Kapı çaldı ;gidip kapıyı açtım 5 yıldır görmediğim platonik aşkım Ege, şok oldum,doğrusu platonik mi yani o beni seviyor mu onu bile bilmiyorum.
"Selam Eylül ben buraya yeni taşındım seninde üst katım da olduğunu öğrenince gelmek istedim""Hoş geldin Ege, içeriye gelmek ister misin?"
"Olur"deyip içeriye girdi.Ona salonu gösterip
"Sen burada otur, bende kahve yapayım sonra sohbet ederiz."İçeriye girip sarı koltuklardan birine oturdu, bende bize kahve yapmak için mutfağa gittim fincanları çıkardım kahve makinasına 2' tatlı kaşığı kahve koydum bağırarak "nasıl içersin" dediğim de "orta şekerli" ben de orta şekerli sevdiğim için 2 kaşıkta şeker koydum.
5 dakika sonra kahve oldu fincanlara kahvelerimi döktüm, yanlarına da çikolata koydum ve götürdüm tepsiyi uzattım kahvesini ve çikolatasını aldı, bende alıp karşısına oturdum, heyecandan duramıyordum.
"Eylül"
"Efendim Ege"
"sana bir şey söylemek istiyorum aslında biraz bekleyecektim ama 5 yıl bekledim seni bulmuşken artık 5 dakika bile beklemek istemiyorum."
"Söyle"
"Ben 5 yıldır seni seviyorum 2 yıllık ilişkimizden sonra seni unutamadım."Şok oldum "bende sana aynı duyguları hissediyorum"dediğim de yanağımdan öptü, tam o an da bir ses geldi!
Ahh kahretsin telefonum çalıyor alarm uyandım, alarmı kapattım beni 6 kere arayan anneme geri döndüm.
"Efendim anne"
"Kızım arıyorum ulaşamıyorum hala uyuyor musun ? okula geç kaldın, Nefesler de aramış ulaşamamış"
"Uyuyordum"
"Kalk elini yüzünü yıka,formanı giy, çabuk çık evden.
Dersin başlamasına 15 dakika var."Bu gördüğüm rüya mıydı? Tam bir hayal kırıklığı
Yatağımdan kalkıp annemin dediklerini yaptıktan sonra aşağı inip whatshapp'dan Nefesi görüntülü,aradım, Kader ve Çağatay da yanındaydı.Nefes;"kızım nerdesin sen çok merak ettik telefonlarını açmıyorsun biz de evine geliyorduk"
"Gelin okula gidelim evin önündeyim"
Nefes; "Gelmek üzereyiz." dedi telefonu kapattı onları beklerken elime telefonumu aldım instagram,whatsapp derken korna sesi duydum.
Gelmişlerdi arabaya bindim benim 1 kat altımdaki evin camında 'SATILIK' yazıyordu umursamadan kafamı çevirdim.Kader ;"Heyy yaşıyor musun sen?"
"Yaşıyorum."
"Ölü gibisin şu haline bak yüzün beyazlamış gözlerin çökmüş sen bu gün iyi değilsin ne oldu anlatıcaksın bize!"
"Bir şey olmadı sadece rüya gördüm, etkilendim gerçek gibi gelmişti."
Çağatay; "ne gördün?"
"Ege alt katıma taşınıyordu, bana beni sevdiğini ,5 yıldır düşündüğünü söylüyordu." bunu söylerken bile ellerim titredi.
"aslında o kadar etkilenecek bir rüya değil fakat ben çok etkilendim sanırım"
Kader; "kanka ben hep görüyorum öyle rüyalar, mesela dün rüyam da Kerem beni öpüyordu"
Nefes; "Kader aynı şey mi? siz Keremle sevgilisiniz, kız 5 yıldır görmüyor sevdiğini rüyasında görmesi bile onun için çok güzeldir."
Kader;"Evet ben hala alışamadım sevgili olduğumuza."
Çağatay; " geç kaldık okula, bu gün derslere girmeyelim bence gezeriz."
Kader "aynen ya girmeyelim, bu gün eğlenelim."
Nefes; "ailelerimiz öğrenirse ne yapacağız?"
Çağatay; "hiç bir şey yapmayacağız, hem ben Kıvançı da ararım o da gelir."
"Hadi Nefes yaa, ders başlayalı 20 dakika oldu yok yazılmışızdır bile"
Nefes; "Tamam girmeyelim derse"
Kader"ee nereye gidiyoruz"
"Sinemaya gidelim"
Nefes;"Sinema olmaz, filmi evde de izliyoruz."
Kader; "lokantaya gidelim,benim karnım aç"
'Lokanta da olmaz!'
"Boş boş gezelim, daha eğlenceli oluyor amacımız eğlenmek değil mi?"
Hepsi aynı anda "aynen amacımız eğlenmek."Okulun önünden hızlıca geçip meydana gittik, Çağatay bizi bir yer de indirip arabayı park etti.
Sonra da yanımıza geldi bir yere oturduk Kader ve Çağatay; Kader,eylül "hadi müzik söyleyin, biz de size eşlik ederiz" tam sözleri bittiğinde Kader başlamıştı bile,
"Sen örterken benimle kalbini..." Sonra ben araya girip devam ettirdim "Al aklım gibi hissimi" Çağatay ve Nefes de bize eşlik ederken hep beraber gözlerimizi kapattık hiç bir yeri görmeden duymadan devam ettik söylemeye.müzik bitti. Biz gözlerimizi açtık, karşımızda gördüğümüz görüntü bizi şok etmişti, yüzlerce kişi bizi alkışlıyordu oysa ki biz sesimizin kötü olduğunu düşünüyorduk aralarından tanıdık bir yüz gördüm içlerinden Nefese doğru geliyordu Bu denizin sevgilisi Kıvanç
Kıvanç; Nefesi öpüp yanına oturdu.
Sonra da beraber biraz gezdik...İlk defa yazıyorum umarım beğenirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN BENİM ŞARKIMSIN
Teen FictionEylül sevdiğini beklemek konusunda azimli ve sabırlıdır. Sevdiği olan Egeyi uzun süre görmese'de ondan ümidini kesmemiş her şeye rağmen Egeyi beklemeye devam etmiştir. *** Eylül arkadaşlarına fazlasıyla değer veriyor,onları kaybetmekten çok korkuyor...