<5>

371 22 1
                                    

Arkadaşlar sanıyordun ki hikayeyi bitirmişim skakakak.Başka bir hikaye yazıyordum.Yazacağım hikaye baya bir uzun hikaye olucak.Harry Potterle alakalı bir hikaye.Neyse hadi hikayemize geçelim.

Çaresiz bir şekilde Gyrffindor ortak salonuna doğru yol aldım.Ölüm yiyen işaretini ilk defa yakından görüyordum.

Parolayı söyleyip içeri girdim.Bu gün unutduğum parolanın nedenini de yarın araştırıcaktım.Zaten yarın ders yoktu.Boş oluyorduk.

***

"Herm kalk!Herm kalk!HERMİONE JEAN GRANGER SAAT 12 VE SİZ HALA UYUYORSUNUZ!"diye bağırdı Ginny.

"NEE?12 mi?Kahvaltıyı kaçırdım ya.Uff.Neden çabuk kaldırmıyorsun?"diye mırıldandım ona.

"Haha Herm sakin ol.Kalkman için 12 dedim.Saat 9 hadi inelim kahvaltıya"dedi gülerek bana.

Oh çektim içimden ve Ginny'le kahvaltıya indik.

"Günaydın Ron!Günaydın Harry!" Diye selamlaştım onlarla.

"Günaydın kızlar!"dediler ikisi bir ağızdan.

Dün gece olanları unutmuştum.Ama Malfoy'u gördükten sonra o anları hatırladım.Ölüm yiyen içareti,Malfoy'un Hogwarts'dan gece çıkması ve tabi dün parolayı unutmam.

***

Kütüphanede oturmuş ödev yapıyordum.O kadar dalmıştım ki yanımdakı çocuğun sesini bile duymamıştım.

"Granger sana diyorum.Duymuyor musun?"dedi Malfoy bana bakarak.

"Ne var Malfoy?Görmüyor musun ders çalışıyorum.Hadi başka zaman"dedim ona.

"Burdan kalkmanı emir ediyorum.Eğer kalkmazsan-"

Lafını kestim ve ona "Ne?Babana mı söyleyeceksin?Oh özür dilerim bay Malfoy.Ben senin babandan çok korkuyorum hadi gel otur diyeceğimi mi sandın.Ben hiç bir ölüm yiyenden korkmuyorum.Asıl siz bizden korkun.Hadi şimdi git burdan ve bir daha seni görmeyeyim"dedim ona sinirli bakışlarla.

"Hayır Granger babama söylemiyecektim.Yanında oturucaktım"dedi bana masum ses ifadesiyle.

"Sen kaç gündür yanımda oturmak istiyorsun Malfoy.Ne o?Bana aşık mı oldun?"

"Granger sana aşık olan insanların zefkine tükürüyorum hep.Hem sen nasıl dün ortak salona girdin?"diye soru sordu bana.

"Sen nasıl giriyorsan bende öyle girdim Malfoy.Niye sordun?...Dur.Yoksa...Yoksa sen mi yaptın?"dedim.

"Birde sana çağının en zeki cadısı diyolar.Alkışlıyorum hepsini"dedi baba alaycı yüz ifadesiyle.

"Oblivate mi yaptın?"

"Hayır kedavra yaptım.Tabi oblivate yaptım aptal mısın?"

"Aptalın tekisin Malfoy"dedim ve ordan kitaplarımı alarak kalktım.Dün de ilk kalkan ben olmuştum.Yine bu gün ilk kalkan ben olmuştum.Noluyor ya uff.

Evet iki dakkaya kısa bir bölüm yazıp atmak istedim.Çünka gerçekten salak gibi hikayemi bitirdiğimi sanıyordum.Sjakakkakaka.Neyse görüşürüz canlarım😘

Sarı saçlar ~Dramonie~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin