chapter 7: ending of us

2K 258 206
                                    

[Amk oyunu verir misiniz acaba]

Bu arada juyeon denen afeti tanımıyorsanız 👇🏻👇🏻👇🏻

Bu arada juyeon denen afeti tanımıyorsanız 👇🏻👇🏻👇🏻

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

.
.
.
.
.
.
.

Soobin, Juyeon'la üniversitenin bahçesinde rastgele banklardan birinde oturuyorlardı. Pek bir şey konuştukları söylenemezdi, sadece yan yana oturuyorlardı. Konuşmayı başlatan genelde Juyeon oluyordu fakat uzun ömürlü değildi. Soobin her şeyi kısa cevaplarla kestirip atıyordu.

"Yah, Soobin" Juyeon, Soobin'i dürttü.

"Efendim?" Soobin odağını daldığı yerden çekti ve Juyeon'a baktı.

"Neden bu kadar dalgınsın?" endişeli görünüyordu-ki öyleydi de-.

"Ahh..." gülümsemeye çalıştı "bir şey yok. Arada herkes dalar" Juyeon başını sağa sola salladı.

"Bu dalmaktan ötesi. Aklın bir şeyle meşgul sanki. Bana anlatabilirsin, güven bana, kimseye yetiştirmem!" dostani bir gülümseme sundu.

"Aslında, aklımı kurcalayan şeyler var, doğru" Juyeon'a döndü "Sevgilim var ve aramızda ne olduğu, neye inanmam gerektiği hakkında hiçbir fikrim yok" iç çekti "Aklım çok karışık Juyeon"

Juyeon bir süre sessiz kaldı.
"Bana olayı anlatırsan daha objektif bir yorum yapabilirim sanırsam"

"Tamam o zaman..."

.
.
.

Soobin anlatmayı bitirdiğinde Juyeon'a meraklı gözlerle baktı. Ne diyeceğini gerçekten merak ediyordu.

Olumlu,
ya da olumsuz sonuç?

Juyeon konuşmaya başladı, "Açıkçası Soobin, sevgiline inanmanı pek önermem. Davranışları garip. 'Eskiden sevdiğin kişi' diye tabir ettiğin kişinin ne yapmaya çalıştığını anlayabilmiş değilim. İki türlü de olabilir:
ya seni umursuyor
ya da moralin bozulsun diye yapıyor.
Umuyorum ki umursadığı içindir" gülümsedi ve Soobin'e sarıldı.
"Bunun için daha fazla üzülme! Tabii ki geçecek"

Soobin, hissettiği sıcaklıkla tebessüm etti ve Juyeon'a karşılık verdi.

Choi Soobin, ilk defa bağımsız bir şekilde arkadaş edinmişti.

⛓️

"Soobin oppa!" Ryurim, Soobin'e doğru koştu.

"Efendim?~" önündeki test kitabıyla cebelleşirken cevapladı.

"Bir arkadaşın seni görmek istiyormuş, dışarıda beklediğini söyledi" Soobin kafasını test kitabından kaldırıp Ryurim'e baktı, ne arkadaşından bahsediyordu?

Soobin ayağa kalktı ve odasından çıkıp dış kapıya ilerledi. Kapıyı açar açmaz Kai'yi karşısında gördü. Gördüğünde bir miktar morali düşmüştü doğrusu.

i want your bite ♡ yeonbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin