam

Anonim:Rüzgar karşına çıksam belkide beni aşağılarsın  çünkü ben sana çok yakın ama gönül ilişkisi olarakta bir o kadar uzağım

Rüzgar:Ben şimdi seni tanıyormuyum?

Anonim:Bunun bir önemi yok önemli olan karşına çıksam bile beni sevmiyecek oluşun

Anonim:Maçta başarılar diliyorum  seni orada destekliyor olucam, konuşarak tezahurat yaparak değil ama tüm kalbimle...

~~~~

Maçın başlamasına yarım saat vardı ve kankamla ben maç başlayana kadar kantine oturmaya gelmiştik.

Gerçekten bana bir şans vermiyecekmiydi?belkide baştan bu işe girmem büyük bir saçmalıktı.Anonimlik ,doğru söylüyordu o beni hiçbir zaman sevmicekti.

Önümde sallanan elle daldığım düşüncelerden gerçeğe döndüm.

"Kanka iyimisin?dalıp dalıp gidiyorsun rüzgar kötü birşey mi yazdı?"

"Rüzgar kötü birşey yazmadı Yaprak,o sadece gerçekleri yazdı"

"Esil  anlat kanka  rahatlarsın"

"Bana seni sevemem yazdı.Doğru söylüyor Yaprak bende olsam anonimden yazan birine cevap vermem,sevmem tanımadığım birini"

"Esil bilmem farkındamısın ama Rüzgar bizim 3 yıldır arkadaşımız  9.sınıftan beri birlikteyiz"

"İşte birazda ondan  şansım yok ya zaten.Rüzgara seni seviyorum desem yine kabul etmez bırak anonimliği kabul etmemeyi sen.İlk diyeceği şey biz 3 yıldır arkadaşız"

"Arkadaşlıklarda aşka  dönüşüyor.Ayrıca biz sadece sınıf arkadaşıyız o kadar yakın değilizki birbirimize sana kardeşim gözüyle baksın nerden bilebilirsin kimi  sevdiğini?"

"Bilmiyorum Yaprak hiçbirşey bilmiyorum.Neyse hadi maça gidelim 8 dakika var başlamasına"

Konuşmamızı orada sonlandırıp  ayaklandık ve kantinden  çıktık.Birlikte alt kattaki spor salonuna  indik,taraftar koltuklarından en öndekilerinden birilerine yerleştik.Maçın başlamasına ramak kalmıştı ve yavaş yavaş oyuncular gelmeye başlamıştı.Bizim okul direk Rüzgarın takımına tezahurata  başlamıştı.Karşıki okulun öğrencileride kendi takımına tezahurat yapmaya başlamıştı.

Karşıki okulun takımının başında afili bir çocuk vardı.Muhtemelen okulun sahibinin oğlu yoksa bu egonun bu havanın başka bir açıklaması olamaz.Taraftar koltuklarında göz gezdirdikten sonra gözleri beni buldu.Mavi gözlerime uzun uzun baktı sonra havalı bir gülümseme gönderip bana göz kırptı.Sonra bizim takımdan bir ses duyuldu.

"Önüne bak önüne!saha o tarafta değil.Ayrıca bir daha benim arkadaşlarımdan birine göz kırptığını görmiyim yoksa-"bunu diyen Rüzgardı beni savunuyordu.Egolu çocuk Rüzgarın lafını kesip

"Yoksa neyaparsın?"

"Senin o gözünü oyarım!" Kavga daha fazla alevlenmeden takımlar kendi taraflarına çekildi.Hocanın düdüğü ile maç başladı.

Şuan ki durum bizim okul üç sayı öndeydi ve maç bitmek üzereydi.Yani kısmen biz kazanmış oluyorduk.Basketlerin  çoğunu zaten benim Rüzgarım atmıştı.Son saniyeler gelirken Rüzgar son bir basket daha attı ve maçın bitiş düdüğü çaldı.Dört sayı farkla bu  yılda biz yenmiştik.Bizim okul  bitiş düdüğü çaldığı gibi deli gibi bağırmaya başlamıştı.

Sonra takımlar saygı gereği el sıkışmaya başlamıştı.Egolu çocuk ve Rüzgar arasında uzun bir bakışma geçti ama sanki bakışmalarında alev vardı.Hayrolsun inşallah.

Taraftarlarda  dağılmaya başlayınca Yaprakla biz önden çıktık.Maç sayesinde okul çıkışı geldiği için eve gidiyorduk.Yaprakla bahçede ilerlerken biranda kolumdan tutulup çekildim.Kimin çektiğine baktığımdaysa egolu çocuktu.

"Yavaş olsana be senin tapulu malınmı bu çekiyosun çekici araç gibi kafana göre!"diye bağırdım.Benim bağırmamla birkaç göz bize döndü.

"Özür dilerim ben  senle sadece tanışmak  istemiştim"dedi çocuk.

"Ben Melih Yıldırım"

"Esil  Karayel"

"Ya biraz bodoslama olucak ama bana numaranı  verirmisin?"

"Tanışmak istedin tanıştık ben kimseye numaramı vermem"diye sesimi yükselttim.O sırada Melihin yüzüne biri tarafından bir yumruk inmesi bir oldu.Melih yumruk yüzünden yere düştü.Yumruğu atan kim diye baktığımdaysa Rüzgardı.Rüzgar Melihin üstüne çıkıp ona bir yumruk daha attı.

"SEN KİMSİN LAN ESİLİN NUMARASINI İSTİYORSUN!!"Bir yumruk daha attı.

"ESİLDEN UZAK DURUCAKSIN YOKSA SONUN BENİM TARAFIMDAN OLUR BİLMİŞ OL! " dedi ve bir yumruk daha atıp bıraktı.Melihi arkadaşı alıp kaldırdı.

"Bunun bedelini ödiyeceksin Rüzgar Ateş"dedi ve  arkadaşı Melihi götürdü.Rüzgar bana dönüp

"İyisin dimi sana birşey yapmadı?"

"Hayır sadece tanışalım dedi sonra direk numaramı istedi."

"Birdaha sana bulaşırsa direk bana söylüyorsun"Rüzgar bunu rica eder gibi değilde direk emir verir gibi söylemişti.Ben sadece kafa sallamakla yetindim.Rüzgar iyi akşamlar  dedi ve gitti.Sonra bizde Yaprakla yolumuza devam ettik.

Neden benim için gelip Melihi dövmüştü.Neden esilden uzak dur diye bağırmıştı.Ben onun için değerlimiydim.

Beni arkadaşı olarak görüp vazifem diyerekmi kurtarmıştı yoksa bende onun
Kalbinde bir yerdemiydim?

Neden böyle yapıyorsun Rüzgar neden???

~~~~~
Evet bölüm nasıldı?

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.

Ben bu kurguyu uzun zamandır düşünüyorum lütfen emeğimin karşılığını verin😊

Seviliyorsunuz canım okurlarım♡

Anketime bakmayıda unutmayın güzel sorular var değişikler😉

Bizdende Olurmu???Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin