Arkadaşlar merhaba
Direk bölüme geçiyorum...
~~~
İnatçı Keçi:Naber yakışıklı?Rüzgar:Kızım geceleri bile bensiz yapamıyon dimi çdfçklkl
İnatçı Keçi:He valla yapamıyorum nerden bildin?
İnatçı Keçi:Heran aklıma sen geliyon çevremde iyi geceler diyebilecek tek bir arkadaşım var birde sen varsın napiyim
Rüzgar:İyi yapıyorsun anonim yaz sen bana iyi geliyorsun
İnatçı Keçi:Rüzgar benimkide kalp ama yapma böyle ani şeyler
Rüzgar:gflfşdşflgfşglgkgkggkgkg kızım ya sen nasıl birşeysin??
İnatçı Keçi:Valla bende bilmiyom bu arada bana baya uzun random attın bence gel he de evlenelim olmamı??
Rüzgar:Sana bir daha random atarsam çocuk ismi düşüncen galiba
İnatçı Keçi:Doğru,kızımız olursa Elis olsun benim ismime yakın erkek olursa poyraz olsun senin isminden yola çıkarak nasıl fikir?
Rüzgar:Sen iyi değilsin gerçekten iyi değilsin
Rüzgar:Bir dakika oğlum sen benim ismime yakın derken ne dedin
İnatçı Keçi:Ay ellerim kırılsın ben ne yaptım
İnatçı Keçi-Rüzgar kişisini engelledi
Rüzgardan...
Elis ismi ismime yakın yazmıştı...inanmıyorum adı hakkında bir bilgi vermişti.Adı ne olabilirki?
Gecenin bir yarısı artık yatma vakti geldi.Yarın kafa yorarım.Hemen odama çıktım üstümü değiştirdim ve yattım.Seni bulucam inatçı keçi...
Ve son...
(Şaka yaptım gitmeyin)
~~~~~
Sabah olduğunda uyandığım gibi hemen üstümü değiştirdim.Bugün okul vardı ama önce esili almalıyım.Bundan sonra tek dışarı çıkamazsın demiştim.İşlerimi halledip hemen dışarı çıktım esilin evine doğru yola koyuldum.Esilden...
Çalan alarm sesiyle gözlerimi açtım.Hemen kalkıp rutin işlerimi hallettim ve üstümü değiştirdim.
Üstüme günlük kot şort ve beyaz t-shirt giydim.Saçımı tarayıp salık bıraktım.Allahım ben dün akşam ne yapmıştım?
İsmim hakkında bilgi vermiştim ve eminim Rüzgar bu işin peşini bırakmıycak.Allahım nolursun aklına ben gelmiyim lütfen.
Hemen aşağı indim,babam yine erkenden gitmişti.Kendimi dışarı attığımda Rüzgarın daha gelmemiş olduğunu gördüm.Aslında gerek yoktu,yani beni üç yıldır seviyor üç yıldır birşey yapmadıysa yine yapmaz.Ama Rüzgara lafını geçirebilene helal olsun.
Bir beş dakika sonra Rüzgar gelmişti.Şuan yoldaydık.Ortalığı bir sessizlik kapladı inşallah anlamamıştır.Sessizliği bozan Rüzgar oldu.
"Ee Esil hanım nasılsınız bugün?"
"İyi gibi sen?"
"İyi diyelim iyi olsun daha mesaj atıyormu o?"
"Ara ara atıyor ama cevap vermiyorum"
"Yok birde ver istersen"
"Sen benimi kıskandın?"
"Seni niye kıskanıyım kızım benimde var anonimim hatta onu bulmama çok az kaldı"
İnşallah bulamassın...
"Ne güzel"
"Bulayım daha güzel olucak"
Bulma,bulma,bulma...
"Esil inmeyi düşünüyormusun?"
"Aa pardon iniyorum"
Arabadan indim okula yürümeye başladık.
Bulama,bulama,bulama,bulama,bulama,bulama,bulama...
"Esil sen iyimisin?"
"İyiyim"
"Eminmisin iki saattir bulama diyon?"
"Ben onu dışımdanmı söyledim?"
"Valla bahçeye girdiğimizde bir başladın şuan gördüğün üzere okulun içindeyiz okula girene kadar bulama dedin hatta ben araya girmesem devam edicektin"
"Bakma bana öyle Rüzgar deli değilim ben"
"Ben sana delisinmi dedim sadece kim neyi bulamasın onu anlamadım"
"Anlama zaten"
"Efendim?"
"Yok birşey Rüzgar yürü"
"Tamam sakin ol reis izboy"
"Rüzgarrr!"
"Bayanlar önden"
İkimiz birlikte sınıfa ilerlemeye başladık.Lütfen ben senin karşına çıkana kadar sen beni bulma Rüzgar...
~~~
Evet arkadaşlar bölüm nasıldı?Aslında bugün iki bölüm atıcaktım ama sabahtan beri ev temizliği yapıyordum ancak müsait olabildim.
Evet kısa bölüm oldu ama telafi edicem
Yarın bölüm gelmiyecek çünkü yarın aktif olamıycam ancak akşama aktif olurum
Yarın sabah erken kalkmam gerektiği için bölümü yayınlayıp yatıcam o yüzden bölümü görüp yorum atanların yorumuna karşılık veremiycem kusura bakmayın ama akşam eve geldiğim gibi hepinizin yorumlarına karşılık vericem...
Hepinizi çok seviyorum😍❤
Öpüyorum😘😘😘
Hepinize iyi geceler...😄
Bölümü sabah görenlerede günaydın😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizdende Olurmu???
JugendliteraturSevdiği çocuğa açılmaya cesaret edemeyen kızımız anonimliğe başvuruyor.Bakalım sevdiceğini elde ediyormu? Daha ne duruyoruz hadi okuyalım bakalım bir aşk filizlenecek mi?yoksa doğmadan bitecek mi? ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡:):):):):):):):):):):)...