Medya;Arkadaşlar bence bir çoğunuz bu şarkıyı biliyordur diye düşünüyorum.Dinlemeyen varsa dinlesin...
Merak ettiğim bir konu var bu bölüme kadar,bölüm başlarında koyduğum şarkılardan bilmediklerinizi dinledinizmi? (Cevaplarsanız sevinirim)
Yani ben o şarkıları öylesine önermedim gerçekten hepsi çok güzel şarkı...
Nasılsınız ?iyisinizdir inşallah😊
Aşkooo♡ beni yorumlarınla çok mutlu ediyorsun bu bölüm sana gelsin:
senilac 😍😍😍Beğenmeniz dilekleriyle canciğer okurlarım❤...
~~~~
Onun burda ne işi vardı??Beni çeken kişi Rüzgardı...
(Yazardan not:Hepinizin beklediği kişi 😉)Yüzüne şok içinde bakıyordum.Sonunda kendimi girdiğim şoktan çıkarıp ağlayarak bağırmaya başladım.
"NEDEN YAPTIN BUNU!NİYE KURTARDIN BENİ!BENİM KURTULMAM İÇİN, ÇEKTİĞİM ACILARDAN KURTULMAM İÇİN GEREKEN TEK YOL BU!BIRAK BENİ BEN ÖLMEK İSTİYORUM!!"diyerek kollarından kurtulmaya çalıştım ama nafile bırakmadı.Ve şimdi bağırma sırası ondaydı.
"HAYIR ESİL ÇEKTİĞİN ACILARDAN KURTULMANIN YOLU ÖLMEK DEĞİL!ÇEKTİĞİN ACILARLA NE PAHASINA OLURSA OLSUN YÜZLEŞMEK!İNTİHAR ETTİĞİNDE SANA BİR FAYDASI OLMUYACAK OLACAK TEK BİRŞEY VARSA SANA ZARARI OLACAK SENİ HAYATTAN KOPARICAK!"doğru söylüyordu ama sanki biraz fazla bağırmıştı,duygusal birine dönüştüğüm için de gözyaşlarım istemsiz akmaya başladı.Bir anda beni kendine çekip sarıldı.
"Özür dilerim Esil,niyetim seni ağlatmak değildi,çok özür dilerim.Birşeye sinirlenmiştim üstüne bu olunca sana patladım çok özür dilerim"
Kollarım istemsiz ona sarılmıştı.Beni ona çeken birşey vardı,zaten bir daha Rüzgara sarılma fırsatını bulamam.Çok güzel kokuyordu...
"Şimdi biraz daha iyiysen gel şuraya oturalım konuşalım"ondan ayrılıp kafamı salladım ve banka oturduk.
"Anlat bakalım neden intihara kalkıştın?niye yaptın bunu kendine?"
Çatallı çıkan sesimle konuşmaya başladım.
"Rüzgar ben annemi çok küçükken kaybettim.Öyle çabucak atlatılabilecek bir olay değil.Annemi gözlerimin önünde silahla vurdular,annem gözümün önünde can çekişerek öldü.Yıllardır kaç tane psikolog gezdiysem olmadı,bir tanesi bile o anı bana unutturamadı"sonlara doğru sesim kısılmıştı.Usul usul ağlıyordum.Rüzgar elimi tuttu.
"Şşş sakin ol,yavaş yavaş anlat"kalbim hızlansada kalbimi arka plana attım ve anlatmaya devam ettim.
"Annem öldüğünden bu yana tam on üç yıl oldu ve babam on üç yıldır yüzüme bakmıyor.Onla yaptığım en son konuşma az önce oldu,ondada evi terk ettim buraya geldim."
"Neden?"
"Artık konuşmanın vakti geldiğini düşünüp yıllarca benle neden konuşmadığını sormaya gittim,beni takmadı ,bilmemezlikten geldi, bende dayanamadım bağırıp çağırdım,sonra burdayım işte"
"Çok özel olmassa birşey daha sorucam"
"Sorabilirsin"
"Sonlara doğru sevdiğim çocuk başkasını seviyor dedin,sevgilisi olduğundan söz ettin..."
"Evet sevdiğim biri var ve o beni sevmiyor bir sevgilisi var.Rüzgar bu konuyu kapatsak olmazmı?"
"Tabi"
Ortamı bir sessizlik kapladı sadece denize bakıyordum.Yandan bir Rüzgara baktığımdaysa bana bakıyordu neden bana bakıyordu?
(Yazardan not:Arkadaşlar burayı Rüzgardan devam edicem çünkü detaylar onda 😉)
Rüzgardan...
Esil konuyu kapatmak istediği için susmuştum.O denizi izliyordu ben onu...
Anlattığı hikaye bana bir yerlerden tanıdık geliyordu,anonimden onunda böyle bir hikayesi vardı ama saçmalık beni neden sevsinki?o olabilirmi?yokya o değildir.Benim ona baktığımı farkedince gözlerimi denize çevirdim.Bana şu soruyu sordu.
"Senin burda ne işin vardı bu saatte,sen neye sinirlisin?"ona döndüğümde bana bakıyordu.Bende anlatmaya başladım.
"Biliyorsundur ben meralle sevgili oldum,bunu öğrenen bir arkadaşım o seni üzer onla sevgili olma demişti bende o arkadaşa karşılık o beni aldatamaz demiştim.Arkadaşım haklıymış kız beni aldattı.Üzgün değilim,aksine seviniyorum beni aldattığını öğrendiğim için"
"Gerçekten ayrıldınızmı?"sanki gözleri parlamıştı.
"Evetde sevindin bakıyorum"tepkisini ölçmem lazım.
"Yok sevinme değil sadece ben o kızın senide aldatıcağını tahmin etmiştim,bir kere daha yanılmadım"seviniyormuydu yoksa bana mı öyle geliyordu?yok ya bana öyle geliyordur,niye sevinsin.
"Rüzgar benim uykum geldi ben artık gitsem?"
"Saçmalama gece gece seni tek gönderemem"
"Yok hiç gerek yok"
"Birşeymi dedin Esilcim duyamadımda?"bezgince ofladı.
"Gidelim dedim"
"Bende öyle düşünmüştüm Esil hanım düş bakalım önüme"Esilin evine doğru ilerlerken sebepsizce sevdiği çocuk aklımı kurcalıyordu?bananeydi onun sevdiği çocuktan ama bilmiyorum sevdiğim çocuk diyince istemsizce rahatsız olmuştum.Sessizliği ben bozdum.
"Esil çok özel olmassa sevdiğin çocuk kim?"
"Biraz özel oldu sanki be Rüzgar"
"Pardon"
"Önemli değil zamanı gelince söylerim"
Esilin evinin önüne gelince ona döndüm oda bana döndü.
"Teşekkür ederim Rüzgar,ben baya bir kötüydüm iyi geldi senle konuşmak"
"Önemli değil,iyi akşamlar"dedim ve sarıldım.Yuh lan ben şimdi bu kıza niye sarıldım?
"İyi akşamlar"dedi ve gitti.Allahım noluyor bana?Bu kızın gözleri beni yıllardır etkilemedide niye şimdi etkiledi???
'▪'▪'▪'
Esilden...Şuan aşırı mutluydum,ayrılmıştılar.Direk eve girdiğim gibi odama girdim.Bana bu gece iki kere sarılmıştı.Bu ceketi hiç yıkamam.Üstümü değiştireceğim sırada telefonuma mesaj geldi.Yine o yabancı numaradan.Attığı mesaj beni şok içinde bıraktı.
Anonim:Ya benimsin,ya kara toprağın.İyi geceler aşkım♡
Noluyor ya?
Kim bu anonim???~~~
Evet arkadaşlar bölüm nasıl??Kim lan bu anonim diyenler??
Lütfen emeğimin karşılığını verin...
Oy vermeyi bol bol yorum yapmayı unutmayın😊
Diğer bölümde görüşürüz♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizdende Olurmu???
Teen FictionSevdiği çocuğa açılmaya cesaret edemeyen kızımız anonimliğe başvuruyor.Bakalım sevdiceğini elde ediyormu? Daha ne duruyoruz hadi okuyalım bakalım bir aşk filizlenecek mi?yoksa doğmadan bitecek mi? ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡:):):):):):):):):):):)...