Haluuu... Ade orang tak
Saya nak kenal kan watak dalam cerita ni...
Kim taehyung
Aku harap kite tak kan berpisah..Hyura... Kekasih taehyung.. Dan mungkin akan berkahwin dengannya..
Elina nat.......... Bekas kekasih taehyung.... Dan die yg tinggalkan taehyung hanya kerana taehyung tidak berduit pada masa ituDan die akan menghancurkan hubungan hyura dan taehyung.. Untuk mendapatkan balik haknya
"KALAU AKU TAK DAPAT DIE, KAU PON TAK BOLEH DAPAT"ingat tu hyura...Jennie....... Die sahabat kepada hyura........
Kim namjoon..... Die adelah abang kepada taehyung..... Dan akan menghalang elina nat daripada mengganggu adeknya ituu..
Seok jin........... Die adalah sahabat taehyung....... Die jugak akan membantu taehyung menghalang elina nat daripada mengganggu nya..
Min yoongi......... Die adalah abang kepada hyura.... Die teramat lah sayang kan adek bongsu nya itu........ Die pernah membunuh seorang lelaki yg hampir mahu merogol hyura.... Jangan main main yoongi adelah ketua gengster di kota seoul..
Jung hoseok....... Dikenali sebagai j-hope...... Die adalah seorang mafia yg terkenal di abad ini...... J-hope juga dikenali sebagai pembunuh bersiri, tetapi tidak dikenali orang ramai.... Hanya ketua²mafia yg tahu tentang kehebatan j-hope . Die juga sahabat kepada taehyung..Park jimin....... Die adalah bodyguard yg dibayar oleh taehyung untuk mengawasi hyura....... Tapi adakah jimin ini baik orang nya??
Jeon jungkook..... Die juga bodyguard kepada hyura yg dibayar oleh yoongi... Tetapi die menolak bayaran yoongi....... Sebab die iklas nak bantu sahabatnya sorang ni........ Heemm adekah jungkook seorang yg baik??
_________
Saya tak tau ape saya merepek kat atas tu hhahahhhahah
K bye.... Maaf kalau ayat pelik😢😂
YOU ARE READING
Sudikah kau menerimaku
RomanceSeorang perempuan yg bernama hyura dan kekasih nya bernama kim taehyung.... Pada suatu hari kim taehyung datang kepada hyura untuk mengahwini nya.... Adakah hyura terima atau tidak...... Sekiranya hyura menerima taehyung sebagai suami nya yg sah...