°138•

198 5 0
                                    

♥ Do, re, mi, fa, sol, ya, nım, a, cı, yor.

♥ Matematiğin iyimiş dediler bana değer versene.

♥ Ben mutlu biriydim, sonra birini sevdim.

♥ Sana bakmasınlar. Öylesine bile bakmasınlar. Kıskanırım.

♥ Gece olunca bazı şarkıların ağzını burnunu kırmak istiyorum.

♥ Öyle tatlı tatlı gülersen tabi aşık olurum mal.

♥ Ama vazgeçtiğim an gelirsen, sıçtım ağzına.

♥ Gözlerimi kaçırdığım için pişman oluyorum bazen. Sonra özlüyorum. Keşke doya doya baksaydım diyorum.

♥ AŞK; Ona artık unuttum demek, bir kez daha hatırlamaktır aslında. Yada ona benimsin deyip sarılamamak.

♥ Benim olana yavşamayın da, ne bok yiyorsanız yiyin.

♥ Ben mutsuzken, senin o gülen ağzına sıçarım ben.

♥ Sanki "gerizekalı" kelimesini bulan kişi hoşlandığım kişinin doğacağını görüp ona ithaf etmiş.

♥ Ulan whatsapp son görülme tarihine bakarken aniden mesaj atsa direk mavi tik yancak rezil olucaz

♥ Aşık olmam demeyin. Öyle biri gelir ki, mal gibi kalırsınız.

♥ Bazen bir kaç saniyelik bakışma bile mutlu olmaya yetiyor.

♥ Bir kızı gıdıklayarak, ısırarak, sarılarak sevmek varken, onları üzüp ağlatmayı seçen erkekler ibnedir.

♥ Marifet kusurlarıyla sevmek zaten.

♥ YANINDA OLMAK İSTEDİĞİM İNSANIN YANINDA OLAN BÜTÜN İNSANLARI KISKANIYORUM.

♥ Yavşamadığın bir tek "kız kulesi" kaldı kardeşim yeter artık.

♥ Farkettim de ben sana bağımlı olmuşum.

♥ Öyle bir gülüşü var ki sanırsın sözlüde sıra sana gelmişte zil çalmış.

♥ Seviyorum dedin de "dı pörsın yu hef kold ken nat bi riiçd at dı mumınt piliz tray ageyn leytır" mı dedik lan?

♥ Boynun; öpülecek en güzel yer, üstüne tanımam.

♥ Sevgiline sarılırken boynunu öpüp kokusunu içine çekerken o an ki huzuru biliyormusunuz? Bende bilmiyorum. O yüzden sordum.

♥ Aranızda mutlu olanlar var sağda solda görüyorum, ağzınıza yumruğu vurduğum gibi kırarım.

♥ Oküz kelimesi çok tatlı lan. İçinde sevgi, azarlama, eleştiri, sevimlilik, salaklık falan ne ararsan var.

♥ 11 şubat, 12 şubat, 13 şubat, MUŞ, 15 şubat, 16 şubat.

♥ 14 Şubat'a çok az kaldı. 1961'de lavrensiyum elementinin sentezlenişinin yıldönümü. Bu başarı hepimizin.

♥ 14 Şubatta ben:

-Tiplere bak amk

-Bu buna nasıl bakmış amk

-Bi biz yalnızız amk

-Seninde amk

Komik ŞeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin