*Pov: Narrator*
Następnego dnia dziewczyna o [K.W] włosach została otoczona przez inne koleżanki z klasy które zadawały jej pytania co w nią wstąpiło i jak to możliwe że Bakugō przyją jej pomocną dłoń bez nawet krzyknięcia na nią. Kiedy ukryta bohaterka była okrążona koleżankami nie zauważyła że właściciel czerwonych tęczówek i blond włosów się na nią patrzy. Katsuki zadawał sobie to samo pytania, co w nią wstąpiło? Jak to możliwe że ona go pokonała a on nawet nie czuł się zły? Jak to do cholery możliwe że ON wielki Katsuki Bakugō przyją pomocną dłoń bez obrażania jej?! W pewnym momęcie zauwarzył że pewien nieznośny mieszaniec o nazwie Todoroki Shoto zbliżył się do [K.O]okiej i chyba chce z nią porozmawiać na osobności. Katsuki nie wiedział dlaczego ale na widok ręki tego mieszańca na ramieniu [T.N] coś zaczęło się w nim gotować. A jak mieszaniec przez przypadek lekko musnął swoim palcem jej wargi miał ochotę wstać i złamać mu ten palec. Nie wiedział dlaczego tak się denerwuje widząc jak jakiś inny chłopak z nią rozmawia. Heterohromik wyszedł z sali a za nim szła [T.I] która była ciekawa dlaczego jej kolega z klasy chciał z nią porozmawiać. Lekcje się zaczynają za 10 minut więc chłopak mógł sobie pozwolić na troche dłuższą rozmowe.–O co chodzi Todoroki-kun?-– Zapytała lekko przekrzywiając głowe w prawo.
– Nie będe owijał w bawełnę...- powiedział bez uczuć patrząc w jej oczy – Dlaczego cię nie było na lekcji z Rement? - zapytał a dziewczyna lekko się spięła.
–C-cóż źle się wtedy poczułam i nie mogłam przyjść, no wiesz...- podrapała się nerwowego po karku.
– Nie nie wiem - odparł
– No poprostu się stresowałam - odpowiedziała.
– Powiedz mi jeszcze jedno...- dziewczyna została przyszpilona do ściany a chłopak chcąc żeby nie uciekła dał swoje ręce po obu stronach jej głowy – Jaką masz inwidualność? Bo to wszystko mi się nie układa... Raz masz eksplozje, raz potrafisz przyzwać Feniksa, a raz potrafisz zrobić coś podobnego do mocy Recover girl...- ciągle patrzył w jej [K.O] oczy.– Kim...kim ty jesteś?
~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^
Wiem że krótki ale mam remont pokoju i nie nam weny.
Postacie w mediach są moimi Oc. Zaczynam pisać też nową książkę więc ten...nom -_-Pa~