°101•

424 8 4
                                    

√ "Benimle olmasa da olur, yeter ki o mutlu olsun bana yeter" nedir lan? Benimle olmayacaksa ölsün, gebersin, sürünsün.

√ +Kimle konuşuysn sen çevrimiçisin

-Kimli kinişyisn çivrimiçisn

+Dalga geçme cevap ver

-Biz ayrıldık biliyosun dmi

+Boz ayroldok bolsn domo

√ Bizim sınıftakiler mal olmaya yemin etmişler gibi.

√ -Ne iş yapıyosun?

+Avukatım

-Hukuk avukatı mı?

+Yok tıp avukatı, alyuvarların icra dosyalarına bakıyorum

√ +Neden ayrıldınız kanka?

-Kış geldi hırkamı çalcak

√ "öpüşmedi" diye ayrılan erkekle, "fakir" diye ayrılan kızın şerefsizliği ölümüne kapışır.

√ Genel Prensibim: Belki yarın ölücem son günümde de ders mi çalışıyım.

√ Performans ödevleri ve sınavlar için harcanan A4ler yüzünden kim bilir kaç ağaç kesiliyor. Okul sırf zarar ziyan diye boşuna demiyoruz biz.

√ Bir yazarım, iki yazarım, üç yazarım. Baktım o yazmıyor yine ben yazarım. Mallık kolay değil sonuçta.

√ Erkek parfümlerini, erkek tişörtlerini, erkek kazaklarını, erkeklerden çok kızların ilgisini çektiği gerçeği.

√ Osmanlı padişahlardan biri şu zamana gelip osmanlı tarihi sınavına girse sınavı geçemez yemin ediyorum. Acayip bi eğitim sistemimiz var.

√ Serçe parmak telefonu alttan desteklemek için var sanki.

√ ERKEK DEDİĞİN

- O etek ne lan

- O lavuk kim lan sil o piçi

- Elini ver yan tarafa geç

- Kes sesini benimsin

- Yürü lan eve bırakıcam

√ Gereksiz insanlar burnumuzun dibindeyken, neden ihtiyacımız olanlar uzakta?

√ Sevgilini diğer kızlarla kıskandırmayacaksın, diğer kızların senin sevgilini kıskanmasını sağlayacaksın. Çünkü adam olmak bunu gerektirir.

√ Hayatlar: Mobil veri, Hayaller: Wi-Fi

√ Bir iş yaparken kendimi motive etme şeklim: "Bu mal yapıyorsa bende yaparım"

√ O kadar çok uyuyorum ki bazı şeyleri rüyamda mı gördüm gerçekte yaptım mı diye ikilemde kalıyorum.

√ Çocoklor hoftoyo sonov vor, sorolor hop klosok olocok. -Öğretmen itemi

√ -Hocam sınav kolay mı?

+Çoloşon oçon koloy

√ Ovo godonco tokror yopmoyo onotmoyon cocoklar

√ Ahahahhahah Hocam bi cem yılmaz bide siz zaten.

√ Okula gittiğimde hayvanat bahçesine gezmeye gitmiş gibi hissediyorum. Böğüren mi ararsın, anıran mı ararsın, her tür gerizekalı mevcut.

√ Alarm sesi de işkence kapsamına alınsın. Ha sabah çalan alarm aynı şey gibi.

√ Uyku vücuda gerekli, sabah okula gitmek uykuyu böler, uykuyu bölmek vücuda zarar, vücuda zarar vermek günah. OKUL = GÜNAH

√ Bu sene YGS birincisi Suriyeli olucak gibime geliyor.

√ Önce kendinden soğuturlar sonra neden soğuk davranıyosun derler. Güler misin, ağlar mısın? Ben döverim.

√ En sevdiğim insan tipi; mesaj atmayı gurur meselesi yapmayıp, istediğinde çekinmeden atandır.

√ Canımın içi gönlümün piçi gene çevrim içi.

√ Yabancı dizi izledikten sonra ingilizce birden ana dilimmiş gibi geliyor, herkese derdimi ingilizce anlatasım geliyor, understand me?

√ İlk küfürü bulan adamı çok merak ediyorum. Adamı nasıl sinirlendirmişlerse tarihe geçecek sözler bulmuş.

√ Birbirini tanımayan iki insan asansörle çıkarken takındığı ciddiyet, ne bayrak töreninde, ne bir toplantı da ne de cenaze de bulamadım hacı.

√ Sanırım intarnet bana aşık. Ben gidiyorum, böyle bir kasılmalar bir eli ayağına dolaşmalar, yavaşlamalar falan hadi hayırlısı.

Komik ŞeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin