~25~

484 16 0
                                    

-bine bine, dar aveți grijă. spun eu iar Yoongi pleacă.

După ce a plecat Yoongi am mai stat puțin cu Namjoon și am adormit în brațele lui.

De dimineață mă trezesc singură în pat.
Urăsc asta! Mereu mă trezesc cu Namjoon. Mmf. Yoongi ce-ți fac eu ție pentru asta. Cred că și Yugyeom se simte singură fără Yoongi. Din câte știu și ei s-au mutat împreună și ma bucur mult pentru ei.

Mai stau puțin în pat iar apoi mă dau jos și îmi vine ideea de a căuta prin lucrurile lui Namjoon în căutare de un tricou. L-am gasit și m-am îmbrăcat cu el. Imi place să-i port haine.

După ce îmi fac rutina ies din cameră deodată cu Yugyeom. Coborâm jos spre bucătărie de unde se auzeau vocile celor doi magnifici.

Cand ne punem la masă ei ne surprind cu cate o farfurie de clătite cu ciocolată și capsuri cu frișcă.

-tu ai gătit? îl întreb pe Namjoon.

-m-a ajutat și Yoongi, hai că nu e rau. spune el.

-sunt foarte bune. spune Yugyeom.

-ok. spun și începem să mâncăm toți iar apoi Yoongi și Yugyeom s-au dus la cumpărături iar eu cu Namjoon am rămas acasă în pat.

-îmi porți cumva tricoul? spune el uitându-se mai atent la mine.

-nuu. spun eu abținându-mă să nu zâmbesc.

-e tricoul meu. spune el

-vrei să-l dau jos? spun eu pervers.

-pot să-l dau și singur. spune apoi începe să mă gadile iar eu încep să râd puternic.

Nu se oprește din a mă gâdila de 10 minute o să mă sufoc.

- Namjoon gataaaa! spun eu iar el se oprește și încerc să respir normal iar apoi îmi aranjez părul care acum era ciufulit iar el începe să râdă.

-nu mai rade, tu m-ai ciufulit așa. spun eu

-pot să te ciufulesc și altfel iubito. spune el pe un ton pervers.

-nu-s interesată.

-nu zău? spune el uitându-se la mine.

-da da.

Ziua asta a trecut repede, am vrut să mergem la mare dar erau foarte mulți oameni așa că ne-am rezumat la câteva ore la piscină din spatele casei până a venit ploaia.

Acum stau în pat singură pentru că Namjoon e la dus și stau și ascult ploaia. Mereu mi-a plăcut sunetul ploii și răcoarea pe care o aduce. e plăcut.
După minute bune se întoarce și Namjoon în cameră deja îmbrăcat.

-însfârșit, am crezut ca te-ai înecat! spun eu serioasă.

-ai devenit dependentă de mine babygirl? mă întreabă el iar eu înghit în sec.

- nu.. spun puțin rușinată.

-ba da!

-oh da bine sunt îndrăgostită și dependenta de tine! spun iar apoi imi acopăr repede gura cu mâinile.

-serios babygirl? spune el și mă ia în brațe.

-da, uite ca acum ai aflat..da, foarte serios.

-deci să înțeleg că sunt primul la toate.

-dap, exact așa.

-vrei să-ți spun un secret?

-da...spun eu puțin speriată.

-și eu sunt îndrăgostit de tine babygirl. îmi șoptește el

Yugyeom pov

Intru în cameră și îl văd pe Yoongi cu un buchet de trandafiri albi în mână.

-pentru tine iubito. spune el și îmi înmânează buchetul de flori.

- ce frumos Yoongi, mersi. spun și miros buchetul de trandafiri.

-mai am ceva. spune el

- ce anume? spun eu

-închid ochii. spune el iar îmi închid ochii și simt cum imi pune ceva la gât.

-deschide-i. spune el iar eu mă uit la gâtul meu, era un lănțișor cu numele lui.

- ce frumos Yoongi. spun și îl sărut dulce 
-multumesc.

- nu trebuie să-mi mulțumești, eu îți ofer tot ce ai nevoie ca să te simți iubită spune el iar eu îl trag după mine pe balcon care nu era acoperit iar afară plouă cu găleata.

- ce facem aici? spune el.

-vreau un sărut romantic în ploaie Yoongi, mereu mi-am dorit asta. spun eu iar el mă ia pe sus și ma duce jos afară afară, nu pe balcon ci afară și mă sărută pasional.

Sunt atât de fericită că Yoongi e iubitul meu. Vreau să stau cu el toată viața, cu toate că tata nu e de acord, eu sunt fericită și nu-mi pasă de nimeni și nimic.

Rebeka pov

Am adormit nu știu cum iar acum m-am trezit în miezul nopții din cauza unui vis, visez foarte mult în ultima vreme, și nu vise tocmai plăcute.
Aud un zgomot de afară, și nu cred că sunt Yoongi și Yugyeom. Mă uit pe geamul mare din spatele meu iar apoi văd fulgerul imens pe cer iar apoi acel tunet groaznic și mă sperie tare încât tip.

-babygirl! spune Namjoon și ma ia în brațe.

-daddy mi-e frică. spun eu și mă cuibăresc în brațele lui.

-sunt aici iubito.

Tunetele și fulgerele se auzeau încontinuu și îmi era frică să dorm iar Namjoon a stat cu mine și am vorbit. Par eu un monstru dar sunt foarte fricoasă și timidă.

-care din voi a țipat? spune Yoongi intrând în camera.

-Namjoon. spun eu

-de aia stai tu în brațele lui? spune Yoongi iar eu îl lovesc cu o pernă ca să plece.

My teacher..my love |FINALIZATĂ|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum