Bölüm 2

12 1 0
                                    

Arkadaşımın ablasından aldığım öğrenci kimliğiyle gidiyorum yine kütüphaneye. Her zaman oturduğum yere oturuyorum. Üniversite sınavlarına hazırlanmak için hafta da bir kütüphaneye geliyorum. Sabaha kadar ders çalıştıktan sonra yurda dönüyorum tekrardan. İnsanlara fazla dikkat etmiyorum. Anlık göz kaymalarından başka ilgilenmiyorum. Bir ara yoruluyorum kafamı kaldırıyorum kitaptan bana bakan bir çift gözle karşılaşıyorum. Biraz sendeledikten sonra tekrar dönüyorum kitabıma, umursamıyorum. Biraz sonra sıkılıyorum çalışmaktan kitaplara doğru yol alıyorum, bir şiir kitabı geçiriyorum elime. Oturuyorum camın kenarına ilk sayfasını açıyorum, sonra kahve almadığımı hatırlayıp duraksıyorum. Dışarı çıkıyorum soğuk birden yüzüme vuruyor üşüyorum kahveyi alıp döndükten sonra ellerimi ovuşturuyorum. Kitabı açıyorum ve okumaya devam ediyorum. Biraz sonra güvenlik geliyor saatin 6:30a geldiğini toparlanmamiz gerektiğini söylüyor. Eşyalarımı toparladıktan sonra çıkıyorum kütüphaneden, birden soğuk vuruyor suratıma içimin titrediğini hissediyorum. Yoluma devam ediyorum zorda olsa. 1 saat sonra yurtta oluyorum hemen giriyorum yatağıma ve kendimi uykunun kollarına bırakıyorum.

**

Çok yorucu bir gün okuldan sonra dershaneye gelmenin yorgunluğu bu sanırım. Akşam kütüphaneye gidecek olmanın düşüncesi bile yoruyor ama ideallerin varsa yorgunluğu görmezden gelmek zorundasın. Akşam oluyor vapura biniyorum, biraz dışarda durup hava aldıktan sonra üşüdüğümü hissedip içeriye geçiyorum. Yarım saat sonra kütüphanedeyim, oturuyorum. Vakit kaybetmeden çalışmaya başlıyorum. 3-4 saat sonra yorulduğumu hissediyorum. Kitaplıklara doğru yol alıyorum yine. 10-15 dakika sonra yine bir şiir kitabı alıp yerime dönüyorum 1 bardak kahve ve bir not buluyorum. Notu alıyorum hemen elime siir yaziyor okuyorum.

"Sevgimi unutmak için seyrederim bir tabloyu, bir mermeri

Ki ne kadar dalsa ruhum yeniden döner geriye:

Okurum düşüne düşüne okuduğun şiirleri;

Senin düşüncen geçerken üzerlerinden bir sıcaklık kalmıştır diye"

Kahvenin de altında ki kağıt parçası dikkatimi çekiyor sonra alıyorum elime

"Çok yorgun görünüyorsun, kahve almak için dışarı çıkıp üşümeni istemedim."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 22, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

PUSULAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin