~9~

277 26 11
                                    

Önceki bölümden

"eğer bana karanlık sırlarınızı söylersen,ben de sana söylerim" dedi bana.

İşte o an her şey gözümün önünde canlandı.Bir gün Dumbledor'un bana söylediği şeyler aklıma geldi.Gerçekten aslında Gyrffindor da göründüğü kadar saf değildi...

"Noldu Hermione?"dedi Draco

"Y-yok bir şey"dedim

"Noldu karanlık sırlarınızı söylemek fazlamı zor?"dedi bana sinsice bakarak Draco

"Böyle bakarsak sizinkide zor"dedim ona

"Evet zor.Çünkü söylendiği gibi karanlık sırlar.Bunu söylemek hiç bir insana kolay olmaz.Neyse sıkıldım gidiyorum ben"dedi Draco

Az önce olan öpüşmeni Draco'nun unutmasını istediğim için kapıdan çıkınca onu unutucak büyü yaptım.Çünkü utanıyordum ve bunun Draco'nun bilmesini istemiyordum.

Birden yeniden aklıma o geldi.Karanlık sırrımız.Neden bir Gyrffindorlu böyle bir şey yapsın ki?

1 yıl önce Dumbledore'nin Hermione'ye bu sırrı söyleme anı:

2ci sınıf çocuğu olan Finn koşarak Hermione'nin yanına geldi.Ona bir kağıt verdi ve bunun ona Dumbledore'nin gönderdiğini söyledi.

Hermione "teşekkürler" söylerek kağıtı açtı.Ve okumaya başladı.

"Sana söylemem gereken çok önemli bir şey var bayan Granger.Lütfen odama gelin"yazılmıştı.

Dumbledore'nin odasına doğru yol aldı Hermione.McGonagall hemen odasının önünde bekliyordu onu.Çünkü Hermione parolayı bilmiyordu.

"Merhaba bayan Granger"dedi McGonagall ve kapıyı şifreyi söyleyerek açtı.Hermione orda beliren merdivenlerin bir basamağına ayağını koydu ve yukarı çıktı.Dumbledore'nin odası gerçekten çok güzel bir o kadar da sırlarla dolu gibi gözüküyordu.

Dumbledore masasında Hermione'ni bekliyordu.Ona oturmasını söyledi.Hermione sakince yerine geçti.

"Seni buraya neden çağırdığımı merak ediyorsun değilmi Hermione?"dedi Dumbledore

"Evet efendim"dedi Hermione sakince

"Şimdi sana söyleyeceklerim sadece aramızda kalmalı.Bunu yanlızca pr.McGonagall ve ben biliyoruz.Bu günden sonra artık sende biliceksin"dedi

"Neden yanlızca bana söylüyorsunuz?Harry,Ron ve ya benden daha büyük Gyrffindor öğrencileri varken?"dedi Hermione

"Çünkü Gyrffindorda tek sırlarımızı güvende saklıyıcağına inandığım kişi sensin.Zamanı geldiğinde bunu Harry'e de anlatmanı istiyorum.Neyse şimdi anlatacaklarımı dikkatlice dinle.Çünkü bu Voldemort'la olası savaşta bilmen ve bilmeniz gereken bir şey"dedi Dumbledore.Sonra yavaşca utkundu ve sözüne başladı "Her ne kadar Slytherin acımasız bir bina gibu gözükse de aslında Gyrffindor da ondan geride değil.Godric Gyrffindor aslında her ne kadar cana yakın biri gibi konuşulsada acımasız biri olmuşdur.Bir çok masum insanları öldürmüş,işkenceler vermişdir.Ama onun zamanında bunu yapan yanlızca o olması nedeniyle kahraman ve cesaretli gibi gözükmüştür.Godric'in tek el sürmediği insanlar çocuklarmış.Onların hatasında ailesini öldürürmüş.
Sonra Ravena,Helga ve Salazarla tanışmış.Onlar sayesinde bu kötülüklerinden vazgeçmiş.En çok ta Helga sayesinde çünkü ona aşıkmış.Salazarsa en yakın arkadaşı olmuş.Bazen kavgaları olmuş ama hiç bir zaman bir birlerine nefret etmemişler.Hogwarts kurulduktan bir kaç zaman sonra Salazar ve Godric arasında nedeni bilinmeyen çok kötü bir kavga olmuş.Godric günlerce kendini ve Gyrffindor'ları Kedavra lanetinden korunmak için bir büyü ve yanlızca Gyrffindor'ların kullana bileceği bir ölüm laneti hazırlamış.Aslında Salazar'ın Sırlar odası yapıp Hogwarts'dan gitmesi yanlış bir şey.Sırlar odasını yaptıktan sonra Godric tarafından öldürülmüş.Korunma büyüsünün ismi Helga,ölüm büyüsünün ismi ise Salazar'mış...
Yani Hermione aslında Gyrffindor hiç görüldüğü kadar masum bir bina değil.Bu büyüler eminim ki hayatınızda bir şeye yarıyacak.Ve unutma ki her binanında bunun gibi sırları var.Bu sırlara karanlık sırlar denir"dedi Dumbledore

Hermione kendisini fazla kötü hiss etdi.Bunu Dumbledore hiss edicek ki "Bu hikayede her Gyrffindor'ların kötü olduğunu düşüne bilirsin ama öyle değil.Her Slytherin gibi her Gyrffindor'da kötü değil"dedi Dumbledore

"Peki profesör Slytherin'in karanlık sırları var mı?"diye sordu Hermione

"Tabi ki de ama onu yanlızca Slytherin'ler biliyor.Her Slytherin'li kendi sırrını 3cü sınıftan sonra öğreniyor"dedi Dumbledore

"Profesör Hufflepuff'da mı karanlık sırrı var?"

"Evet var ama onu bir çok insan biliyor çünkü fazla canice değil.Helga'nın oğluyla ilgili bir şey.Yanlışlıkla bir çocuğu öldürüyor ve bu yüzden idam ediliyor.Bence Godric'in yanında hiç bir şey"dedi Dumbledore.

"İyi de Godric'de bir sürü insan öldürülüyor peki o neden idam edilmiyordu?"diye sordu Hermione

"Az önce beni pek iyi dinlemedim galiba.Godric zamanın tek katil büyücüsüydü.Ama Helga'nın oğlunun zamanında bir sürü katil vardı"dedi Dumbledore...

Birden gelen ayak sesiyle düşüncemden ayrıldım.Gelen Harry'di.

"Hermione...Şey bir gelirmisin?"dedi

Bende yanına gitdim şu an gurura falan gerek yoktu çünkü ne kadar kavga etsekte biz ikimiz kardeş gibiydik.

"Noldu Harry?"dedim ona

"Hermione o fotoğraf gerçek mi?"diye soru sordu bana.

Ondan hiç bir şey saklamak istemediğim için o an olan her şeyi Harry'e söyledim.

"Hermione Draco seni neden öpsün ki?"dedi bana bakarak

"Bilmiyorum bence beni küçük duruma düşürtmek için.Ve o fotonu kimin çekdiyi konusunda hiç bir fikrim yok"dedim

"Fotoğrafı çeken Colin Creevey"dedi Harry

"Hiç şaşırmadım"dedim ve gülmeye başladım.Harry de bana katıldı.

Sonra ikimizde birlikde aşağı indik.Ron orda değildi.Nerde olduğunu sordukta yatakhaneye gitdiğini söyledi Harry.

HİKAYEM FAZLA SEVİLİYOOORRRĞĞHHH.YEHUUUU.Çok seviniyorummm.Wattpadde girdiğim an hikayeni yazdım ve birazdan yükleyeceğim.Karanlık sırr konusunda ne düşünüyorsunuz?Sizce Slytherin sırrı nedir?Slytherin'in sırrı konusunda hiç bir fikrim yok ne yazacağım bilmiyorum ğüçzöüşzğqşzğqşzğ
TikTok hesabım @malfoy_tss

Sarı saçlar ~Dramonie~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin