💙Wasza przyjaźń👫

1.6K 48 13
                                    

🔥Ray🔥
Tak naprawdę zaczęliście się dogadywać dopiero, gdy miał*ś jakieś sześć latek, a on siedem. Pewnego dnia w jednej z książek fantasy znalazł*ś opis łuku. Zaciekawion* nad wyraz tą historią, postanowił*ś, że nauczysz się strzelać z łuku jak główny bohater. Jedyny problem tkwił w tym, że nie mogł*ś takiego łuku posiąść. Choć na przeciw wszystkim, postanowił*ś sobie sama go zbudować. Ray cię na tym nakrył, ale szybko zdecydował, że ci pomoże. W rzeczywistości robił to tylko po to, aby wykorzystać cię w przyszłej ucieczce. Pomimo to po jakimś czasie mogł*ś nazwać go prawdziwym przyjacielem.

☁️Norman☁️
Wasza relacja rozpoczęła się już dawno. Zawsze tam, gdzie była Emma, tam był*ś ty, a za wami wiecznie uśmiechnięty Norman. Trio nierozłączne. Tylko biedny Ray zawsze przyglądał się wam z politowaniem XD

⭐️Oliver⭐️
Oliver cię uratował, dzięki czemu był*ś mu przez cały czas wdzięczna. Chciał*ś, jak tylko potrafił*ś, mu się jakoś za to odwdzięczyć. Raz wychodziło ci to zacnie, innym razem mniej udolnie. Lecz chłopak wyraźnie zauważał twoje starania. Po jakimś czasie również zapoznał cię z Lucasem i mogłaś oficjalnie nazywać się członkiem jego drużyny buntowników.

🔫Yugo🔫
Nie będę ukrywać, ale on na początku -ładnie mówiąc- miał cię dość. Zjadał*ś mu większość ciasteczek, kręcił*ś się w to i we tę, a na dobór złego nie miałaś zamiaru dać mu spokoju. Po jakimś czasie na szczęście zauważył*ś, z czym się on tak naprawdę mierzył przez tyle lat w samotności. Pomimo że mogło wydawać się to trudne, nie męczył*ś się zbytnio, aby otworzył się na ciebie. Po pierwszej waszej, szczerej rozmowie, wszystko zaczynało się układać.

🍄Nigel🍄
Kiedy po trzech tygodniach od przybycia Emmy z Yugo do schronu zawitał nareszcie Ray z naprawdę sporą gromadą dzieciaków i jednym dorosłym, był*ś podekscytowana całą to sytuacją. Pierwszym nowym dzieciakiem, który do ciebie podszedł, był Nigel z pilnym pytaniem o łazienkę. Przed kolacją znów udało wam się pogadać i finalnie bardzo przyjemnie wam się rozmawiało. Po tym wieczorze wiedzieliście, że to na pewno nie ostatni raz, kiedy wspólnie będziecie spędzisz czas.

W mediach fanarcik Ray mojej roboty 😊

The Promised Neverland PREFERENCJE! 🥀🏹 (Zakończone)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz