Vlna si potřebovala odpočinout. Lehla si na místo, kde jí vzbudí paprsky Měsíční psice dříve, než bude nejvýše. Většina členů smečky už bylo ve svých doupatech. Polootevřeným viděla procházet Baileyho s Amy. Vlna nijak nepřemýšlelam nad tím, jaké postavení Forestovi dá. Spoléhala se na to, že jí to psí duchové řeknou. Měla stále plnou hlavu dlouhých pacek, nemocné Stair a obavou o Foresta. Tohle nemá cenu. Vlna se zvedla a rozhodla se vyklusat. Cestou ale potkala Calamity. Ta na ni hodila její typický dominantní pohled. Vlnu by nepřekvapilo, kdyby ji vyzvala na souboj o místo alfy. Nemyslela si, že by Calamity bývala špatnou alfou. Vlna se po chvíli vrátila a zkusila usnout znova. Tentokrát se jí to už povedlo.
Vzbudila se přesně předtím, než mesíční psice byla nejvýše. Protáhla se a již vyšla čekat na vyšší skálu. Postupně se zde objevili ostatní členi smečky. Nemohla si nevšimnout otráveného pohledu Flema. Už tu byli všichni kromě Foresta. Většina členů smečky bylo velmi nedočkavých a různé přešlapovali. Najednou se zde objevil Forest. Zřejmě se zase coural někde za hranicemi tábora. Vlna si teď uvědomila, že celou tu dobu nevěděla ani kde Forest spí. Celou tu dobu mohl bývat za hranicemi tábora. Vlna zvedla hlavu a zavyla, aby začal ceremoniál. „Mí členové smečky, Měsíční psice je nejvýše, takže je čas, abychom začali." Vlna kývla na Heart, aby donesla kůži srnce. Heart ji dala pod skálu do středu mýtiny. „Foreste, jdi se posadit na kožešinu." Řekla Vlna a podívala se na Foresta. Ten se vydal ke kožešině a sedl si na ní. Vlna se podívala na Měsíční psice a zavřela oči. Měsíční psice, řekni mi, jaké postavení je Forestovi souzené. Vlna takhle zkameněla na pár okamžiků. Lovec. Vlna otevřela oči a podívala se na všechny členy smečky. „Foreste, volím ti postavení lovce." Prohlásila Vlna. Smečka začala vesele jásat. Vlna je svým pohledem utišila, aby mohla mluvit dál. „To znamená, že budeš spát v doupěti lovců a budeš poslouchat svou hlavní lovkyni Bouři. Nebudeš opouštět tábor, pokud nepůjdeš na loveckou výpravu. Budeš věrný své smečce. Můžeš vyzvat někoho na souboj, pokud budeš toužit po vyšším postavení. Naopak tě může vyzvat někdo jiný, aby se ujal tvého postavení." Dokončila Vlna. Forest kývl. Smečka šla Forestovi gratulovat, kromě Flama, který stál jako přibitý. První se podíval na Foresta pohrdavým pohledem a poté na Vlnu hodil tázavý pohled. Bylo jí jasné, že mu vadí že Forest je o postavení výš než on. Tak pokud máš problém, vyzvi někoho na souboj, s tímto ti já nepomůžu. Řekla si Vlna v duchu. Smečka už se pomalu začala opět rozcházet do doupat. Forest šel společně s lovci do jeho nového doupěte. Vlna se k němu rozklusala. „Foreste!" Zavolala Vlna. Forest se otočil. „Chtěla jsem ti pogratulovat." Řekla Vlna. Forest kývl a otočil se a dohnal lovce. Odteď už to není mládě, ale dospělý člen smečky. Vlna začala vzpomínat na časy, kdy byla též štěně. Xolana ji tehdy trénovala sama. Vlna první byla hlídkařkou, ale probojovala se k lovcům. Její matka nebyla vždy divoký pes. Žila nějakou dobu s dlouhými packami. Nic jiného jí o její minulosti neříkala, kromě toho, že ji před narozením Heart spadl její druh ze skály a zemřel. Vlnu při této informaci zamrazilo.
Šla do doupěte, kde už byli ostatní členové smečky. Vlna si šla lehnout vedle Mikyho a spolu usnuli.
Další den Vlna vyšla z doupěte a uviděla, že nejspíš bude pršet. Dnes se chtěla podívat na hlídkaře a zeptat se Kissea, jak je na tom Stair. Vlna se protáhla a začala klusat ke hlídkařům. Uviděla Kelína a Sky jak si povídají. Kelín patřil k těm, který kdysi neměl rád Foresta. Potom, co se usadili v tomto táboře, Kelín ho přestal řešit. Poté uviděla u doupěte hlídek Dennu s Calamity. Vlna došla k nim. Denna okamžitě začala sledovat alfu. Calamity hodila na Vlnu tentokrát znuděný pohled.„Co zase chceš?" Sykla Calamity. Vlnu její reakce překvapila. Denna na Calamity hodila překvapený pohled. Tohle si nenechám. Vlna odhrnula pysky, aby ukázala Calamity své tesáky. Calamity se nestáhla, naopak udělala stejné gesto. Vypadalo to, jako kdyby takhle na sebe hleděly celou věčnost. Calamity se nakonec stáhla, ale jen aby neztrácela čas. Vlna se uvolnila. „Mohu se zeptat, kde je Flame?" Navrhla Vlna. „Je právě na hlídce na druhé hranici." Odpověděla Denna. „Díky" dokončila Vlna a rozhodla se vydat se za Kissea, aby se dozvěděla jak je na tom Stair. Vlna se procházela a najednou začalo pršet. Moc jí moc nevadilo, takže to extrémně neřešila. Hledala pestrobarevnou fenu Kissea. Najednou ji uviděla. Fena si zřejmě třídila bylinky. Vlna se k ní tedy vydala. Kissea na ni otočila hlavu. „Co potřebuješ Alfo?" Zeptala se klidným hlasem. „Chtěla bych vědět, jak je na tom Stair." Odpověděla jí Vlna. „Už jí bylo lépe. Stair se mě ptala, jestli by nemohla s Kofolou na procházku. Dovolila jsem jim to, Akira šel s nimi." Řekla Kissea. Vlna byla ráda, že je vipetce Stair už lépe. Věděla, že se na Akiru může spolehnout. Rozhodla se, že si půjde trochu popovídat s ostatními členy smečky. „Díky za informace." Odpověděla Vlna a šla tedy k hlavnímu doupěti. Zde stál Miky. „Ahoj Miky!" Vyštěkla. Zlatý pes Miky se na ni podíval a přivítal ji. „Ahoj Vlno." Oplatil jí to. „Jak je na tom smečka?" Zeptal se. „Stair už je údajně líp." Miky se odfrkl. „Vlno, nevím jestli bych si byl tak jistý. Stair lže." Řekl nedůvěřivě Miky. Vlna se nad tím zamyslela. Má pravdu. Stair mi lhala. Vlna ale dospěla k názoru, že by Kissea poznala, kdyby jí někdo lhal. Najednou jejich klidnou debatu narušilo vytí plné strachu. Vlna se okamžitě rozběhla ke zdroje zvuku, to stejné udělal i Miky. Vlna byla velmi nervózní, bušelo jí v hlavě. Najednou se zastavila. Ze křoví výběhla Stair s vyděšenýma očima. „Ony unesly Kofolu!"Ahoj!
Omlouvám se, že několik dní nevyšla kapitola, ale nějak jsem neměla chuť psát :D
V médiích Calamity.
981 slov.
ČTEŠ
Moonrise pack [2]
AdventureSmečka objevuje krásy nového území. Členů ve smečce je mnoho a ne všichni mají k Vlně dostatečný respekt. I přesto, že to nikdo nečekal, stane se katastrofa, která změní každého člena smečky. Dokáže se Vlna a její smečka ubránit těmto hrozbám, anebo...