KLAN ŚNIEGU

189 21 27
                                    

𝐊𝐋𝐀𝐍 𝐒𝐍𝐈𝐄𝐆𝐔

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

𝐊𝐋𝐀𝐍 𝐒𝐍𝐈𝐄𝐆𝐔

「 UMIEJSCOWIENIE ;;
Terytorium należące do kotów z Klanu Śniegu jest sporych rozmiarów, a w jego skład wchodzą ogromne lasy iglaste, gęste polany oraz od strony granicy z Klanem Gór, skały i jaskinie. Akwenów wodnych na tych terenach jest bardzo mało, gdyż znajdują się one jedynie przy Podziemnej Jaskini oraz w Małym Lasku. Są to dwa jeziora i jeden niewielki strumyk urywający się w połowie terenu. Obóz Klanu Śniegu jest umiejscowiony tuż za iglastym lasem, dzięki czemu jest osłoniony przed wiatrem. Przed intruzami chroni ich grupka gęstych krzewów, drzew i wywalona, ogromna sosna, która do niedawna służyła za legowisko przywódcy, oraz od drugiej strony mur z ostrokrzewu. Wejście do obozu jest skryte obok dwóch dużych jodeł.

「 CHARAKTERYSTYKA ;;
Koty Klanu Śniegu w zdecydowanej większości charakteryzują się długim i puchatym futrem, dzięki któremu mogą przetrwać najgorsze mrozy. Na tle pozostałych klanów zdecydowanie są najbardziej odporne na zimno i wszelakie choroby, w ich klanie najmniej kotów umiera na jakiekolwiek chorobowe dolegliwości. Charakteryzują się również dobrym słuchem i węchem, co pomaga im przetrwać Pore Nagich Drzew, są dobrymi łowcami i mają swój własny sposób na polowanie w głębokim śniegu. Natomiast wadami Klanu Śniegu, są zdecydowanie szybkie bieganie i pływanie, które jest dla nich niesamowicie trudne ze względu na grube futra, dodatkowo bardzo źle znoszą upały. Koty tego klanu mają również problemy z wspinaczką.

「 HISTORIA ;;
Przez ostatnie dwa księżyce Klan Śniegu chcąc zdobyć więcej terytorium, napadł na Klan Drzew. Swoje posunięcie umotywował tym, że na ich terenach jest coraz mniej zwierzyny, jednak atak zakończył się niepowodzeniem, a Klan Śniegu jedyne co osiągnął to mnóstwo strat oraz rozpowszechnienie zarazy. Straty poniesione przez ten klan to śmierć zastępcy oraz dwóch wojowników. Przywódczyni na swojego nowego zastępcę wybrała Kosie Pierze.

「 ŁOWCA ;;
Łowca to ranga, którą cechuje się Klan Śniegu, została ona utworzona jeszcze za panowania Śnieżnej Gwiazdy. Kot pełniący funkcję łowcy ma obowiązek odstraszania lisów z terytorium klanu, zna się na tych rudych stworzeniach i wie czego się boją. Oczywiście nie załatwia tego w pojedynkę, tylko z patrolem doświadczonych wojowników. W pore nagich drzew zajmuje się specjalnym polowaniem, dzięki któremu klan nie głoduje. Polega ono na tym, że tak jak lisy, łowca wskakuje w grubą warstwę śniegu tym samym łapiąc gryzonie pod nią schowane, dlatego bez dużej odporności na zimno lepiej nie zostawać łowcą. Ostatnim obowiązkiem łowcy jest nauka uczniów i młodych wojowników tej techniki, nie dopuszczalne jest aby kot mający powyżej dwudziestu księżyców tego nie potrafił. Łowcy bardzo rzadko uczą tej metody koty, które świeżo dołączyły do klanu, najpierw taki kot musi zdobyć zaufanie, dodatkowo z powodu korzeni ciężej jest mu się tego nauczyć. Nauczenie tej techniki bez odpowiedniego mentora jest praktycznie nie możliwe, dlatego inne klany nie potrafią nauczyć się tej techniki polowania. Łowca może mieć partnera, jednak nie może mieć kociąt. W wypadku gdy łowca bądź jego partnerka spodziewa się kociąt, przywódca ma obowiązek zwolnić go z pełnienia funkcji. W klanie, łowców może być maksymalnie czwórka.

 W klanie, łowców może być maksymalnie czwórka

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

𝐒𝐓𝐀𝐓𝐔𝐒 𝐑𝐀𝐍𝐆𝐈

「 ŁOWCA
Rezerwacja ;; 2/2

「 UCZEŃ ŁOWCY
Rezerwacja ;; 0/1

「 Osoby, chcące pełnić range ucznia łowcy, niech piszą tutaj swoje powody dla których chciałyby otrzymać tą rangę. Wybiorę najlepszy powód i wtedy ranga zostanie dla tej osoby zaklepana.

𝐉𝐔𝐙 𝐙𝐀 𝐏𝐎𝐙𝐍𝐎 [warrior cats roleplay]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz