– Soobin, nézd! Ezzel az alkalmazással tudok csinálni kicsi ént! – ugrott fel Yeonjun ágyáról és rohant oda az asztalhoz, ahol Soobin ült; a polcról egy könyvet olvasva. A fiatal herceg Soobin vállához hajolva tartotta telefonját közel a fiú arcához- olyan közel, hogy a duke fiának hátra kellett dölnie, hogy lássa a fiatal herceg miért volt olyan izgatott.
– Milyen a-alkalmazás ez? –kérdezte Soobin, amint meglátta az aranyos karaktert.
– ZEPETO, neked is csináltam egyet. – Yeonjun egyből keresgélni kezdett az alkalmazásban, hogy megmutassa Soobin karakterét. A duke fiának szemei megcsillantak, ahogy meglátott egy kicsi őt a képernyőn.
– T-Te csináltad? – kérdezte Soobin csillogó szemekkel.
– Igen.
– E-Ez aranyos.
– Én is így gondolom! Egyre jobb vagyok benne, szerintem csinálok egyet Beomgyunak is. – Yeonjun visszavette telefonját. A hirtelen, s durva kopogás a herceg ajtaján mind Yeonjunt és Soobint megugratta. Yeonjun gyorsan eldugta telefonját az ágyának matraca alá.
– I-Igen? – kiáltotta Yeonjun
– Jae most azonnal látni hivatja önt.
– Oké. – Yeonjun nem vett levegőt, amíg meg nem hallotta a személyzet kemény lépéseit elsétálni az ajtótól.
– M-Mit gondolsz miért h-hivat? – kérdezte Soobin Yeonjunt.
– Nem tudom, talán az óráim, a beautillion ballom miatt, vagy csak látni akar- valószínűleg mindhárom. – vakarta meg Yeonjun nyakát és sóhajtott begörnyedve. – Remélem nem tart túl sokáig, nagyon szeretnék menni ma este az étterembe.
– O-Oh, ma is mész? – kérdezte Soobin.
– Igen, szeretnél te is jönni? – Soobin szemei felcsillantak a fiatal herceg ajánlatán.
– J-Jöhetnék?
– Igen persze. Legyél kész, alkonyatkor indulunk- vagy, amikor visszaérek Jaetől.
...
– Hivattál? – mondta Yeonjun mielőtt belépett az öltözőbe. A fiatal herceg, Jaet a szoba közepén ülni vette észre. Előtte egy férfi állt; Yeonjunnak háttal.
– Ah, gyere be! – mosolygott Jae kedvesen fiára. Az új vendég megfordult. Hivatalos öltözetben volt. Öltönyének szövete drága, zöld anyagból volt, s zakója ékszerekkel díszítve.
– Kívánom Obeliavnak, hogy még sokáig virágozzon. – térdelt le az új arc és hajolt meg fejével a hercegnek. Yeonjun kissé kényelmetlenül érezte magát, nem szokott, ahhoz, hogy meghajoljanak neki és az új vendég nagyon gyönyörű volt, Yeonjun úgy érezte, hogy neki kellett volna meghajolni.
– Ah, nem kell ezt csinálnod, még nem vagyok a király. – vakarta meg tarkóját kínosan a herceg.
– Legalábbis, még nem. – Viccelt Jae. Ő és a vendég nevettek, de Yeonjun egy mosolyt felvéve tett meg minden tőle telhetőt, hogy elrejtse nyugtalanságát.
– Megtisztelés kegyelme jelenlétében lenni. A nevem Kim Seokjin és az én megtiszteltetésem, hogy a szabó és rendező legyek a beautillion balljára.
– M-Már elkezdtük a folyamatot? – kérdezte Yeonjun Jaet. Yeonjun egyre idegesebb.
– Persze, egy ilyen eseményt sokáig tart megtervezni. Milyen virágokat szeretnél? – kérdezte Jae székéből felállva.
CZYTASZ
Is Your Heart Gucci? | Beomjun | FORDÍTÁS
FanfictionAz elszökött herceg belebotlik lelkitársába egy sikátorban.