2. Kapitola

77 7 5
                                    

Vlna neotálela a okamžitě zrychlila. To stejně udělal zbytek skupiny. Vlna myslela na nejhorší. Co když se do smečky dostali cizí psi? Když už byli ve středu tábora, Vlně se z počátku trochu ulevilo. Stál tam Flame a Forest, proti sobě vrčeli, nebo alespoň se vrčení snažil Forest napodobit. „Co se tu děje?!" Vlna pustila kořist a zeptala se. „Alfo, tvůj 'syn' si ve smečce dělá úplně co chce, otravuje nás na hlídce i když tam nemá co dělat!" Zavyl rozzuřeně Flame. Vlna si uvědomila, že Forest žádné postavení nemá. Tato hádka je moje chyba. Vlna pošeptala Belle, ať si jdou odpočinout. Následně celá naježená se postavila uprostřed dvou rozzuřených členů smečky. Když Forest uviděl, jak je jeho matka naježená, raději se mírně stáhl. Flame se naopak naježil ještě více, jeho srst vypadala jako bodliny. „Flame, vrať se zpět ke hlídce. Dnes, když bude Měsíční psice nejvýše, dáme Forestovi postavení. Doufám že je vám to oboum jasný." Řekla Vlna. Forestovi se rozzářilo v očích a viditelně se uvolnil. Flame se vydal ke doupěti hlídek, stále naježený.  Vlna odnesla kořist k ostatním úlovkům. Zatím tam ležel pouze jeden zajíc a veverka. To je hodně málo.. Vlna doufala, že se výprava ještě nevrátila se svými úlovky do tábora. Vlna uviděla Gammu- Kissea, jak to všechno pozorovala ze křoví. „Kissea?" Vyštěkla Vlna. Kissea vylezla ze křoví. Měla trochu vystrašený pohled. Vlna z toho neměla dobrý pocit. „Alfo, nemám moc dobré zprávy. Omega dneska za mnou přišla, že jí je zle. Říkala mi, že se jí točí hlava a že je zesláblá. Dala jsem ji bylinky, ale její stav se moc nezlepšil..." Odmlčela Kissea s pohledem do země. Z Vlny spadla všechna radost. I když se bavily o omeze, Vlna brala všechny členy smečky jako rodinu. 
„Dneska bude omega jíst hned po mě, aby nabrala zase síly." Oznámila Vlna Kissea. Kissea zavrtěla ocasem. „Díky alfo, o případných novinkách tě znova informuji." Dokončila Kissea a vydala se směrem ke svému doupěti. Alfa vylezla na vyšší skálu a zavyla, aby smečce oznámila nové informace ohledně Foresta. První zde byl Miky, poté Heart a Benzin. Z levé strany uviděla přicházet Arga. Najednou se za ním objevila lovecká výprava. Kořisti nakonec bylo hodně. Jeden srnec, čtyři zajíci, bílá zvěř a veverka. Vlna uviděla jak přicházejí ze všech stran hlídky. Alfa si nebyla jistá, zda se Akira nevydal na další velkou hlídku. Uviděla Foresta a Star, jak si něco domlouvají. Forest už věděl, o čem jeho matka bude mluvit, takže byl v celku znuděný. O pár okamžiku se vynořil Akira, který podepíral Stair - omegu. Stair vypadala opravdu slabě. Jiní členové smečky o ní zřejmě taky měli starost, jelikož se za ní otáčeli. Když Vlna viděla, že tam jsou už všichni spustila: „Jak už víte, Forest nemá žádné postavení. Takže dneska až bude Měsíční psice nejvýše, tak vybereme Forestovi postavení." Oznámila Vlna. Někteří začali vesele výt, někteří neřekli nic. Vlna seskočila ze vyšší skály a šla směrem ke Stair. „Už je ti líp?" Zeptala se Vlna. Stair přemýšlela co má říct. „Asi jo." Odpověděla Stair nejistě. Vlna z této situace neměla dobrý pocit. Stair jí evidentně lhala, aby to nevypadalo že už ani nezvládá pozici omegy. Pro Vlnu omega neznamenal nějaký pes, který ji nezajímal, ale pes který je pečlivý na jednoduché práce, které by jiného psa nebavili. Akira se Vlně podíval do očí. On to ví že lže. Vlna nechtěla zesláblou fenu tlačit do toho, aby ji řekla pravdu. „To je dobře. Jdi odpočívat." Odpověděla Vlna. Vlna ze pohledu Stair nedokázala nic vyčíst. Vlna se otočila a měla takový pocit, že to musí vše rozchodit. Rozhodla se udělat si procházku kolem řeky. Když byla Vlna u řeky, okamžitě do ní skočila. Našla si místo kde nebyl proud až natolik silný. Vlna se cítila, jako kdyby zní spadly všechny špatně pocity. Otevřela uvolněně tlamu a otřepala se.  Ale najednou ucítila nějaký pach. Nebyl to pach psa, ale byl to někdo z její smečky. Forest. Vlna vylezla na břeh, kde již byl za hranicí tábora. Najednou ze křoví vylezl Forest s bažantem v tlamě. Když viděl Vlnu, okamžitě ztuhnul. „Co děláš za hranicí tábora?!" Vyštěkla na něj Vlna. Forest pustil bažanta. „Mami, já- já už nejsem lišče.... Co chci říct je to, že mně naše teritorium nestačí. I když jsem několikrát ukázal, že jsem smečce oddaný, stále na mě padají podezíravé pohledy." Dokončil Forest, i když na něm bylo vidět, že chce něco říct. Vlna věděla, že to Forest bude mít vždy ve smečce těžší, než jakýkoliv jiný pes. Myslela si, že když jako alfa dá všem najevo, že Forest je stejný člen smečky jako všichni ostatní, budou to respektovat. Bála se toho nejhoršího. Forest bude muset smečku opustit. Tahle věta ji zasáhla na srdci. Forest byl něco jako její syn. Nechtěla se ho vzdát za žádnou cenu. „Pojďme do tábora." Řekla Vlna, aby přerušila tuhle situaci. „Když se tě někdo zeptá, kdo to ulovil, řekni, že jsem to byla já." Dodala Vlna na závěr.
Smečka už byla shromážděná u hlavního doupěte. Bylo čas se najíst. První si vzala alfa křídlo bílé zvěře. Poté si vzala svůj podíl Stair, poté Kofola, protože čekala štěňata. Následně jedl Epsilon, protože byl vysílený z velké hlídky. Následně Bety, gamma, delta, Zeta, hlavní lovkyně Bouře a ostatní lovci, poté hlavní hlídkař Flame a Forest, poslední jedli hlídkaři. Vlna si olízla pysky a lehla si. Chvíli odpočívala, ale všimla si pohledu Mikyho. „Vlno, potřeboval bych s tebou mluvit." Špitl na ní Miky tak, aby si toho ostatní členové smečky nevšimli. Vlna se zvedla, zívla a šla směrem k Mikymu do doupěte. V doupěti byly ještě Heart a Star s Akirou. „Vlno, Akira viděl na velké hlídce něco, co mě překvapilo." Řekl Miky. Akira se postavil a spustil: „První část velké hlídky byla v pořádku, ničeho zvláštního jsem si nevšiml. Ale když jsem se rozhodl udělat o trochu větší okruh, potkal jsem skupinu dlouhých pacek. Všimli jsi mě, ale než se zvedly ze spadlých kmenů stromu, byl jsem pryč." Heart a Star se podívali vzájemně do očí, Vlna neměla žádná slova. Dlouhé packy,dlouhé packy, DLOUHÉ PACKY! Vlna se postavila za svůj život kojotům, liškám, vlkům a medvědům, ale s dlouhými packami neměla žádné zkušenosti. Znala je pouze od Xolany, následně jí hodně věcí řekl i Miky. „Nevypadaly, že by nám chtěli ublížit, spíš mi přišlo, že odpočívají." Dodal Akira, aby přerušil ticho. „Myslím, že tahle situace pro nás není velkou překážkou." Řekl Miky. „Miky, sice jsem se postavila liškám, kojotům a vlkům, ale s dlouhou packou jsem se nikdy nesetkala." Namítla Vlna. „Já mám ale s dlouhými packami zkušenosti až až. Spolu tohle zvládneme levou zadní!" Přesvědčil Miky Vlnu. Vlna mu to uplatila zavrtěním ocasem. „Taky si myslím." Dodala Heart.
Spolu to zvládneme.....doufám.

V médiích Forest poté, co ulovil bažanta.
1126 slov.

Moonrise pack [2]Kde žijí příběhy. Začni objevovat