Ke esokkan harinya
.
.
.
.
.Hhmmm bosanlah duduk rumah.. Hyura duduk di atas meja makan sambil menongkatkan dagunya.
TING TING TANG TING TARA TING TANG TING TANG TING!!
FON HYURA BERBUNYI MENANDAKAN ADE ORANG CALL
Aik asal v call ni... Hyura mengangkat panggilan tersebut..
"Hello.. Ye v awak nak ape..
Ooo okok saya tunggu kat depan tau..
Haa yee... Drive tu elok ii tau cayang awok.. Hehe ok bye..
HYURA MENAMATKAN PANGGILAN..
Hm kene bagi tau yoongi ni.
Hyura bangun dan meluru kearah yoongi yg berada di ruang tamu tersebut... Die tengah tengok cerita doreamon lah 😂😂
Hyura melabuh kan punggung nya bersebelahan yoongi...
"PINTU KEMANA SAJA"
oppa..
Hmmm..
Oppa hyura nak cakap ni..
Hmm
Eiishh oppa ni tak habis ii ngn doraemon die ni macam budak budak.. Hyura mengambil rimut tv dan mematikan siaran pada tv tu...... Dan aku campak rimut tv tu keluar rumah.
YA HYURA APE KAU BUAT NI.. Marah yoongi..
Hahaahahahah oppa le tak nak dengar ape hyura nak cakap... Padan muke tak dapat nak tengok doraemon lagi..... Aku pusing kebelakang yntuk mencari dimana rimut tv itu berada...
Haa tu ade kat depan pintu rumah dah berkecai... Hahaahahahah alah oppa nnti beli yg lain.... Sengih hyura
Eishh bertuah punya budak... Nasib baik ade fon boleh tengok kat youtube..
Haa nak cakap ape tadi..... Pali
Oo okok.. Ni teahyung ajak keluar nak pergi mana tah... Boleh tak hyura nak pergi... Lagi pon hyura bosan lah duduk rumah. Boleh kan oppa.. Hyura buat muke comel... Kenyitkan mata sikit..
Hmm hyura bosan dok rumah.. Maknanya hyura dah bosan ngn oppa lah ni.... Yoongi buat muke sedih... *nangis bawah dapur*
Eish oppa ni mana de hyura sayang oppa tau jangan main ii.... Hyura memeluk yoongi....
Ha yelah yelah oppa gurau je.. Hahaha yoongi mengusap kepala hyura... Eeii gewam..
Ha pergi lah... Tapi an bile kamu nak terima v tu kesian die oppa tengok.. Berusaha nak dapat kan kamu... Tak nak terima ke?
Hmmm bukan tak nak terima oppa hyura tak bersedia lagi.. Hyura menunduk.. Senanya aku nak terima die tapi... Entah lah..
Em tak pe fikir dulu... Kalau dah sedia bagi tau oppa nnti kite buat majlis besar besaran tak sabo oppa nak makan nasi minyak kamu tu..
Eish oppa ni. Hahahahaha
PIN PIN PIN
Haa tu dah sampai pergi lah.
Baik oppa... Byeee
Hmm byee..
Hyura berlalu keluar dari rumah... Tinggal lah yoongi berseorangan..
Eemm bile aku nak kawin ek... Ade sesiapa nak kite tak.... Tak nak ke yoongi memuncung.. Tak nak takpelah... Nnti yoongi cari sendiri
YOU ARE READING
Sudikah kau menerimaku
RomanceSeorang perempuan yg bernama hyura dan kekasih nya bernama kim taehyung.... Pada suatu hari kim taehyung datang kepada hyura untuk mengahwini nya.... Adakah hyura terima atau tidak...... Sekiranya hyura menerima taehyung sebagai suami nya yg sah...