⛺ Kemping ( Jeon Jungkook )⛺

58 0 0
                                    

Végre elérkezett a kirándulás napja! Viszont annyit sajnálok, hogy ez az utolsó az általános iskolás osztály társaimmal.

Kiskunmajsára megyünk a kempingbe, és ráadásul ott van mellette egy strand is. Egész nap ott leszünk, csak délben megyünk el kajálni a Lópofa Csárdába.

( Megsúgom, ha valaki arra jár, ugorjon be egy kis kajára... Kurva finom😍 )

Az első nap, nagyon jó volt, élveztem. Ahogy oda értünk mindenki le pakolt, és mentünk a strandra. Én X/Y-nal, és X/S-el voltam, meg persze hozzánk csapódott egy srác is, aki nm más volt, mint A/Z.

Gondoltuk körbe nézünk a strandon, hogy milyen választék van. Volt ott csúszdás medence, hullám medence, amiben majdnem megfulladtam, ( nm is én lennék😌😂) meg volt egy mesterségesen létrehozott medence is, amiben az utolsó napon sár csatáztunk. ( Az osztálytársam nm kímélt... Izomból dobta azt fost... ) De a legeslegjobb az egészben az volt, hogy olyan embereket ismerhettem meg, akik az egész életemet megváltoztatták.

De kezdjük az elején...

Éppen a második napba léptünk be, volt olyan hajnali kettő körül, mikor ki kellett mennem a mosdóba, viszont ahhoz ki kellett mennem a lakókocsiból, és el kellett gyalogolnom a tusolókig. ( Egyben volt egy épületben a wc, és a tusolók. )

Nm kapcsoltam be a telefonomon a lámpát, így természetesen bele ütköztem egy mellkasba, ráadásul még az eső is esett. Azt hogy egy jóra való ember mit keresett a szakadó esőben hajnalban, azt nm tudom... Ja, nyilván azért, amiért én is.... Na mindegy. Szóval, ott tartottam, hogy bele ütköztem egy illetőbe, aki elkapott, mert bele estem volna a sárba, amit át ugrottam, de nm is én lennék, ha nm csúszik meg, és bele estünk. Én csak elkezdem röhögni, mert tök vicces volt.

Az éjszaka kellős közepén kijövök, mert össze pisálom magam, és egy pocsojába végzem, egy idegennel magamon. Szerintem tök vicces...

- Ne haragudj! Gyere, segítek felállni. De miért nevetsz? - kérdezte az idegen. Én csak ránézek, és még jobban elkap a nevethetnék... Mindene csupa sár, de még így is rohadt dögös...

- Semmi baj! Köszönöm szépen a segítséget. Am csak nézz végig magadon... - nevettem újra. Ő csak tette amit mondtam, de aztán rám nézett, és ha jól láttam kurvára zavarba jött...

-H-Hát... Öhm... Csak kicsit vagyunk piszkosak. - rántotta meg a vállát.

-Kicsit?! Mint akik a disznó ólból jöttek ki. - röhögtem tovább. Erre már belőle is kibukott a nevetés, és egy idő után eléggé fáztam.

- Hú... Azt hiszem hogy én vissza megyek a lakókocsi hoz ruhát szerválni, de pisilnem is kell... - gondolkoztam hangosan.

- Esetleg, adhatok neked egy pólót, addig menj a tusolókhoz. Nekem is le kell mosni magamról a cuccot... - mosolygott rám.

- Köszönöm szépen... De mi a neved? - kérdeztem, miközben a tusolókhoz mentünk.

- Jeon Jungkook. És a tiéd? - nézett rám egy mosollyal.

- Y/N. - mosolyogtam vissza.

- Akkor mindjárt jövök. Addig intézd el a dolgod. - én csak bólintottam, majd miután kipisiltem magam, igaz tök félelmetes volt, mert nem volt villany, vagyis volt, csak gondolom lecsaptak valami. Vissza kimentem, és Jungkook már ott állt egy pólóval a kezében.

- Öhm... Nincs lámpa a tusolóba... Be jönnél, mert kicsit parázok a sötétben... - a szemébe nézni nem mertem, de mikor a csulómra fogott, és bevezetett, akkor megnyugodtam.

- Vetkőzz... Fürdök veled, már ha nem probléma... Úgy sem látjuk egymást, hisz sötét van... - suttogta a fülembe, közben a saras göncökből bújtatta ki a testem.

Mikor mindketten meztelenül voltunk, beálltunk a tus alá, és kellemes fokozatra állítottuk a vizet.

Miután lemostuk magunkról a sarat, kiakartam lépni, és megtörülközni, de a csuklómnál fogva vissza rántott, és így én csupasz testéhez préselődtem.

- Ne menj! Kérlek... - suttogta ajkaimra, majd bezárta azt a kis távolságot, és párnáimra tapadt. Ott csókolóztunk a vak sötétben, egymás testét símogatva, de mégsem érintve azokat a kényes területeket. Csak mi voltunk, és a kellemes víz, ami hullott ránk. Nagy nehezen elváltunk egymás ajkaitól, és homlokunkat össze döntve pihegtünk.

- Gyere el velem egy randira. Igaz, még nem ismersz, de kérlek... - suttogta.

- Örömmel elmegyek veled egy randira, ha kell többre is. - ezzel az arcát két kezem közé fogtam és ajkaira tapadtam.

Fél év múlva, már hivatalosan is egy párt alkottunk, aminek nyilván a rajongói nem igen örültek, mert mint utóbb kiderült egy híres bandában énekes. Az ő országukban idolnak hívják őket.

De a kapcsolatunk eddig mindent kibírt. Remélem ez továbbra is így lesz...

Örülök, hogy akkor azon a kiránduláson egymásba botlottunk. És persze hogy a suli után kimegyek hozzá, és össze költözünk. Várom már, hogy az életem elkezdhessem a Szerelmemmel. És úgy érzem, boldog életem lesz mellette.

Második fejezet... Ezt gondoltam az emlékeimmel írom le, a kirándulás valós, a helyszínek is, de hogy találkoztam Jungkookkal az nem. Sajnos.☹️ Hamarosan jön a következő rész. ❤️

K-POP ONESHOTSOnde histórias criam vida. Descubra agora