-NO I PO CO DAŁEŚ MU MÓJ NUMER TY SZMATO ZROGOWACIAŁA PIERDOLONA OCZYWIŚCIE DALEJ KCKC ALE NO WEZ TAK SIE NIE ROBI!
Takimi słowami Ashi został przywitany na progu saloniku. Oczywiście spodziewał się takiej reakcji ale on już widział chemię między solą a kotem ( ach te moje porównania -dop.aut.).
Był tylko ciekaw kiedy Tsukishima się przyzna do swoich uczuć. Widać było że kotooki go zdominuje ale blondyn tego potrzebował 😏.
Chociaż Akaashi nie powiedział Kuroo jednej rzeczy. Bardzo ważnej rzeczy. " Jeżeli chociażby spóbujesz skrzywdzić, zranić, zdradzić lub po porostu doprowadzić do płaczu Tsukishimę to przysięgam że odetnę ci wszystkie kończyny, poszatkuję, skleję w jedną masę, wsadzę ci do gardła. Następnie wydłubię ci oczy, powoli cię porozcinam resztę ciała. Potem w kawałkach porozzsypuję cię po lesie, zakopię a na każdym kawałku posadzę pięknego kwiatka :)." . No cóż. Ashi nie był taki niewinny na jakiego wyglądał.
-Hejhejhej we no mi daj numer twojego chłopaka bo muszę mu coś napisać!-krzyknął Ashi
- bro. BRO. To nie jest mój chłopak ok!
-jeszcze
-co tam szepczesz pod nosem?- Tsukishima ewidentnie zaczynał się irytować
-nic nic... Toooo dasz mi ten numer?
-Uhhh ugh ngh ( dzwięki zarzynanej swini) nooooo okkkkkkkkkkkkk.... *********
-mmmdzięki
Do: Kuroo Tetsurou
Jeżeli chociażby spóbujesz skrzywdzić, zranić, zdradzić lub po porostu doprowadzić do płaczu Tsukishimę to przysięgam że odetnę ci wszystkie kończyny, poszatkuję, skleję w jedną masę, wsadzę ci do gardła. Następnie wydłubię ci oczy, powoli cię porozcinam resztę ciała. Potem w kawałkach porozzsypuję cię po lesie, zakopię a na każdym kawałku posadzę pięknego kwiatka :).
:).
*następny dzien czy cos* *rano przed zajęciami*
-AKAAAAAAAASHI? - zaczął rozmowę blond włosy
-taaaaaaak?
- Czy wiesz może dlaczego Kuroo do mnie wczoraj zadzwonił i powiedział że się ciebie boi?
-niee mam pojęcia- i w tym momencie Ashi dostał lekkiego ataku paniki ( w tym miejscu mała pauza to prawda, nie mam zielonego pojęcia o atakach paniki i chorobach z tym związanych. To porównanie zostało użyte w celach humorystycznych i nie ma na celu nikogo urazić. Nie jestem jak chajzer) ok wiec to jest edycja po kilku miesiącach- juz wiem i miałam do czynienia z atakami paniki- rzeczywiście wyolbrzymiłam sytuację ale nie chcę zmieniać nic- poprostu doinformacja aby nie było nieporozumień.
-a czy aby napewno? Poco ci był jego numer
-
nobobyćmożetrochęmugroziłemiwglaleniebyłotakstrasznie :)-przeczytaj mi to gnoju. Nie wiem czy zauważyłeś ale ten czarnowłosy idota jest zajebistym facetem. ( i topem if you know what i mean)
- uuuuu podoba ci się? No on jest już oczarowany tobą więc się nie martw
-cZYtAj. juŻ.
-nno wiesz muszę się zbierać już, hehe to ja spadam
Tak więc dzisiejszego dnia uczniowie w akademiku mieli okazję zobaczyć jedną wysoką jasną smugę goniącą inną, ciemniejszą i niższą smugę. Chyba wszyscy wiemu o co chodzi prawda?
Jak tylko Tsukishima przeczytał grozby które Ashi wysłał jego przyszłemu chłopakowi oznajmił iż to chyba oczywiste że to on będzie odbierał dzisiejszą pizzę. Z dość ciekawym zadaniem. (¤^¤)
Ziomki przepraszam was bardzo ale zwyczajnie zapomniałam. Postaram się więcej pisać ok?
I dziękuję za odzew w komentarzach ❤❤❤
Przepraszam😔😔😔
CZYTASZ
Dostawca pizzy ₪BokuAka₪ ₹KuroTsukki₹
De Todo🍁do końca proszę🍁 główni bohaterzy: Bokuto Koutarou, Akaashi Keiji, Kuroo Tetsurou, Tsukishima Kei Akaashi i jego przyjaciel - Tsukishima na 1 roku studiów mieszkają razem. Obydwoje to zagorzali fani pizzy. Co moze się stać jezeli nowymi pracownik...