•7

146 10 5
                                    

~keyifli okumalar..

"Aşağıdayım."

Telefon titreyince kız mesajı okuyup botlarını giymeye başladı.

Kalın tabanlı uzun botlarının iplerini bağladı,  siyah deri ceketini, anahtarlarını ve  telefonunu alıp kedisinin başını okşadı.

"Ben yokken evi çok dağıtma tamam mı?"

Kedi anlıyormuş gibi miyavladığında güldü.

Evden çıkıp kapıyı kilitledi. Asansöre bindi. Aşağı inerken aynada kendine son bir kez baktı.

Bugün biraz makyaj yapmak istemişti. Uzunca çektiği eyelinerın nasıl durduğuna tekrar baktı. Gözlerine sürüp hafifçe dağıttığı siyah kalemle oldukça güzel gözüküyordu.

Dudaklarına sürdüğü parlatıcıdan memnundu.

Güzel gözüktüğünden emin olunca kıyafetlerine göz gezdirdi.

Siyah vücuduna yapışmayan yırtık kotu, fazlasıyla bol olan baskılı tişörtü, içine giydiği file body ile mükemmel gözüküyordu. Dışarısı soğuk olacağından ceketini de almıştı.

Asansör durunca kendine bakmayı bırakıp dışarı çıktı.

Apartman kapısını itip dışarı çıktı. Çıkar çıkmaz soğuk ürpermesine sebep oldu.

Ceketini giyerken gözleri oğlanı arıyordu.

"Buradayım Marinette!"

Sesin geldiği yöne baktı. Luka biraz ilerde sağda duruyordu.

Gülümseyip yerdeki buzlara dikkat ederek yolun karşısına geçti. Luka onu evinin çaprazındaki parkın önünde bekliyordu.

Motosikletin yanına gelip durdu.

Luka kalbine sakin olması için  yalvardı. Bu gidişle ölecekti.

"Bacağın daha iyi mi?"

Kız kafasını salladı. Luka çok iyi görünüyordu.

Mat deri ceketi, siyah, bol gömleği, dizleri yırtık kot pantolonu ve postallarıyla gerçekten fazlasıyla iyi gözüküyordu.

Pantolonunun yanında sallanan zincirler, yüzükleri ve siyah ojeleri..

Kızlar onun için deli olmakta haklıydılar.

"Sen, çok iyi görünüyorsun Luka. Ben kendimi çok çirkin hissettim."

"Saçmalıyorsun. Ne kadar güzel gözüktüğünü açıklayacak vaktim yok geç kalıyoruz."

Elindeki kaskı kıza uzattı.

Genç kız kaskı kafasına geçirdi ama klipsi takamamıştı.Biraz mücadeleden sonra Luka duruma el attı.

"Kafanı biraz kaldırır mısın? Tamam, işte oldu."

"Teşekkürler."

Motosiklete binip gidecekleri mekana doğru yol almaya başladılar. Yolculuk boyunca Luka heyecandan ölecekti. Marinette ona arkadan sımsıkı sarılıyordu, dakikalarca..

Mekana varana kadar onlarca kez kalp krizi geçirdi. Sonunda arka kapıdan mekana girdiler.

Önce dar ve rengarenk neon ışıklarla dolu bir koridordan geçtiler. Bu koridor kıza eşcinsellerin buluştuğu ucuz ve oldukça pis barları anımsatmıştı.

Ardından birkaç kapının açıldığı bir odaya vardılar. Bunlar, mekanda sahne alan kişilerin hazırlanması için ayarlanmış küçük odalardı.

CİVCİV (lukanette yarı texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin