4. Kapitola

69 6 3
                                    

Vlna nevěděla co říct. Chrtice Stair se před ní celá třásla, ostatní členové smečky si něco šeptali. Vlna dala svým pohledem chrtici najevo, aby se uklidnila. Evidentně to na malou fenu zabralo. „Chtěla bych slyšet vše do detailů." Zavelela Vlna. Stair chvíli přemýšlela, jak má začít. „Byly, byly to dlouhé packy! Najednou se na nás vynořily! Chytli Kofolu, jelikož nedokázala jim s námi utéct!" Vyla Stair ke celé smečce. Smečka začala knučet a všude byl pach strachu. Vlna tomu nemohla uvěřit. Věděla, že dlouhé packy dělají divné věci, ale nikdy by ji nenapadlo, že loví psy. Najednou si alfa Vlna vzpomněla na Akiru. Oddechla si, když ho uviděla vylézt z křoví. „Alfo, dlouhé packy jsou již pryč....... i s Kofolou. Jejich pach směřoval k místu, kde jsem je viděl naposledy." Oznámil Akira sklesle. Flame, sestav větší množství hlídek. Ostatní si mohou jít odpočinout do tábora." Dokončila velká fena Vlna a ještě pohledem zkontrolovala Stair, zda je v pořádku. Stair vypadala už mnohem lépe. To jí trochu udělalo Radost.

Vlna přišla do středu tábora. Oddechla si a rozhodla se, že si musí pročistit hlavu. K Vlně se rozešel Miky. „Vlno, co budeme dělat, pokud nás dlouhé packy pochytají všechny?" Zeptal se s pohledem do země. Alfa nevěděla, jak na to odpovědět. Přišlo jí nemožné, aby dlouhé packy pochytaly úplně všechny psy. Ale na druhou stranu věděla, že dlouhé packy velmi nebezpečné. „Já nevím Miky. Ráda bych to věděla sama." Odpověděla smutně Mikymu. Takhle tam pár okamžiku stáli. „Už musím jít za Zetou, musíme to probrat." Řekl Miky a odešel. Vlna se rozhodla zajít za Kissea, aby jí řekla, jak je má tom Stair. Pomalu se rozešla k doupěti zmiňované Gammy. Kissea tam seděla a pozorovala okolí. „Alfo, všechno jsem již slyšela." Odpověděla s pohledem do prázdna. Vlnu tohle chování zaskočilo. Kissea se chovala divně. „Chtěla jsem se jen zeptat, jak je na tom Stair." Namítla Vlna. Pestrobarevná fena se otočila k Vlně s větším zájmem. „Stair už se cítí lépe a i lépe vypadá." Odpověděla gamma. „Děkuji za informaci." Odpověděla Vlna a zavrtěla ocasem. Kissea jí ale neodpověděla, opět se dívala do prázdna. Vlna se otráveně vrátila ke svému doupěti. Není toho opravdu málo. Teď už i gamma nějak nefunguje. Vlna se rozhodla konečně si pročistit hlavu u řeky. Měla to tam velmi ráda. Když se rozběhla k jezeru, potkala cestou Bouři. Ta měla dobrou náladu, vesele si poskakovala. „Alfo, Forest si vedl skvěle, na svém prvním lovu ulovil dva zajíce! Moc se mi líbí jeho technika!" Vyla vesele Bouře. Ta ale kvůli pohledu Vlny přestala. „Asi všechno není v pořádku, co?" Zeptala se hnědo- černá fena. „Dlouhé packy ukradly Kofolu." Řekla Vlna neutrálním hlasem. Bouře zavrčela. „Nenávidím dlouhé packy." Řekla naštvaně a dupla. Její oči byly plné vzteku. „Jsi v pořádku?" Zeptala se jí dobrmanka Bouřka. Bouře se začala uklidňovat. „Nechala jsem se trochu unést." Dodala. „Ale konec keců, musíme odnést kořist na místo." Poručila Bouře a s ostatními lovci se vydala k hlavnímu doupěti. Vlna se naposledy otočila na kořist, olízla si pysky a rozešla se znovu k doupěti. Přestalo pršet a začali opět zpívat ptáci. Vlna nasávala nové pachy. Tráva ji křupala pod tlapami. Když už byla u řeky, začala hledat místo, kde si lehne. Lehla si pod strom a zavřela oči. Snažila se nemyslet na nic a brzo usnula.

Vlna už neslyšela ptáky. Kromě řeky neslyšela nic. A taky nic necítila. Otevřela oči a uviděla popel. Okamžitě se zvedla. Stromy kolem ní byly holé a některé byly černé. Řeka byla špinavá. Kde to jsem? Věděla, že na stejném místě, kde usnula, ale vypadalo to tu příšerně. Když už něco cítila, byly to velmi staré pachy ostatních členů smečky. Už je nedokázala rozlišit, pouze Forestův pach se mírně lišil. Svůj pach necítila vůbec. To je ale divné. Vlna najednou ucítíla ještě silnější pach popele. Vzpomněla si na to, co jí řekla Xolana. Pokud vidíš oheň, tak okamžitě utíkej. Ohně se Vlna velmi bála, ani nevěděla proč. Pach stále sílil a začalo jí být zle. Najednou jí přišlo, jako by jí slunečný pes chtěl spálit. Vlna začala knučet a kašlat.

Vlna otevřela oči a uviděla před sebou oranžové plameny. Okamžitě se postavila na nohy.
„Oheň!"

Omlouvám se za to, že jsem zase nepsala 😂
Ale teď už budu psát více 😂
V mediich zatím nic (přidám později, jsem ve skole)
721 slov.

Moonrise pack [2]Kde žijí příběhy. Začni objevovat