Yukarıda ki müziği dinleyerek okuyun lütfennn..
Oy vermeyi unutmayın pls
Açtığım şarkı ile bütün bilmediğim
sokaklara girdim. Çok gezmeyi seven biri değilim genelde evde oturur öyle dinlerdim ama bugün hava güzeldi o yüzden sokak sokak gezme fikri daha güzeldi.Girdiğim bazı sokaklarda çocuklar top oynuyolardı. Küçükken bende hep oynardım bazi sokaklarda ki çocuklar misket, bazı sokaklardaki çocuklar saklanbaç bazıları ebelemeç. Bu dünyada çocuk olmak kadar güzel bir şey yok. Ne yapmak istersen çocukken yapacaksın oyun mu oynamak istedin hemen o an oynayabilirsin, lunaparka mı gideceksin ailene söyle git, pamuk şeker mi çekti canın al balon mu istedin al, bunların hiçbirini şuan yapmak biraz zor neden hemen söyleyeyim herkes diyecek ki " kaç yaşına gelmiş hala oyun oynuyor, kaç yaşına gelmiş balonu var kaç yaşına gelmiş pamuk şeker yiyor" sizene SIZENE sanki size yiyorum. Size oynuyorum kime ne?
Ama yinede çocukken oynamak çocukken yemek daha güzeldi, çocuklar kötü şeyleri bilmez seni fiziksel özelliklerin ile yargılamazlar ya da seni oyuna almamazlık yapmazlar. Biz büyüdükten sonra da oyun oynardık hiç unutmam 10. Sınıfta sınıf ile maç yapicaz işte takımlara ayırıyolar, sonra ayırdıktan sonra beni almadılar neden diye soruncada " şişmansın oynayamazsin, koşamazsın sen otur" dediler. O an güldüm, ama ne kadar zoruma gitti anlatamam.Biraz daha yürüdükten sonra eve geri döndüm. Yorulmuştum ve haliyle acıkmıştım büyük ihtimal evde kimse yoktu. Farklı müzik açtım eve gittim.
Şimdi diyeceksiniz ki sinemden baska arkadaşın yok mu hayır yok sinem benimle beraber onun ile arkadas olmamız ise tamamen tesadüftü. Melis 10. Sınıfın 2. Döneminde koridorda sinemi dövüyordu. Bende onu kurtardım sonra benimle arkadaş oldu o zamana kadar kimse benimle arkadaş olmak istemiyordu tabi bunları kendileri söylemedi ama her oyunda beni almamalari bana küçümseyici bakmaları bunu belli ediyordu. Sinem de bazen öyleydi bana öyle bakıyordu, ama ben aldırmıyordum, sanki o da bazen benden utanıyordu mesela alışveriş mağazalarında gezerken yakışıklı erkekler bizim tarafımızdan gecerken benden hafif uzaklaşıyordu anlamayacak kadar mal değildim ama yinede yüzüne vurmuyordum belkide ben yanlış anlıyordum. Sinem özünde çok iyi biriydi. Ama işte neyse..
Bunları düşünürken eve varmıştım. Odama çıkıp kıyafetlerimi değiştirdim daha rahat birşeyler giyindim. Hemen sonra mutfağa indim. Dolabı açtığımda yemek yoktu, şaşırmadım annem genelde yemek yapardı her zaman değil. Bende pizza söylemeye karar verdim. 2 büyük boy pizza 2 çıtır patates 1 orta boy kilo söyledim.Bu kiloları böyle böyle aldım kolay değil yani. Ama bi ben aldım bu kiloları ne saçma düzense.
Çok geçmeden zil çaldı, 2 tane söylemiştim. Ücreti ödeyip hemen mutfaktan bardak alıp aldım. Colayi koyup yemeye başladım. Bu kadar güzel abur cubur varken nasıllll diyet yapılır, zayıf olanlar diyet yapanlar bunu hiç bilmeyecek yazıkkk.. bir insan kendisine niye böyle yapar ki kendisini aç bırakır manyak bunlar. Ipek bi ara sadece marul yiyordu altını çiziyorum sadece MARUL. Insan onunla nasıl doyar ki nasıl yani ben 2 tane büyük boy pizza yedim midemin yarısı doydu, ipek sadece marul yiyordu. Sebebi ise sevgilisi cenk onu güzel görsün fiziği bozulmasın ya kardeşim seni seven olduğu gibi sevsin, yediklerinle sevsin nolur yani?
Pizzam bittikten sonra odama çıktım saat geç olmuştu uyumam lazımdı yarın pazardı ve bugün perdeyi tam çekip uyuyacaktı. Annemler hala gelmemişti şaşırmadım ipekte sevgilisi ile beraberdir. Kulaklığımı takıp sevdiğim müziği açtım zaten sonra uykuya dalmışım.
Çok geçmeden birkaç ses ile uyandım. Kim olduğuna bakmak için aşağı indim. Gelen annemlerdi annem babam ipek yoktu. Annem bana dönüp sanki umutsuz vakaymisim gibi bakıp konuştu
- öykü yine 2 tane pizza yemişsin kızım bak zayıfla. Bu ne hal evde kiz değil ayı besliyoruz.- iyi geceler
Diyip odama çekildim. Herkes kendisine başkasını yargılamaktan kendisine bakamaz hala geldi. Neydi bu insanların birbirlerinden alıp veremedikleri. Annem de olsa babamda olsa birini fiziksel özellikleri ile yargıladığı zaman onlardan nefret ediyordum.
Yatağıma uzandıktan sonra uykumun kaçtığını anladim. Telefonumu elime alıp bir müzik açtım.
Ziynet sali- bilal sonses- yara
Bu şarkıyı da seviyordum. Hep eğlenceli hem acılı ortaya karışık birşey. Daha sonra instegrama girdim. Bakalim kimler ne hikaye atmıştı. Ben ne hikaye atıyordum ne de gönderi atıyordum. Hem atsam bu dombik halimimi atacaktım tovbesteyşın asla.
Kendime olan guvenimden değil, annem özellikle tembih etti." Hesaba asla bu halde foto atmayacaksın öykü bak duydun mu atmayacaksın." Ee atmam bende, meraklı değilim insanlata.Instegrama girince hikayelere baktım ipek ve sinem fotoğraf atmıştı. Ipeğe bakmayacaktım sinemın hikayesinin üzerine tıkladım.
|700 beğeni, 200 yorum|
Sinemkara: aşk @cenkkaraSoyadlarini bile aynı yapmışlardı. Yorum yapsam mi yapmasam mi bilemedim ama en iyisi yapayım. Ama önce diğer yorumları okumam lazımdı.
@dilek: ballar🌸
@yagiz: ayrılmayın siz ya
@ege: ooo bu ne yapışıklık
@feka: yakışmıyorsunuz ayrılın
@ece: tiplere gel
@cenk: aşkımmm.
.
.
.@öykükryel: güzel çift 🌼
Bende yorum yaptıktan sonra ınstegramdan çıktım. Cenk yakışıklıydı ve güzeldi. Buluşmaya gittiğimde görmüştüm. E zaten sinem de taş gibi kızdı yakışırlar zaten yakışıyorlar. Bende birgün böyle olacak mıyım ki, yanımda çok sevdiğim biri eve gidince haber ver diyen biri el ele gezeceğim hayaller kuracağım biri dedikten sonra ic sesim cevap verdı
Canım sen hayal kurma boşver sende olmaz işine bak
Haklısın. Kulaklığı çıkarttıktan sonra telefonla beraber yanıma koydum. Daha sonra gözlerimi yumdum. Bu yalan dünyaya..
Yorum yapmayı unutmayın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ön Yargısız (Aşk) | ARA VERILDI|
ChickLitKilolarından dolayi arkadaşı hatta ailesi bile onu istemezken tesadüfen karşılaştığı çocuk onu isteyecek mi? Tesadüfen aşık olduğu kişi de onu sevecek mi? Tesadüfen karşılaştığı kişi onu sorunlu hayatına alacak mi?