Eunji menangis teresak esak dipeha Jungkook. Dia ternampak besi tukar tayar tadi di bawah seat.
Dia tengok pula Jimin. Jimin sedang leka memandu dan Hoseok leka menghisap rokok.
Jungkook faham apa yang Eunji cuba lakukan. Eunji ambil besi itu dengan berhati hati supaya tidak berbunyi langsung.
Dia dapat.
Dia bangun daripada duduknya. Dia bagi isyarat kepada Taehyung dan Hyorin.
"Ni?" Soal Hyorin sambil tunjuk seatbelt yang berkunci itu.
"Haa ni!" Jungkook keluarkan pisau yang Eunji sorokkan dalam ais batu tadi.
Eunji memotong seatbelt mereka semua dengan berhati hati.
"Oi" Eunji cuba beranikan diri memanggil Hoseok. Hoseok berpaling dengan pandangan tajam.
Terus Eunji pukul kepala Hoseok dengan besi tersebut.
Namun bukan itu sahaja yang terjadi..
Hoseok sempat menoreh dalam leher Jungkook.
Justeru itu, Hoseok tidak sedarkan diri dan Jungkook sudah menggulupur.
"Jungkook! Kook!!" Eunji menepuk nepuk pipi Jungkook.
Dapat dilihat air mata Jungkook bercucuran jatuh meskipun dia tidak dapat menjawab panggilan cinta hatinya itu.
Jungkook memandang Eunji buat kali terakhir..
Jungkook menggunakan bahasa isyarat yang baharu saja dia dan Eunji belajar tadi..
"I love you so much"
Dan terus Jungkook tak sedarkan diri dengan mata terbuka.
Eunji, Taehyung dan Hyorin menangis semahu mahunya.
Jimin mulai melangkah ke arah mereka berempat.
Dia menyepak nyepak Hoseok seakan membangunkannya namun tiada sebarang tindak balas daripada Hoseok.
Rahang Jimin bergerak gerak menahan amarah.
Matanya tertacap pada Eunji yang sedang pegang besi itu.
"Hulur tangan kau" arah Jimin sambil mengambil gari didalam begnya.
Eunji menggeleng.
Lalu pistol di acukan pada kepala Taehyung.
"Hulur" arah Jimin lagi.
Eunji dengan terpaksa dia hulurkan kedua dua tangannya.
Jimin gari tangan Eunji. Eunji mengaduh kesakitan kerana gari tersebut agak ketat.
Lalu Jimin ikat mulut Eunji dengan kemas sekemasnya sehingga dia nak bernafas pun sesak.
Hyorin hanya mampu memeluk Taehyung. Dia takut.
— Psycho —
COMEL HM. AKU SEPAK KANG
YOU ARE READING
[✓] Psycho | Park Jimin
Mystery / Thriller"Kau kejar aku, aku bunuh diri, kau tak dapat apa apa.. undur!" ugut Kim Eunji kepada Park Jimin, lelaki psycho. "Kau bunuh diri, sama macam kau serah diri pada aku juga. Tetap mati." sinis Park Jimin. Apakah nasib Eunji? Adakah pengakhirannya adala...