Akcja się dzieje po walce z Kirishimą i Deku która była zresztą pierwszą walką. (Ta wiem masło maślane) Ogólnie to ja tu zmieniam przebieg wydarzeń, więc prosze nie bądźcie źli 🥺🤗
~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^
*Pov Izuku*
Po mojej walce z Kirishimą która była pierwsza nie obeszło się bez pomocy Recover girl. Lewa ręka złamana i wszystkie palce u prawej ręki, ale wygrałem. Wracam teraz z jej gabinetu. Kacchan będzie walczył z [T.N]- san na samym końcu, jestem pewien że zdążę na ich bitwę, bardzo chce wiedzieć jaką moc ma [T.I], ale z tego co widziałem w jej pierwszy dzień szkoły ona potrafi przyzwać Feniksa i ma eksplozje...
Może jest spokrewniona z Todoroki'm albo z Kacchan'em, nie przecież by się poznali... chyba. Kiedy się tak zamyśliłem i szedłem wzdłuż korytarza w pewnym momencie usłyszałem rozmowe pewnych osób. Schowałem się za ścianą, wiem że nie wypada tak podsłuchiwać gdyby nie to że tymi osobami które rozmawiały był All Might i [T.N] -san- Kochanie uważaj, dobrze wiesz z dokumentów jaki silny i agresywny jest młody Katsuki...- oznajmił All Might kładąc ręce na ramionach [K.W] włosej.
~K-K-K-Kochanie!? Ale przecież [T.N]-san jest w naszym wieku!! To niemożliwe żeby ona była z nim!- momentalnie się zarumieniłem.
- Nie martw się będe uważała - podeszła do niego i dała mu całusa w policzek na co Wszechmocny się uśmiechną i też ją pocałował ale w czoło.
- To na szczęście, żebyś była bezpieczna.
-Bardziej Dziecku BOOM BOOM by się przydało - zaśmiała się - To ja będę szła! Uważaj na siebie! - odwróciła się i odeszła.
*Time skip*
Nie wiem co o tym myśleć... [T.N]- san jest z All Might'em?! Przecież dzieli ich wiek! Ona ma 16 lat a on z jakieś 40! (Nie wiem ile on ma lat więc napiszcie w komentarzach dop.auto).
Lepiej o tym nie myśleć, skupie się na opisywaniu przed ostatniej walki czyli Momo i Fumikage. (dobrze napisałam?) Wszystko opisuje dokładnie co kto robi i jak używa swojego quirk, w pewnym momęcie poczułem jak ktoś lekko dmucha mi w ucho, momentalnie wstałem i upuściłem swój zeszyt z moimi zapiskami. Szybko się odwróciłem i zobaczyłem piękne [K.O] oczy i lśniące [D.W] [K.W]. Czekaj CO?!- ( T-T-T.N)-san?! C-c-co ty tu robisz?- Mówiąc to dziewczyna podniosła moją rzecz i coś w nim przeglądała, zauważyłem że się lekko uśmiechnęła do jednej strony, do strony z All Might'em. Jeszcze chwilke tak przeglądała zeszyt i mi go oddała.
– Tylko patrzę co tam tak notujesz i jestem ciekawa czy ty każdą walkę tu zapisujesz- wskazała na moją rzecz.
Noe zdążyłem odpowiedzieć bo Aizawa-sensei zawołał ją i Kacchana.
Usiadłem na miejscu w którym było najlepiej widać całą walkę. Wziąłem długopis do ręki i przystawiłem go do nie zapisanej kartki zeszytu. W pewnym momęcie zauważyłem ja [T N]- san patrzy na mnie kątem oka. Moje policzki momentalnie pokryły się czerwienią. Rozległ się gwizdek i dosłownie pół sekundy później Kacchan zaczął biec w strone [K.W] włosej, ona za to w ostatnim momencie uniknęła jego ataku. Po kilku(nastu) podobnych próbach [K.O] oka stworzyła średniej wielkości eksplozje która odepchnęła jej przeciwnika do tyłu. Wszyscy byli bardzo zdziwieni kiedy [T.I] podeszła do jeszcze leżącego Kacchana, usiadła na nim okrakiem (( ͡° ͜ʖ ͡°)) i zaczeła bić go po twarzy. Na szczęście sensei zareagował i powstrzymał dziewczyne od dalszych ciosów. [T.N] zdała sobie sprawę z tego co robi i wyglądała na bardzo zdziwioną. Wstała z niego i podała mu dłoń w geście pomocy którą ku zdziwieniu wszystkich przyjął. Próbowałem się dopatrzeć co się tam dzieje, ponieważ [K.W]włosa dotknęła jego nosa i wszystkie siniaki zniknęły. Nie moge uwierzyć! Ona ma też podobny dar do Recover girl! Muszę porozmawiać z [T.I]...~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^
Więc tak kolejny rozdział...
Coś mi się z wattpad'em stało i chyba sklonował rozdział drugi...
Ale wracając coś czuje że nasz Brokułek/arbuzik czy jak tam go nazywacie co poczuł do naszej [T.I] kto wie może nasz Dziecko BOOM BOOM też~
I przepraszam że krótkie༎ຶ‿༎ຶPa~