3| day two, chicks, tattoo and jongin

867 106 336
                                    



Jekyll Street, no.94s,
Seoul*

****

Hasta: 88 (Jong In)

1. Gün,

-Hasta; 1.80 boylarında, 20'li yaşların sonunda ve erkek.

-Şizofreni tanısıyla hastaneye yatırılmış olup, hastanenin batı kanadında bulunuyor ve en tehlikeli hasta ünvanına sahip.

-Hastanın daha önce konulmuş olan şizofreni teşhisine dair şüphelerim olduğu kanısındayım.

-Hastalığının ne olduğunu anlamadan ilaç tedavisine başlamayacağım ancak herhangi bir saldırganlık girişimine karşın ufak dozda sakinleştiriciler ile devam etmeyi doğru buluyorum.

-Hastanın hastalığının ne olduğunu bildiğini ancak bunu saklamaya çalıştığını düşünüyorum. Ona tedavi için verilen ilaçları kustuğunu itiraf ettiğine bakılacak olursa da başarısız olmuş sayılmaz.

-Hasta, doktorlarının doğru düşünemedikleri ve bu yüzden kendisinin doktoru olmaktan feragat ettiklerini savunuyor. Nitekim, eğer bu doğruysa doktorların hasta hakkındaki görüşlerinin sağlıklı olduğunu düşünmüyorum.

-Hastaya, doktor bilgisi olmadan görevliler tarafından sakinleştirici enjekte edildiğini öğrendim ve bu izin görevlilere hastanın doktorları  tarafından verilmiş.

-İlerleyen günlerde hastanın doktorları ile görüşme ayarlamaya çalışacağım.

-İlk karşılaşmamızda yüzünde yara, morluklar mevcuttu. Aynı morluklar bileklerinde de vardı ve vücudunun göremediğim çoğu yerinde de olduğundan şüpheleniyorum. Hastaya kaba kuvvet kullanılmasını doğru bulmuyorum.

-Önceki doktorların raporlarında yazanın aksine hastanın şahsıma karşı hiçbir saldırısı olmamış, öte yandan görevlilere karşı öfkeli ve karşı koyma girişiminde bulunduğunu gözlemledim.

-Hasta önceden tıp öğrencisiymiş.

-Hasta isminin Jongin olduğunu söylüyor.

-Hasta şeftali sevmiyor, çilek seviyor.

İmza:
Dr. Oh Sehun

Ajandasına aldığı notları tamamlayıp, defteri kapattı ve son aldığı not ile gülümsemeden edemedi. Gözleri, bugün iş çıkışında markete uğrayıp aldığı ve masasının üzerinde duran çilekli dudak kremine takıldı. Şeftaliyi sevmiyor olması kalbini birazcık burksa da hastasıyla bir şekilde iletişim sağlıyor oluşu onu mutlu ediyor ve hasta için hala bir umudun var olduğunu hissediyordu. Öte yandan da bunların fırtına öncesi sessizlik olduğundan şüphe ediyor, hastanın kendisini masum gösterme gibi bir strateji uyguluyor olabileceği kuruntularına kapılmadan da edemiyordu.

Çalışma masasının üzeri Jongin'in doktor raporları ve onunla ilgili bulabildiği bilgilerin kağıtlarıyla kaplıydı. Yayıldığı sandalyede biraz doğrulup meraklı ev arkadaşının karıştırmasına karşılık önlem olarak kağıt yığınlarını toplamaya ve çekmecesine kilitlemeye karar verdi. Bulabildiği bilgiler zaten bildiği, Jongdae'den öğrendiği bilgilerden birkaçıydı. Hastanın bilgilerine ulaşım o kadar sınırlıydı ki, varlığını bilmese böyle bir insanın yaşıyor olabildiğinden şüphe eder, efsane olduğunu düşünürdü ama ne yazık ki böyle bir hasta vardı ve kendisi de bu hastanın doktoruydu.

Obey or Die [sekai]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin