Merhem -1

42 5 15
                                    

Medya- Emir Can İğrek- Defoluyorum

19.06.2020 kitabımın yayımlanma tarihi.

Siz de buraya başlangıç tarihinizi bırakabilirsiniz ^_^

***


Denizin derinlerinde kaybolmak hep cazip gelirdi, yer altı üstünden daha çok hafifletirdi çünkü.  Kafamın içinde olanları unutmak için çözümümdü. Nefesimin sonuna kadar dururdum hem ölsem ne fark ederdi zaten? 

Koşulsuz ona koşarken fark edilememek öyle çok kanatıyor, yaralıyordu ki. Hem huzurum, hem acım, her şeyimdi. Çıkış yolu olup aynı zamanda çıkmaz sokaktı.  O, çelişkilerin en büyüğüydü.  Soluksuz göreceğim tek rüya ve soluksuz kalacağım tek kabustu. 


Benim hislerim arasında canım bu kadar yanıyorken o çoktan tükenmişti belki de. Sahi ona kıyılır mıydı? Gözlerine bakıp anlam ararken ben, bir başkası his barındırmaksızın nasıl bakardı? Dudaklarından çıkan tek bir soluk hayata bağlıyorken beni, aynı soluğu alamamak böylesine acıtıyorken canımı, bir başkası nasıl kaale almazdı. Ben onu elinde can verecek kadar seviyorken başkası nasıl sevmediğini söylerdi ona. Birisine sevdiğini söylemek bu kadar zorken, sevmediğini söylemek neden kolay geliyordu. Ben elimi kalbine atamazken şimdi bir başkası avuçlarında parçalıyordu. Öyle acımasızdı ki. Benim içim gidiyordu. Yapılmazdı ki bu ona. Benim...  Benim canım gidiyordu. 


Merhaba.

Her şeyin başlangıcı olan bu kitapta canlandırmak istediğim çok şey var.

Şu an bir kitleye sahip değilim hatta takipçim bile yok, çok başlardayız.

Yavaş yavaş büyüyeceğiz, birlikte.

Bir şans vermenizi çok isterim, kurgumu görüp beğenmeyenler veya beğenenler hepinizin eleştiri yapmasını çok isterim.

Kitap kapağı yapabilen varsa lütfen bana ulaşsın. 

Kitabın yorumlarında lütfen kendi kitaplarnızın reklamını yapmayın. Hem şöyle bir düşünün, sizin emek harcadığınız bir şeye insanların kendi isteğiyle ulaşması mı, yoksa senin onun önüne koymanla ulaşması mı? Kendi emeğini başkasının  emeğinin geçtiği yere değil, kendi sınırlarına sığdırsan daha güzel değil mi sence de?

Şu an da olmayan ama ilerde bir umut olacağını umduğum kitle, sizleri seviyoruuum <3 

MERHEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin