Seoul Yüksek Güvenlikli Adli Psikiyatri Hastanesi- Merkez Kanadı, saat: 9,30****
Hasta: 88 (Jong In)
2. Gün,
-Hasta, şizofreni tanısının ilk belirtisini gösterdi.
-Hasta, geçirdiği şiddetli sinir krizi sonucunda şahsıma karşı ilk saldırısını gerçekleştirdi ve onu bir şeyin tetiklemiş olabileceği kanısındayım.
-Hasta, birtakım sesler duyuyor.
3. Gün,
-Hasta tekrar şiddetli bir sinir krizi geçirdiği ve saldırganlaştığı için tüm gün boyunca uyutuldu, bu yüzden tedaviye devam edilmedi.
4. Gün,
-Hastanın sinir krizleri devam ediyor.
5. Gün,
-Bu krizler onu çok yıpratıyor ve hastam için endişeleniyorum.
-Hastam uyutulmaya devam ediyor.
6. Gün,
-Hastamın uykusunda ağladığını ve yardım istediğini öğrendim. Bulunduğu durum dikkate alınırsa sakinleştiricilerin kabus görmesine sebep olması ihtimaller dahilinde.
-Hastam hala uyutuluyor.
7. Gün,
-Hasta, ona konulan şizofreni hastalığının belirtisini gösterdiği ilk günden itibaren geçirdiği sinir krizleri nedeniyle, ağır dozda sakinleştiriciler yardımıyla 5 gündür uyutuluyor.
-Geçirdiği sinir krizlerinin şiddeti çok fazla olduğundan ve bu durumun onun kötü olan ruh sağlığını daha da kötü etkileyeceğini düşündüğümden dolayı, ona ağır dozda sakinleştirici verilmesine her ne kadar karşı olsam da hastamın iyiliği için onu uyutmayı uygun gördüm.
-Onun için uygun olan tedaviyi bulamadığım her gün hastamın aleyhine işliyor bu yüzden sinir krizlerinin şiddeti düştükten hemen sonraki ilk işim, onun eski doktorlarıyla görüşmek olacak.
-Hastanın krizlerinin şiddeti kontrol edilecek seviyeye geldiğinde onu uyutmayacak dozda sakinleştiricilerle tedaviye devam etmeyi amaçlıyorum.
İmza:
Dr. Oh SehunGünlerdir yaşadığı stresten ve uykusuzluktan dolayı elindeki kalemi ardından ajandasını bir kenara fırlatıp, ağrıyan başını parmaklarının arasına aldı ve yavaşça ovmaya başladı odasının bir köşesinde duran tekli koltuğa iyice yayılırken. Günlerdir hastaneden sadece kıyafetlerini değiştirmek ya da duş almak için ayrılıyor ve hastasının olası bir sinir krizi geçirmesine karşın işini bitirir bitirmez hastaneye tekrar dönüyordu. Son 5 gündür hastası o kadar çok kriz geçirmişti ki geceleri sürekli uyandırıldığı için uykusunu alamamış, içtiği sert kahveler sayesinde ayakta durur hale gelmişti. Hastasının elleri arasında bayılıp zar zor kurtulduğu günün üzerinden tam 5 gün geçmiş, seansları 5 gün aksamış, hastasının bilinci tam 5 gündür kriz geçirdiği anlar haricinde kapalı kalmış ve tam 5 gündür boynundaki izi saklamak için giydiği gömlekleri sonuna kadar düğmelemek zorunda kalmıştı. Son 5 gündür hastanın durumunda hiçbir değişiklik gözlemlenmediği için de raporlarına sürekli aynı şeyleri yazıyor ve bu durum hastasıyla olan iletişimi bozulduğu için Doktor Oh'u endişelendiriyordu çünkü kaybettikleri her gün hastasının hanesine bir sinir krizi daha yazılıyordu. Hastası her uyutulma sonrası kendine geldiğinde, her şey başa dönüyor gibiydi. Uyanır uyanmaz kriz tekrar baş gösteriyor ve kontrol edilemeyecek seviyede olduğu için tekrar uyutuluyordu. Doktor Oh bu konuda kimseye güvenmediği ve sakinleştirici dozu önemli olduğu için bu işi kimsenin yapmasına izin vermiyordu. Hasta tamamen uyuyana kadar da saldırganlığı durulmadığı için Doktor Oh'un boynundaki morluklara bir de bileklerindeki tırnak izleri eklenmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Obey or Die [sekai]
Fanfic'Benden korkmuyor musun?' 'Senden korkmalı mıyım?' 'Ülkenin en donanımlı akıl hastanesindeki en tehlikeli hasta olarak biliniyorum. Bilmem, korkmalı mısın?'