7

12 4 5
                                    


Dah habis dah makan...

Hehehe dah..

Ishh lama dow kau makan orang nak balik ni.. Boleh pulak makan lelambat.

Tulah sape suruh oder banyak sangat.. Jeling ku..

Lah jngn marah bukan selalu aku makan ngn korangg.. Jennie mencebik..

Dah dah takpe. Dah sudah makan kan.? Soal v

Jennie mengangguk..

Dah jom balik..
.
.
.
.
.

Sampai di kereta..

Baru saja v ingin membuka kereta nya tiba tiba.. Ada seseorang berlari kearahnya sambil menjerit namanya..

Kim taehyungg!!!

Terus terbantut niatnya mahu membuka kereta itu

Ouh seokjin... Kenapa???

Jennie dan hyura blur.. Sebb diorang tak kenal siapa orang tu jadi diorang hanya jadi cctv saja

V kau balik naik kereta aku nnti aku hantar kan kau balik..

T-tapi diorang..

Tak de tapi tapi... Kau ikut je cakap aku... Diorang tu nnti aku hantar le sekali ape susah.. V hanya meng iya kan saja..

Korang kite balik naik dengan seokjin tau..

Tapi kereta awak macam mana... Sambil menunjuk kearah kereta v

Ouh biar je kan kat sini... Kereta saya problem lah ade masalah pulak tak boleh nak start..

Hyura meng iya kan saja..

Jennie pelik.... Hmm problem tak boleh nak start... Tapi die tak start kan kereta die lagi camne die tau kereta die tak boleh nak start.. Menimbun nimbun tanda tanya di kepala nya.. Dia ingin tahu adakah v menipu hyura atau pon keretanya memang tak boleh start... Dan lagi satu sape laki ni tiba tiba je muncul astu suruh tompang dia pulak... Pelik?

Skip sampai rumah hyura ngn jennie..

Terima kasih hantar kan kami balik.. Sambil menunduk kearah jin dan v... Jennie pon terpaksa ikut.. Dalam hati tak nak dia tunduk kat orang yg tidak di kenali dan mencuriga kan..

V melambai kearah hyura.. Dan kereta mereka pon hilang dari pandangan hyura..

Ei hyura kau tak rasa pelik ke ngn mamat tadi.. Dah lah tiba ii muncul astu paksa orang tompang lak tu...

Halah tu kawan v kot.... Kan kereta v rosak sebb tu dia tompang kan kite...

Tapi kau tak pelik kerrr.... Camne dia tau kereta v rosak... Keee dia yg rosak kan kereta v..

Halah kau nii jngn di fikir kan sangat.. Dah dah pi balik dah nak petang dah ni kang marah mak kau kang...

Ha yelah yelah aku balik dulu auu bye we jaga diri...

Yee kau pon sama jaga diri.. Byee........... Dan jennie pon hilang dari pandangan..

Senanya aku pon pelik kenapa mamat tu tetiba muncul...... Sedang dia leka mengelamun dia terlanggar pintu rumah nya..

KEBuKk.!!!  Adoiiiii.....

Woi woi dah kenapa tu... Langgau pintu??  Dah tak nampak dah kee.. Pfff... Suga menahan gelak nya..

Ahhhh bising lah oppa... Bye nak masuk bilik... Laju saja hyura naik ke tangga dan meluru masuk kedalam bilik sambil menghempaskan pintu biliknya..

Uish marah betul tu.. Haa lantak ahh.... Suga kembali menonton ceritanya yg tergendala tadi 7 hari mencintai ku.. Huhu part best ni aku tak boleh terlepas...

.
.
.
.

.
.
.
.

Haa hyung kenapa nak jumpa aku ni..?? Sambil duduk di atas sofa kepunyaan jin..

Kau tau tak kenapa aku suruh kau naik kereta dengan aku..

Haah nape ek hyung sian kereta aku dok kat situ sensorang. *lap air mata guna kaki jin*

Tadi masa aku nak balik tetiba aku nampak ade orang pakai hoodie hitam lepas tu dia pergi kat kereta kau... Ha ha jngn cakap aku tak kenal kete kau eehh aku kenal tau..

Kk sambung..

K lepas tu dia mencangkung kat sebelah kete kau.. Lepas tu dia ade keluar kan sesuatu dari poket dia astu dia letak kat bawah kereta kau.. Tapi aku tak pasti ape yg dia letak kat bawah kereta kau boleh jadi dia letak bom ataupon alat alat yg boleh mendatang kan bahaya....

Hyung nampak tak muka dia....

Tak sebb dia pakai mask... Hyung nampak gaya dia macam perempuan ke lelaki...

Gaya dia macam lelaki... Ishh tak boleh jadi nii mesti ada pape ni...

Hyung aku takodd macam mana kalau dia apa apa kan hyura.. Aku tak nakk hyung aku tak nak... V hampir saja menangisss..

Hei heiii kau ni lelaki ke perempuan kuat lah sikit kita kene cari identiti dia... Tak pe aku akan tolong kau cari siapa lelaki tu...

Terima kasih hyung...

Sebenar nya masa jin datang nak jemput diorang.... Ada yg memerhati kan mereka dari jarak yg agak jauh...

"Ishh bodo "
.
.
.
..
.
.
.

                           Disisi lain.                                
                                                                             
Boss maaf kan saya... Misi kali ni tak berjaya sambil menunduk..

APA!!!!!!!  Aku bagi kerja senang je kan letup kan kereta tu apa yg susah sangat haaa.. Tengkingnya..

M-maafkan saya...

Kau tak ha-

Dah tak yah nak marah sangat kat dia.. Dia baru lagi.. Dah tak pe kau boleh pergi..

T-terima kasih tuan... Dengan pantas lelaki itu keluar daripada bilik itu..

Wei pahal kau lepas kan budak tuu.. Aku belum habis lagi dengan dia..

Dah tak yah ambik dia lagi aku ade budak baru nak bagi kau ni..

Haa mana dia budak tu... Sambil menyilangkan tangan nya didada..

TOK TOK!!

Haa tu dah sampai... Kau boleh masukk.

KREKKKK.!!  Bunyi pintu terbuka..

Perkenal kan ni anak buah baru kau

Eemm boleh tahan..... Tapi boleh diharap ke budak ni.. Sambil melihat nya daripada atas sampai bawah..

Lelaki itu tersenyum sinis kearah boss barunya itu..... Aku tengok macam kau je yg tak boleh guna...

Tak pe kau cuba je dulu nnti kau tahu lah.

Emm ok apa nama kau..

Nama aku.. Heemm nama kau PARK JiMIN... A. K. A shahrukh khan....  Eee tiberr

Emm aku ade tugas untuk kau...

Boleh tapi.. Kau kena bayar aku mahal baru aku buat...

Haa yelah yelah berapa kau nak nnti aku bagi..

Jimin tersenyum sinis lagi..

Kau tunggu yoongi aku akan balas dendam apa yg kau buat kat aku dulu...

________________

Vote ngn lupa😆😆

Sudikah kau menerimakuWhere stories live. Discover now