🔞 Repülő ( Park Jimin ) 🔞

169 1 0
                                    

Az ébresztőmre keltem, de rohadtul nm volt kedvem ki kelni az ágyból. Mikor nagy nehezen sikerült, elvégeztem reggeli rutinom, majd a telefonomat a farzsebembe tettem, és elindultam a munkába.

Ohh... Ne haragudjatok, be sem mutatkoztam. A nevem Y/N. 23 éves vagyok, és szüleim nincsenek. Mivel nem tudtam volna másképp eltartani magam, így, ott hagytam az iskolát, és prostinak álltam. Ennek már lassan 5 éve... És míg azt gondoljátok hogy kurva szar, mert nm figyel rád senki, ez tényleg így is van. Persze vannak kivételek, de elenyésző szinten. Azért vagyunk mi, hogy a férfiak piszkos fantáziáját ki elégítsük. Persze a legtöbb esetben nős férfival kell lennünk, de vannak fiatalok is. A nős férfiak azért jönnek, mert a feleségüknek sokszor nem füllik a foguk a párjuk perverziójára.

Nálunk vannak rangok is. Vannak az újoncok, ők még csak egy-két férfit kapnak. Max 3at. Aztán vannak a kezdők, ők már kb. 5öt. Aztán jönnek a haladók, ők is kb. 5öt,6ot... Aztán vagyunk mi, akik akik a ranglétra tetején vagyunk. Persze csak a főnök után...

Mivel én elég magas rangban vagyok, így, nm csak holmi polgárokat kapok, hanem hírességeket is.
Na de, elértünk a tárgytól. Szóval... Ott tartottam hogy elindultam a munkába. Mikor oda értem, X/Y jött velem szembe.

- Szia Y/N. A főnök hív. Annyit mondott hogy fontos... - mondta.

- Szia X/Y. Rendben. Iroda?

- Jaja. - majd egy öleléssel váltunk el egymástól.

Elindultam az iroda felé, és mikor oda értem, kopogtam, majd egy "gyere" után beléptem. Az iroda igényesen volt berendezve, szemben az ajtóval állt az író asztal, és ott ült mögötte a főnököm. A 40es éveiben járt, boldog párkapcsolatban, vagyis pontosítok, házasságban. Két gyerek csodálatos anyja, és a férje imádja.

- Jó reggelt Asszonyom. - köszöntem.

- Jó reggelt Y/N. Nm kertelek, a lényegre térek. Kaptam egy ajánlatot, ami sokat hoz mind a házhoz, mind az elvégzett személyhez. Én rád gondoltam... - mondta.

- És mi lenne a feladat?

- Ki kell menned Koreában, és egy idol kurvája kell hogy légy. Egyébként nm csak te mész, hanm X/Y is. Egy bandánál kell hogy legyél, de annyi biztos hogy egy bandánál lesztek.

- Mivel nincs családom, csak maguk, így elvállalom. - bólintottam rá.

- Rendben. Most menj haza, pakolja össze, mert holnap reggel indulsz. - ezzel intett, hogy menjek a dolgomra.

Mikor haza értem, neki kezdtem pakolni. Mindent bepakoltam, lett vagy három bőrönd, és egy utazó táska. Mikor kész lettem, rendeltem pizzát, majd mikor kihozták, a Vámpírnaplókat kezdtem nézni. Imádom ezt a sorozatot. Mikor vége lett, felmentem a szobámba, majd lefeküdtem aludni.

Másnap

Utálok korán kelni. Főleg mikor a csengő hangjára kell ezt tenni. Kimásztam az ágyból, majd az ajtó felé vettem az irányt. Mikor kinyitottam, egy helyes srác állt előttem, aki az ajtó félfát támasztotta. A napszemüveget a feje tetejére tolta, majd csak ennyit mondott.
- Amint látom nincs készen a hölgy. Fél órát kapsz hogy készen legyél, vagy meg büntetlek.

Én csak néztem rá, kerek szemekkel, majd be engedtem a lakásba. Mikor levette a cipőjét, és a dzsekiét, beljebb ment, majd leült a kanapéra.

- Kér esetleg egy pohár vizet,vagy üdítőt? - kérdeztem tőle illedelmesen.

- Nem köszönöm. De az idő telik Cica... - nézett az óráját, majd rám. Én észbe kaptam, és a szobámba mentem át öltözni. Mikor készen lettem, a bőröndel együtt vissza mentem az idegenhez.

- Esetleg be mutatkozna? - kérdeztem tőle illedelmesen, ő pedig rám emelte íriszeit, én pedig még állapítottam, hogy valami gyönyörű szemei voltak.

- A nevem Park Jimin. Te pedig a kurvám... - nézett rám lenézően.

Én erre nm tudtam mit mondani, hisz tudom jól, hogy egy kuntcsaft iránt sem érezhetünk semmit. De legalább, nézzük a jó oldalát.... Nm egy idős fószert kaptam.

Mikor elérkezett az idő, beültünk a kocsiba, és a reptér felé vettük az irányt.

Már egy idelye repülünk, és még nm mertem kimenni a mosdóba. De mostmár nagyon kell pisilnem, szóval erőt vettem magamon, és kimentem.

Mikor a dolgomat elintéztem, éppen végeztem a kézmosással, mikor valaki nagy hirtelen berántott a fülkébe.

Ráemeltem a szemem, és Jimin volt.

- Nem bírom tovább, itt helyben foglak magamévá tenni! - ezzel kikapcsolta az övét, lehúzta a nadrágját az alsójával együtt, majd a ruhámat felhajtotta, felkapott, a bugyit félre húzta és ezzel egyidejűleg belém vágta magát.

Kicsit kellemetlen volt, de megvárta míg megszokom a méretét, ami hát... Nm volt kicsi, és mozogni kezdett. Hihetetlen csípő mozgása volt, minden egyes lökésénél a mennyekben éreztem magam.

Már elég közel voltam a véghez, és ahogy éreztem ő is. Még lökött egy párat, és egyszerre élveztünk el. Kihúzódott belőlem, viszont nekem még annyira friss volt az élmény, hogy alig álltam a lábamon, így hogy ne essek el, belé kapaszkodtam.

- B-Bocsánat... - engedtem el, és a fülke falának támaszkodtam.

- Semmi baj. Én támadtak le, de ha akarod vissza viszlek. - símított végig az arcélemen egyik kezével.

- N-Nem, megoldom, csak adjon egy pár percet... - sóhajtottam. Ő csak bólintott, és kis idő múlva már rendesen álltam, és vissza sétáltunk a helyünkre.

Innentől az út eseménytelen volt, viszont az életem már nem.

Megismertem a többi srácot, és persze X/N is ott volt. Sok időt töltöttünk együtt a csapattal, és végül azon kaptam magam, hogy össze költöztünk Jiminnel. Mert ugye a sok együtt töltött idő, meghozta a gyümölcsét... Kettőt is! Mert az össze költözés után három hónappal, várandós lettem az ikreinkel.

Szóval, az életem elég jól alakult, és persze alakul. Remélem sokáig ilyen boldogok leszünk, és lesznek unokáink, dédunokáink, és együtt halunk meg.

Első fejezet. Ez a draft, kb. 2 éve itt porosodott, de persze nem ez lett volna a vége. Viszont... Nekem ez is tetszik ❤️ Remélem nektek is.🥺❤️❤️

K-POP ONESHOTSWhere stories live. Discover now