Sampai kedai baju....Hm v betul ke awak nak pergi butik ni... Saya rasa pakaian kat sini mahal ii lah...
Hm nape... Mahal tak pe saya boleh bayar jangan risau.. V menggosok kepala hyura..
Halah tak pelah saya tak nak bazir kan duit awak yelah.. Tengok nama kedai ni pon BUTIK DIVA.. Memang sah lah sini pakaian dato dato..
Eishh tak pe awak dengar je cakap saya...
O okey..
HALAHHH TAK YAH BERSWEET SWEET KAT SINI LAHH.. BERSEMUT MATA AKU TENGOK.. Jennie menggosok mata nya yg hampir buta itu kerana melihat adegan yg tidak diduga........ Eh ape aq cakap ni
Eh sape suruh tengok..... Kiteorang tak suruh tengok pon kata v..
Jennie mencebik sambil mencarut dalam hati.... Dan beredar dari situ..
Eeehhh jennie nak gi ane tuu.. Jerit hyura.
Ha tu aku nak jenjalan kat mall ni kejap nnti dah sudah aku datang lah kat korang k bye.. Jennie pon menghilang dari pandangan.. Ghaib
Hm okey...
Dah lah biar kan die tu pepandai lah die jaga diri.... Dia tu bukan nya tak pandai jaga diri pon laki nampak dia pon takut...
Tak baik le ehh..
Okok... Dah jom masuk pilih baju cantik ii auu sambil mengenyitkan mata nya kearah hyura...
Hyura mengangkat bibirnya sebelah tanda menyampah ei padahal dalam hati suka je tu.... Hshdhhshshsh
Aku dan v pon berpisah v kebahagian lelaki manakala aku kebahagian wanita..
Aku membelek belek pakaian yg lawa tu.. Ei nak pilih mana ni semua lawa mahal lagi.. Hyura mengaru kepala yg gatal....
1 jam kemudian...
Ya allah nak pilih yg mane niii... Semua lawaa... Serabut pala otak aku lahh.. Haah mane v ek dia pon tak sudah sudah lagi ke pilih baju.. Tak pelah aku pilih yg ni jelah..
Aku mencari v di sekitar butik ni.. Haa jumpa pon.. Vvvv.. Saya~
Aku terpaku terkejuttt ya ampun ni ke bakal suami aku
.......
Ouh ye hyura... HYURAA!! Tersentak hyura di buatnya...
K ke kenapa v... Gugup hyura
Ni hensem tak saya pakai baju ni... Sem kan sem kan....
Hyura hanya menganggukkan saja... Kenyataan nya memang hensem pon hohohoho
Hehehe thank you... Ouh ye napa awak panggil saya ni dah jumpa baju ke?
Ouh haah lah lupa lak..
YOU ARE READING
Sudikah kau menerimaku
RomanceSeorang perempuan yg bernama hyura dan kekasih nya bernama kim taehyung.... Pada suatu hari kim taehyung datang kepada hyura untuk mengahwini nya.... Adakah hyura terima atau tidak...... Sekiranya hyura menerima taehyung sebagai suami nya yg sah...