°108•

311 5 0
                                    

♦ Canım sen yavşak burcu musun?

♦ Ben okula geç kalmıyorum, okul erken açılıyor.

♦ Millet sevgilisine 0 dan 100 e 4 saniyede çıkan hediyeler alıyor diyen kız arkadaşıma ne olmuş ki diyip gidip baskül aldım, sevinçten ağladı.

♦ Kankamı sevmeyin kankamı sadece ben severim. Kanka o kanka. Yani benim kankam size ne oluyor. Kankamdan uzak durun.

♦ Adam New York'ta yaşıyor, "I'm Alone" diyor. Lan sen sokakta bağırarak şarkı söylesen eşlik ederler mal. Anan alone.

♦ Yıl olmuş 2015 hala sevgilisi olanlar var. Çok sıradan, çok eski. Ayrılın bence.

♦ Kime göz koysam başka birine aşık oluyor, itinayla kısmet açılır, araları yapılır, mutlu edilir ve sap sap bakılır..

♦ Benim ingilizceye olan sempatimi "Thank you very much deperim geri kaç" diyen arkadaşlarim bitirdi.

♦ Sırf sen dinliyorsun diye aynı şarkıyı yüzlerce defa dinleyip neler hissettiğini, neler yaşadığını anlamaya çalışıyorum, üzer miyim seni?

♦ Yabancı dizilerin, Türk filmlerinden daha güzel olduğu gerçeği.

♦ İsteyerek oldu. Bir daha da olur. Özür de dilemem, kusura da bak.

♦ Tanış, hoşlan, sev, çık, ayrıl, soğu, özle ohoo çay var mı çay?

♦ +Hocam sınıfın fotoğrafını çekebilir miyim?

-Neden?

+Şayet ki Allah onları ibret almamız için yarattı diye paylaşıcam da

♦ Mario demiş Sa

Prenses demiş As

Mario demiş Seni kurtarmaya geldim gidiyoruz

Prenses demiş Ben gelmiyorum

Mario wefat

Mario şok

Mario iptal

♦ Allah sahibini öldürüp bana bağışlasın.

Komik ŞeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin