-Rebeka, el e fratele tău Felix.
-cum adică e fratele meu? spun și mă duc lângă ei.
-hey. spune el și îmi ia mână și o sărută. sunt scârbită.
-scumpo păi...am fost azi la adăpostul de copii și era el și l-am luat.
-ai un copil în burtă, de ce dracie l-ai mai luat și pe ăsta?
-pentru că e fratele tău.
- nu nu e.
- Rebeka e greu de explicat. spune tata.
-am timp. așa că, zi.
-nu am ce să-ți explic. spune tata.
-sunteți niște ciudați. spun și îmi duc valiza în camera.
-te-ai certat cu Namjoon? spune mama venind în camera.
-a venit mama lui și a făcut scandal.
Au trecut câteva zile de când eu stau înapoi la părinții mei acasă, iar tipul ăsta e foarte dubios, ce naiba se întămplă încă mă întreb, mama și tata l-au înscris la școală, cu mine, în aceeași clasă. La școală nu prea l-am băgat în seamă pe Namjoon, dar din căte am auzit mama lui încă nu a plecat, va mai sta câteva zile, dar până nu pleacă aia, eu nu mă întorc, nu suport să fiu agresată, m-am abținut să nu-î dau o palmă.
Stau pe hol și vorbesc cu Yugyeom, când așa zis fratele meu apare lângă noi și vrea să mă sărute, ce dracu? Nu apucă pentru că e prins de Namjoon.
-alo băiatu' ce faci?
-voiam să sărut această fată.
-fata asta e luată și logodita, așa că dispari. spune el și îl ea de lângă noi apoi pleaca și el.
- ce se intampla?
-ți-am povestit.
Orele se termină iar noi mergem acasă.
Azi m-a tras Namjoon deoparte și mi-a spus că vrea să ne vedem să discutăm. nu am chef așa că nu ma voi duce.Au mai trecut 3 zile iar Felix îmi tot face avansuri. Wtf ce naiba? nu mai înțeleg nimic.
Este o zi de sâmbătă minunată, să zic așa. stau la masă cu "familia" mea când primesc un mesaj.
-fară telefon la masă. spune tata.
-oh mai taci! spun și verific mesajul.
daddy❤
-babygirl te rog din suflet, în seara asta să te faci frumoasă foc și să vii la adresa asta, iar apoi iti voi explica eu ce trebuie să faci, daddy te iubește.
Ok, ma voi duce.
-mă gândeam în seara asta să mergem la un film. spune tata.
-eu am treabă. spun și ma ridic.
-nu pleci nicăieri, decât cu noi! spune tata apăsat.
-nu-s câinele tău. lasă-mă dracu în pace.
M-am duc în cameră mea iar apoi în baie pentru a-mi face un duș. Este ora 7 jumătate, iar eu la 9 mă văd cu Namjoon.
În acest timp ma machiez natural și îmi îndrept părul.
Mă îmbrac+ o pereche de tocuri negre de catifea cu toc subțire.
Am terminat iar apoi mă dau cu puțin parfum și ies din cameră și dau de Felix.
- ce dracu vrei? spun și mă uit în oglinda de pe hol.
-unde pleci păpușă?
-am întâlnire, pa băiete. spun și ies și mă îndrept spre locul indicat de Namjoon.
După puțin timp de mers ajung pe un drum și Namjoon îmi iese în cale.
-babygirl. spune și îmi sărută mâna.
-tu trebuie să urmezi acest drum cu petale de trandafir și cu cât îl urmezi, cu atât găsești mai multe bilețele. Nu rupe drumul babygirl. spune și îmi dă un bilețel iar apoi pleacă.Nimic dubios. Nope.
Deschid biletul și îl citesc. "urmează drumul iubito" urmez drumul iar după puțin timp mai văd un bilețel. îl iau și îl citesc. "nu pot să-mi exprim iubirea față de tine" mai urmez drumul și găsesc un bilețel. "te iubesc enorm de mult și îmi pare rau"
Urmez drumul și nu mai văd niciun bilețel. Merg pe acel drum până ajung pe un ponton unde drumul de petale continuă. Merg pe el până ajung la o masă, cu lumânări și mâncare, și tot pregătit.
-iubito..îți multumesc că ai venit.
- nu ai pentru ce. spun eu iar el imi ia mâna și o sărută iar apoi îmi face semn să mă așez.
-ești foarte frumoasă. spune el privindu-mă
-mersi! spun eu uitandu-mă în jur.
- ce sunt toate astea? îl întreb eu.-astăzi este o zi specială, bine, fiecare zi e specială cu tine.
-adică?
-of bine, am vrut să te chem aici să-ți fac o surpriză și să avem o seară romantică.
-aww daddy, ce drăguț.
-hai să mâncăm. spune el iar apoi deschide sticla de șampanie de pe masă și pune șampanie în pahare.
Am mâncat paste carbonara și am băut șampania umpic cate umpic începând să vorbim despre anumite subiecte.
-mama ta a plecat? îl întreb eu jucandu-mă cu paharul care mai avea puțină șampanie în el.
-da, și cu ocazia asta vreau să te muți inapoi la mine, te rog.
-știi, abia așteptam să plece mama ta. așa zis fratele meu începe să îmi cam facă avansuri și asta nu-mi place.
-adică nu e fratele tau?
-mama și tata l-au adoptat nu știu de ce, și chiar nu mai suport, a început să îmi umble prin lucruri, haine, și cum ai văzut și tu atunci, a încercat să mă și sărute.
-îmi venea să-l pocnesc babygirl. spune el puțin încordat.
-îmi place locul asta. spun eu și mă ridic și ma pun pe marginea balustradei și simt două brațe care mă cuprind.
-hai să-ți mai arăt o surpriză. îmi șopteste Namjoon la ureche.