Harry duyduğu ince sesle uyandı. Saat geçti. Yine uyuyakalmıştı. Gözlüğünü düzeltip ekrana baktı. Parlaklığı gözünü aldığından uzun bir süre okuyamadı.
E-posta ondandı.Kimden: yeşilgökkuşağı01@...
Kime: korkakpelerin87@...Sevgili Cesur,
Kelimelerin beni bu kadar etkilediğini bilmezdim. Senin kelimelerin etkiliyormuş.
Sayende kendimle ilgili daha çok şey keşfediyorum.
Tercihlerine saygılıyım ama sana Cesur demeye kararlı olduğumu da söylemeliyim.Yazmadan geçemeyeceğim. Nadir olduğumu düşünmen, şu hayatta aldığım en güzel ve nadide iltifattı. Beni mutlu ettiğin için teşekkür ederim. Kulaklarıma kadar gülümsüyorum.
Nasıl anladığımı sormuşsun. Bundan rahatsız olmadım. Anlatmak istiyorum.
Birini sevdim ben. Hayatımda kimseyi sevmediğim kadar.
Hani bazı aşklar imkansızdır ya, bizimkisi de öyleydi. Onu neden sevdiğim hakkında hâlâ en ufak bir fikre bile sahip değilim.
Ama sen de görsen sen de severdin.Ona bir düşmandan bile daha uzaktım. Çünkü belli edemezdim. Belli edersem bütün çevrem, bütün evren, bütün gerçekliğim ve sahip olduğum kör şans; hepsini kaybederdim.
İçimin karardığını hissediyorum. Gerisini daha sonraya saklayalım lütfen.Böyle üzücü şeyler anlatarak moralini bozmamışımdır umarım Cesur. Senin canını sıkmak bile benim için büyük bir acı olur. Senin kadar kibar ve beni önemseyen biri karşıma daha önce çıkmamıştı. Kaybedersem, kendimi aptal ilan ederim.
Bunu söylemek ne kadar doğru bilmiyorum fakat seni düşünürken bir çakıl taşı ısınıyor içimde. Seninle iletişime geçmek için, sana yazmak ve seni merak etmek için harcadığım her dakika, her saniye çok sıcak. Benim soğuk, kasvetli ve gri duvarlarımı yıkıyorsun.
-Bana neler oluyor.-Daha fazla ellerimi aklımdakileri yazmaya zorlamadan sormalıyım.
Sen nasıl anladın?
Anılarını nasıl hissedersin, şu anın soğuk mu sıcak mı?
Ve son olarak nasılsın?Bana geri yazman için saatleri ve dakikaları sayıyorum.
Sevgiler
GümüşHarry kendini aptal gibi hissediyordu. Ona bağlanmaya başlamıştı. Bunun farkındaydı evet ama onun da Harry'e bağlandığını yeni anlıyordu.
Bu ne kadar doğruydu?
Harry içindeki merak duygusunu bastırmaya çalıştı. En başında anonim olalım diyen kendisiydi.Peki bu kadar kırılgan bir çiçeği kim koparmıştı?
Kim üzmüştü Gümüş'ü?
Bunları merak etmemeliydi bu yanlıştı. Çok yanlıştı. Merak ettiği için kendine kızdı. Her ne kadar o, onu merak etse de; Gümüş'ü zihninde bu şekilde bırakmalı ve sorgulamamalıydı.
Onu beklettiğini ve cevap yazması gerektiğini hatırladı. Gülümsedi.
Felix Felicis içse bile belki Gümüş'ü bulamazdı.
Yazmaya başladı..
...
Seni düşünürken
Bir çakıl taşı ısınır içimde.
-Bedri Rahmi EyüboğluAslında yazmıycaktım bunu ama yağmurlu hava ayağına (ve biraz mutsuzluk) yaptık bir şeyler:,)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lay Your Head On Me | Drarry
FanfictionSahte isimler, sahte arkadaşlar ama gerçek biri olmak... Draco hep gerçek biri olmak isterdi. "Bunu söylemekten hayatımda hiçbir şeyden korkmadığım kadar çok korkuyorum. Yani sana değil insanlara." ♪ Lay Your Head On Me -Crush ♪