• Sama doma •

119 6 0
                                    

Náš dům stál docela daleko mimo město. Měli jsme sousedy, ale jen pár a všichni bydleli daleko. Naproti přes ulici od naší příjezdové cesty, která byla skutečně hodně dlouhá, se táhla turistická stezka, ze které naše příjezdovka nešla vůbec vidět. Můj pokoj měl velké okno, které bylo vytočené právě směrem naší příjezdové cesty.

Každopádně, byla jsem doma sama a uklízela svůj pokoj za velmi hlasitého zpěvu "We are the champions", zatímco ta samá písnička taktéž hrála i z televize. V tom jsem zvedla pohled a najednou vidím nějakého muže, jak rychlým krokem přichází po naší příjezdové cestě. Bylo očividné, že kromě mě nikdo není doma, jelikož před domem nestála žádná auta. A tak jsem se rozběhla ke vchodovým dveřím, které byly otevřené, protože bylo strašné horko, zamkla je a spolu s nimi i okno.

To se tomu chlapovi samozřejmě nelíbilo. Vytočila jsem 911, protože se pořád blížil k našemu domu a já byla vyděšená jeho chováním. Zatímco jsem mluvila s operátorem linky 911, ten muž začal mlátit do okna vedle vchodových dveří a pak do dveří samotných. Pak se pokusil ty dveře prokopnout a rozbít okno. Šla jsem se s nožem schovat do máminy skříně, která se dala zamknout jedině zevnitř, a čekala, dokud se neobjevila policie.

Když se konečně ukázali, ten chlap už byl pryč, ale všude na dveřích a okně byly obtisky dlaní a podrážek bot, dokonce i na okně mého pokoje byly obtisky rukou. Nakonec ho našli asi o hodinu později, jak se jen tak prochází tam a zpátky po naší ulici. Řekl policii, že "slyšel můj krásný zpívající hlas a chtěl mě přijít pozdravit". Také byl opilý, ale přiznal, že v době toho incidentu byl střízlivý a že začal pít až po tom, co "jsem ho odmítla". 

A taky jim řekl, že plánoval vejít do domu a "užít si se mnou trochu legrace", když zjistil, že jsem doma sama a že měl v plánu počkat na večer a pak přijít znovu.

Takže tak. O tomhle jsem měla hodně nočních můr.

@InvisibleBookend

Reddit: STRAŠIDELNÉ PříběhyKde žijí příběhy. Začni objevovat