Vlna se procházela klidně táborem. Užívala si teplých slunečních paprsků a tónů ptáků, kteří zpívali v korunách stromů. Odbočila od řeky k doupěti lovců. Viděla beta Star a Zetu Arga, jak zřejmě něco reší. Když se Vlna o trochu přiblížila, Star i Argo přerušili svou debatu a podívali se směrem k alfě. „Jak zní dnešní plán?" Zeptala se Vlna a nahodila roštácký pohled. „To by jsi nám měla říct ty!" Řekla Star a Argo se potichu zasmál. „Ale teď k původní otázce. Přemýšlíme, že by jedna výprava šla lovit za řeku." Argo svůj proslov ukončil a podíval se směrem ke Star. „Tady v táboře v jezírku se objevilo nějaké vodní okřídlenstvo, tak premýšlíme, že bychom vyslali druhou výpravu jezeru do tábora...... pokud s lovem v táboře budeš souhlasit." Oznámila Star a o pár okamžiku později se začali probouzet první lovci. Vlna moc nesouhlasila s lovem v taboře, přišlo jí to riskantní vůči hlídkařům, které by to mohlo rušit ze spánku. Taky vůči Gammě, které tam rostly některé byliny a nechtěla, aby je někdo pošlapal. Star a Argo tam stále čekali, Star začala mírně hrabat přední tlapkou. „Povoluji to v případě, že půjdu na lov taky, abych mohla v případě problému lov okamžitě zrušit." Odpověděla Vlna a Star se zřejmě dost ulevilo, jelikož plán nemusela měnit. Najednou z doupěte vyšla Bouře s Naidou po boku. Naidu Vlna znala už hodně dlouho, měla ji ráda ale do některých věcí šla až moc rychle a bezmyšlenkovitě. Taky ráda věci dělala po svém. „Dobré ráno alfo." Řekla Bouře a protáhla se. Naida řekla to samé, ale ta už byla protáhla dost. Okamžitě začala prešlapovat. Bouře jí svým pohledem uklidnila.
Dále vyšla z jeskyně skupina tří fen, konkrétně Belly, Vichřice a Tyrkysky. Postupně už byli všichni lovci před doupětem. Argo nahodil svůj dominantní pohled a spustil: „Dnes se půjde na dvě výpravy. Jedna půjde za řeku a druhá bude lovit v jezírku okřídlenou zvěř." Dokončil Argo a prohlížel si všechny lovce. „Zeto, lovce do loveckých výprav rozdělím já. I když jsi na vyšším postavení než já, znám všechny lovce mnohem lépe než ty." Namítla Bouře. Bouře byla hlavní lovkyní a jako Naida byla ve smečce už velmi dlouho. Argův dominantní výraz zmizel a změnil se na neutrální. Přišel k Vlně. „Na výpravu za řeku půjde Naida, Natys, Lenka a já. Na výpravu k jezeru půjde Bella, Vichřice, Moon, a naše alfa. Ostatní odpočívejte a půjdete na vaši výpravu večer." Dokončila Bouře. Lovci, kteří neměli nic na práci šli odpočívat. Ostatní začali tvořit skupiny u nejvýše postavených ve výpravě. K Vlně se vydala Bella s Vichřicí a následně k ní dohopkala Moon, která byla plná Energie. „Jdeme na to." Vyštěkla Vlna. Skupinka se seřadila po dvojicích. Vedle Vlny šla pyšná Bella a za nimi si Moon s Vichřicí něco povídali. Když procházeli kolem doupěte Alfy,Bet a delty, potkali Mikyho, který poslouchal hlášení epsilona-Akiry, který právě velké hlídky. Miky se otočil a když uviděl Vlnu, začal vrtět ocasem. „Dobré ráno, alfo!" Vykřikl Miky a nahodil podřízený pohled. „Ale jdi ty! Alfo mi přece říkat nemusíš!" Zasmála se Vlna. Bella se vedle Vlny začala chechtat a i Akiru to rozesmálo, což Akira se moc nesměje. „Kam vůbec jdete?" Zeptal se Miky. „Jdeme lovit okřídlenou zvěř k jezírku." Řekla Vlna. „Jo, to mi říkala Star, ale myslel jsem si, že to neschválíš." Dodal Miky. „No, já už musím pokračovat, zprávu z velké hlídky mi řekni po lovu." Vlna tímto ukončila debatu. Miky ještě naposledy zavrtěl ocasem a vydal se směrem k hlídkařum. Vlnina skupina se vydala k doupěti Gammy. „Alfo, asi jsem nikdy neříkala, že jsem nějakou část prožila u dlouhé packy?" Zeptala se Bella. Vlna hodila na Bellu tázavý pohled. „Nepamatuji si, že by jsi mi to říkala." Odpověděla Vlna. „Žila jsem s dlouhou packou u vody. Dlouhá packa lovila ryby a já jsem jí je pomáhala nosit domů. Někdy jsem ulovila i něco okřídleného, ale to se už dlouhé pacce nelíbilo." Bella se zasmála. Vlna si vzpomněla na to, co jí říkal Miky. Jeho kamarád kvůli tomu zemřel. „A co se stalo dál?" Zeptala se Vlna. „Moje dlouhá packa někam odjela a pak se už nikdy nevrátila. Neměla jsem jinou možnost než si najít nějakou smečku." Odpověděla Bella s trochu skleslým výrazem. Vlna dlouhé packy neměla ráda, potom co jí řekl Miky a teď i Bella. „Ale věděla jsem, že to dlouhá packa neudělala schválně." Dodala Bella a tím ukončila debatu. Už bylo jezírko na dohled a taky šly slyšet zvuky zvěře. Skupina se zastavila a Vlna začala dávat instrukce. I když nebyla už delší dobu lovkyní, měla dobrou techniku.Vlna si všimla bílé opeřené zvěře. Moon a Bella hlídali kořist z druhé strany jezírka a Vlna s Vichřicí číhaly přímo proti zvěři. Vlna se soustředila na každý krok a Vichřice to samé. Bella a Moon čekaly na signál. Bella a Moon pomalu naženou zvěř k mému břehu a společně s Vichřicí jí zakousneme. Vlna dala Belle signál a s Moon začali pomalu zvěř hnát k Vlně. Voda v jezírku byla mělká a tím pádem se mohl pes soustředit na každý krok. Vlna v duchu musela pochválit Moon. Moon se soustředila na každý pohyb. Bílá zvěř se ale otočila ke psům a začala se nafukovat a roztahovat křídla. Moon se zastavila a podívala se na Vlnu, co má tedy dělat. Bella začala vrčet, což bílou zvěř ještě víc rozzuřilo a začala potichu syčet. „Alfo, co teď?" Zakňučela Vichřice. Než Vlna dokázala odpovědět zvěř vzlétla a začala útočit na Moon a Bellu. Vlna okamžitě vystřelila a skočila na bílou zveř. Zvěř se ji snažila vyprostit, ale Vlna byla silnější a těžší. Bella se zakousla bílé zvěř do krku a trhla s ní. Vlna, která držela zvěř dopadla do mělké vody a nateklo jí do čumáku. Zvedla se a kýchla si, aby v čumáku neměla vodu. Popadla bílou zvěř a dotáhla ji na břeh. Mezitím už vylezla na břeh Moon a Bella s tlamou od krve. Vichřice se nestihla do vody ani dostat, takže pouze doběhla již k mrtvé kořisti. „Promiň Alfo, že jsem nestihla pomoct." Řekla Vichřice s pohledem do země. „To je v pořádku." Odpověděla jí Vlna. Bella si olízla pysky od krve. „Myslím, že dneska si pochutnáme!" Řekla Bella, aby zlepšila náladu. „Všichni v pořádku?" Zeptala se Vlna. Tři feny kývly. „Dobře, vydejme se do středu tábora."
Výprava šla v klidu táborem, ale najednou uslyšela vrčení a zlověstné vytí.Původně jsem počítala s tím, že tato kapitola bude krátká :D
Doufám, že se vám líbí, napište mi vás názor do komentářů.
V mediích Vlna jak nese nějakou vodní drůbež (Vlna je s hnědými znaky) :D
1102 slov.
ČTEŠ
Moonrise pack [2]
AdventureSmečka objevuje krásy nového území. Členů ve smečce je mnoho a ne všichni mají k Vlně dostatečný respekt. I přesto, že to nikdo nečekal, stane se katastrofa, která změní každého člena smečky. Dokáže se Vlna a její smečka ubránit těmto hrozbám, anebo...