kahve makinesi mugglelar içindir

356 40 19
                                    

Draco yazalı çok da uzun bir süre geçmemişti ama beklemek ona zor geliyordu. Kim olduğunu bile bilmediği biriyle konuşmak ne kadar mantıklıydı? Bunu düşünemeyecek kadar yalnız olduğunun farkına vardı. Hayatında bir sürü bela görmüştü hiçbiri depresyon kadar güçlü değildi. Yanaklarından iki damla yaş aktı. Bembeyaz teni biraz da olsun kızardı. Üzülmek ona yaramıyordu. Ekranı indirip tam uykuya dalmak üzereydi ki e-postanın bildirim sesi kulaklarında çınladı.
Derin bir nefes aldı ve okumaya başladı.

Kimden: korkakpelerin87@...
Kime: yeşilgökkuşağı01@...

Sevgili ve Değerli Gümüş,
Geri dönüş yaptığın için çok teşekkür ederim. Yazmanı umut etmek bile içimi ısıtırken benimle konuşmayı kabul etmenin hissettirdiği mutluluğu anlatamam. Ayrıca bana Cesur demen çok kibardı ama bunun denmesinden bıktım. Korkak olmak daha güzel. Sen bana Cesur de yine fakat ben kendime Korkak demek istiyorum. Çünkü insan kendine yalan söyleyemez.

Sorduğun soruları cevaplamalıyım sanırım.
Utanmak... Utanmak benim için kötü bir duygu, utanmayı sevmiyorum. Beni utandırmak isteyen bir sürü kişi var. Ve bu hoş değil.
Utanmaya iyi taraftan bakmayı denersem evet, kırmızı yanaklar ilgimi çok çekiyor ve evet, kırmızı yanaklılar sevimli oluyorlar.
Gümüş... Benden çok şey bekleyen bir sürü kişi var. Bu konuda konuşmak istemiyorum. Umarım buna üzülmemişsindir. Çünkü beni geriyor ve arkadaş olduğumuza göre bunu rahatça dile getirebilirim diye düşündüm.

Bana yazdığın e-postayı okurken şunu anladım. İkimiz de yalnızlığımızda boğulmak üzereydik ve artık birbirimize sahibiz. Bu çok güzel ve özel. Seni tanımıyor olabilirim ama içimde bir yerde hep tanıyormuşum gibi hissediyorum.
Seni bulmam şans eseri olamaz.
Sana yazmam şans eseri olamaz.
Benimle konuşmak istemen şans eseri olamaz.
Gümüş, benim için şimdiden çok özelsin.

Ailenin yapman gerekenleri söylemesi çok kötü. Acını ve sinirini anlıyorum. Senin gibi hissettiğim çok zaman oluyor. Benim yanımda istediğin kişi olabilirsin. Ayrıca gümüş, altından daha nadirdir.
-Sen nadirsin.-

Bana anlatmak ister misin bilmiyorum ama nasıl anladığının merakındayım. Nasıl kimliğini çözdün? Nasıl farklı olduğunu anladın?
Umarım fazla ileri gitmemişimdir. Eğer gittiysem özür dilerim ve asla cevap vermek zorunda değilsin. Kendimden seni soğutmak şu evrende en son isteyeceğim şey. Lütfen beni anla.

Sevgi ve gülücüklerle
Korkak

Draco'nun içi daha önce kimseye hissetmediği bir samimiyetle doldu.
Canlılar Draco'ya göre anıları farklı hissederlerdi. Mesela 10. yaş günü çok soğuktu ve ya 11 ve ya 12. Draco'nun çoğu anısı buz gibiydi.
Gülümsedi.
Şu an, sıcak hissediyordu. Bu sıcaklığın bitmemesini diledi.
Gözlerini kapadı. Onu ilk gördüğü anı düşünmeye çalıştı. Nasıl her şeyi anladığını...
Yeniden soğuk hissetti.
Ve yazmaya başladı.

.
Çok duygusal bir bölüm gibi hissettim

Gümüş altından daha nadirdir
-beatrisahelena

Lay Your Head On Me | Drarry Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin