Merhem- 3

24 3 21
                                    


Göz görmeyince gönül katlanmıyor artık,

 Ne kadar acı bilemezsin ama

 Gelmesen de beklerim

Emre Yıldırım-Gelmesen de Beklerim

Bölüm başlangıç tarihinizi buraya bırakabilirsiniiiz!

***


Karanfilli sakızlar, sevmezdim. Ama güzel kokuyorlardı ve Emir hep çiğnerdi. Hep dediğim sigaradan sonra, ağladıktan sonra ve sınavdan önce. 

Karanfilli sakızların büyüsü vardı, özellerdi. 

Emir, küçüklüğünden bu yana gitmeye alışık olduğu İbrahim amcanın bakkalından alırdı karanfilli sakızları. Onun bütün sakızlardan daha güzel olduğunu düşünüyor bence. Ya da bir anısı olmalı, onu özel ve alışkanlık haline getiren bir şey.

Ona karanfilli sakızları özel kılan şeyi bilmiyordum fakat benim için neden özel olduğunu biliyordum. Bunu siz bile biliyorsunuzdur zaten, Emir.

Onun için özel ise benim içinde öyleydi.

Fakat insan tanımadığı birisine özelini verir miydi? Ben vermezdim galiba.

Yoksa beni tanıyor muydu, sakız paketlerini toplayıp arkalarına şarkı sözleri yazdığımı biliyor muydu? Ama nasıl bilecekti ki? Evde yazıyordum yoksa... yoksa evimi, odamı, çalışma masamı hepsinin yerini biliyor muydu?

Bir dakika, ne saçmalıyorum?

Derin nefesler al. Al ve ver, sakinleşebilirsin. 

Ellerimle çantamı sıkı sıkıya tuttuğumun farkında bile değildim, yavaşça parmaklarımın etkisini azalttım. Çantayı bıraktığım an bütün damarlarımın içinden buz kadar soğuk bir su akıyormuş hissine kapıldım. Saçlarımı ellerim arasına alıp yukarıdan at kuyruğu yaptım, rahatlatmıştı. Dudaklarımı ıslatıp ayağı kalktım. Enseme vuran rüzgar tenimi okşuyordu. 

Sessizce çıktım harabe den, ta ki ayağımın altından sesler gelene kadar. Bİr sakız pakedi daha mı, üstelik üzerinde şarkı sözü yazan?

-Göz görmeyince gönül katlanmıyor artık,

Ne kadar acı bilemezsin ama

Gelmesen de beklerim


***

Böüm sonuu!

Kısa bir bölümdü ve pek bir olayı yoktu biliyorum.

Zaten atılmak içim atılan bir bölümdü.

Rica etsem kitap, karakterler ve beklentilerinizi yorumlarda belirtir misiniz?

Bir sonraki bölüm uzun ve olaylı olacak, haırlanıyorum.

Sizleri seviyorum, yıldızı renklendirmeyi unutmayınnn!

Karanfil kokulu günler dilerim, öpüldünüüüz   *-*


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 12, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MERHEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin