"Ah i'm back, South Korea!!" Jerit Jeon Jungkook dihadapan Incheon airport.
"Bisinglah kau ni! Orang tengok!" Marah Kim Taehyung yang sedang mengangkat luggage ke dalam bas itu.
"Wait nak naik bas ni ke? Pasti?" Soal Eunji ragu-ragu.
"Naik jela! Nanti dah tiada bas and teksi merana plak" kata Hyomin selamba masuk ke dalam bas itu.
Jungkook, Taehyung dan Eunji hanya turuti.
Terdapat seorang lagi penumpang lain selain mereka berempat. Itu membuatkan Eunji lega. Tiadalah dia berasa takut.
Bas itu mulai bergerak.
"Jungkook.. saya tak sedap hatilah" Eunji menggenggam lengan Jungkook, namchinnya.
"Yah gwenchana.. sayakan ada?" Pujuk Jungkook lalu tersenyum.
"Selfieeee" Hyorin mengangkat telefonnya dan memuatkan Taehyung didalam gambar itu.
Mereka berselfie berdua.
"Baca buku apa tu?" Tegur Jungkook kepada Eunji yang sedang membaca.
"Oh buku bahasa isyarat.. nak belajar juga?" Soal Eunji. Jungkook mengangguk laju.
Eunji mengajar Jungkook serba sedikit bahasa isyarat.
"Eo? Oi, ni bukan jalan ke Seoul kan?" Soal Taehyung apabila jalan yang bas mereka lalui itu kelihatan lain dari kebiasaan.
Dia sudah biasa travel. Hampir semua jalan di Korea dia kenal. Tapi yang ini lain macam.
"Oh saya dengar ni jalan short cut baru..saya cuba lalu saja.." jawab pemandu itu. Taehyung mulai curiga.
"Nama kau siapa?" Soal Taehyung kepada pemandu itu.
"Jimin. Park Jimin." Jawabnya seakan takut dengan Taehyung. Taehyung mengangguk.
-
Hari mulai malam. Langsung tidak nampak jalan ke bandar Seoul sejak mereka pulang dari airport.
"Kau ni biar betul, Jimin? 3 jam takkan tak sampai sampai lagi?" Soal Taehyung geram. Dia dapat rasakan sesuatu tak baik akan berlaku.
"Ya.. betul.. sabarlah.." jawab Jimin tenang.
"Kau jangan main main dengan aku. Aku bukannya first time travel. Dah beratus negara aku pergi. Selok belok ke mana mana aku tahu sangat dah. Kau bla biar aku drive" Taehyung melempar puntung rokoknya keluar.
Belum sempat Taehyung bangun ingin menghalau Jimin, tiba-tiba..
Boom!
— Psycho —
Ok kewujudan fanfic ini hanyalah untuk aku naikkan mood menulis aku :|
Fanfic ni short fanfic sahaja. Don't worry yeah~ Add to reading list tau!
YOU ARE READING
[✓] Psycho | Park Jimin
Mistério / Suspense"Kau kejar aku, aku bunuh diri, kau tak dapat apa apa.. undur!" ugut Kim Eunji kepada Park Jimin, lelaki psycho. "Kau bunuh diri, sama macam kau serah diri pada aku juga. Tetap mati." sinis Park Jimin. Apakah nasib Eunji? Adakah pengakhirannya adala...