Sabah saat ziliyle uyandım.Saat daha 7di.Ama Hogwarts trenine yetişmek zorundaydım.Bu yıl 5ci yılımızdaydık.Başkanlar seçilecekti.Mutlaka aday olucaktım tabi.Kahvaltıya indim.Annem beni gülen gözlerle karşıladı.
"Günaydın kızım.Gel kahvaltını yap.Geç kalmak istemessin"
"Günaydın anne!Günaydın baba!"dedim ve yerime geçtim.
Kahvaltı bitince babamın arabasıyla yola çıktık.Annem ve babamla 9 3/4 platformunda vedalaşdım.İçeri gelmelerine izin vermedim.Orası muggle'lar için tehlikeliydi.Duvardan Hogwarts Expres'e girdim.Harry ve Ron'u sarılarak gördüm.Yanlarına geldim.
"Merhaba Harry!Merhaba Ron!"dedim ve onlara sarıldım.Onları çok özlemişdim.
Birden havanı yeşil elma kokusu sardı.Bunun kim olduğunu tahmin etmişdim-DRACO MALFOY.Bu yıl yine onu görücektim ve bana söylediği bulanık laflarına tahammül edicekdim.Çok kötü bir durumdu.Onun bir yerinde iyilik olduğunu göre biliyordum ama bunu göstermiyordu.Kötülük tarafını daha çok gösteriyordu.Yani ne yalan söyleyim Malfoy yakışıklı biriydi.Sarı pilatin saçlarıyla,mavi-gri karışık gözleriyle,uzun ve kaslı vücuduyla çok çekici gözüküyordu.Msr.Weasley ve Mr.Weasley'le de vedalaşdıktan sonra trene bindik.Boş bir yer bulamadığımız için Ginny,Nevill ve Luna'la birlikte oturduk.Doğrusu bu daha güzeldi.Kalabalık ortamları seviyordum.2 saat sonra Hogwarts'a geldik.Özlemiştim buraları.Trenden bindikten sonra Hagrid 1ci sınıfları kendi yanına çağırdı.Hagrid'in yanına gitdik ve "Merhaba Hagrid!Nasılsın?" dedik 3 ağız birlikte.
"İyiyim çoçuklar.Umarım sizler de iyisinizdir" dedi somurtuk bir şekilde.
"Hagrid sen iyimisin?Solgun gözüküyorsun" diye soru sordu Harry.
"Bir şey yok Harry"dedi Hagrid
"Yalan söyleme.Yüzünden belli bir şey olduğu"dedi Harry
"Peki çcuklar bu söylediklerimi hiç kimseye söylemeyin.Pr.Dumbledore ve Pr.McGonagall'ın konuşmalarını duydum.Bu yıl Hogwarts çok tehlikeli olucak.Kim-Bilirsin-Sen okulda savaş açıcak" dedi korkunç ses tonuyla.
"Zaten Hogwarts her yıl tehlikede.Ama bizden çok Harry tehlikede.Kim-Bilirsin-Sen Harry'nin peşinde.Daha çok onu korumalıyız"dedi Ron.
Harry Ron'un yüzüne gülümseyerek baktı.Sanki teşekkür etmek istiyordu.
"Bunlar zaten olacaktı.Ama en kötüsü okulumuzda bir ölüm yiyenin okuması" dedi Hagrid.
"NEEE?"diye bağırdık 3ümüzde."Kim bu çocuk?" Diye soru sordum
"İsmini pek duymadım.Sakin söylediler bu ismi.Ama galiba Draco Malfoy demişlerdi" dedi Hagrid.
Bir an şoke oldum.Eğer Malfoy ölüm yiyen olursa bu okul öncekinden daha tehlikede olucak.Sonuçta o bir Slytherin her şey yapması mümkün.
***
Artık okula gelmiştik.1ci sınıflar binalarını öğrendikten sonra Pr.Dumbledore kürsüsüne çıktı.Ve kısa ama anlamı büyük konuşmasına başladı."Bu yıl her zaman ki gibi Hogwarts yine Voldemort'un tehdidi altında.Bunun için her kes çok dikkatli olmalı.Yanlış seçimler yanlış yollar demektir"dedi.Son cümlesini söylerken Draco Malfoy'a bakması bu sözü ona iletdiğinin göstergesiydi.
Gözüm Slytherin masasındaydı.Malfoy çok solgun gözüküyordu.Gözleri kızarmıştı.Bir an ona acımadım desem yalan olur.Ama umrumda değilmiş gibi davranmak istedim.Harry ve Ron'un sohbetlerini dinlemeye başladım.
***
Bu gün ilk ders İksir dersiydi ve bu ders Slytherin'lerle ortak olucaktı.Merlin aşkına ilk dersimiz düşmanımla olucaktı.Derse biraz geç kalmıştım ama iyi ki Pr.Snape daha gelmemişti.Boş bir yer bulamadım.Yalnızca Malfoy'un yanı boştu.Onun yanına oturmaktansa tüm ders boyu ayakta dururdum.Ama Snape buna asla izin vermezdi.Bu yüzden çaresiz bir şekilde Malfoy'un yanına geçtim.
"Yanın boş mu Malfoy?"diye soru sordum.
"N'oldu?Harry ve Ron izin vermedi mi yanlarında oturmana"egolu şekilde bunları söyledi Malfoy.
"Eğer etrafına bakarsan başka boş yer olmadığını görürsün Malfoy.Tabi senin gözünün önünde yanlızca egon olduğu için etrafını görmüyorsun.Egon taşıyor artık Malfoy"dedim sinirli bir şekilde.
Malfoy yüzüme bakmakla yetindi.Gözleri bu kez başka baktı.Sanki üzülmüş gibi.Hayır Hermione ondan özür dileyemezsin.O asil bir Malfoy diye geçirdim içinden ve yanına oturdum.Snape sınıfa girdi.Bizlere baktı ve 394cü sayfanı açmamızı istedi.O sayfada Çok Özlü İksirin tarifi veriliyordu.
"Çok konuşmayacağım çoçuklar.Hemen iksire başlayın"somurtuk şekilde söyledi Pr.Snape
İlk bölüm böyle.Diğer hikayelerim gibi yalnızca Draco&Hermione olmayacak.Tabi konumuz bu ama bazı zor anlar yaşanacak.Voldemort falan hikayeme karışacak(burunsuz falan ama her şeyime burnunu sokuyor sksnkaakd).Heyecanlı bir hikaye yazmak istiyorum.Vote ve yorum atmağı unutmayın canlarım😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sarı saçlar ~Dramonie~
Short Story"En büyük aşklar nefretle başlar" cümlesini kim söylediyse çok doğru söylemiş...