-babygirl?
-ce vrei? spun și trag din țigară
-vreau să vorbim..
-du-te și corectează teste, eu am treabă. spun și închid telefonul și îmi las capul pe spate.
Nu dupa mult timp după ce termin țigara aud o bătaie în ușă. Mă ridic de pe canapea și mă duc să deschid ușa unde era Jungkook.
-pot intra? spune el
-dap. spun și îi fac loc.
-ce te aduce pe aici?-am venit să vorbim despre ceva.
-păi, zi. spun și îl conduc pe canapea.
-știu ce ți s-a întâmplat ieri.
-umm, ce mi s-a întâmplat ieri? întreb eu de parcă nu aș ști.
-dirigu..
-ce-i cu el? Jungkook zi odată.
-știu că te-a violat! spune el iar eu rămân șocată
-de unde?
-am eu sursele mele, și am venit să îți spun în față că te plac..și vreau să te fac fericită.
-dar sunt fericită.
-atunci de ce te îmbraci mereu în negru?
-ăsta e stilul meu.
-te rog fi iubita mea..
-umm Jungkook nu știu, știu că tu ești badboy, dar eu nu sunt o jucărie. spun și îmi sună iar telefonul și normal că e Namjoon
-ce vrei? spun eu
-babygirl te rog iartă-mă..
-tu ești surd? tu nu auzi că nu te iert, omule m-ai violat. și nu-mi mai zi așa.
Îi închid telefonul în nas și îl văd pe Jungkook cum mă privește, înghit în sec și mă uit în ochii lui. Îmi apropi ușor capul de el și ne sărutăm scurt.
-ăsta a fost un da?
-nu văd de ce nu. spun și zâmbesc.
-eu plec, ne vedem maine.
-oki.
După ce Jungkook a plecat m-am pus în pat și am adormit
Când mă trezesc observ că e 23:27 și am multe mesaje de la Yugyeom și inclusiv Namjoon. Le ignor și mă culc înapoi.
Dimineată mă duc să-mi fac machiajul și să mă îmbrac. Apoi îi dau mesaj lui Yugyeom să ne vedem în spatele școlii.
Cobor jos și văd o mașină neagră în fața blocului, și geamul care se lasă în jos iar apoi Namjoon care mă cheamă la el în mașină, nu înțeleg ce tot vrea.