𝐑𝐄𝐆𝐔𝐋𝐀𝐌𝐈𝐍
「 Regulaminu należy przestrzegać, jego nieznajomość nie zwalnia z obowiązku trzymania się zasad. Za złamanie regulaminu otrzymuje się upomnienia, w wypadku zbyt dużej ilości upomnień wylatuje się z roleplay'u. Regulamin może być aktualizowany.
「 W tym roleplay'u mam władze absolutną i niepodważalną, jednak również, jak każdy mam prawo popełniać błędy.
「 W skład administracji wchodzą mocca__ oraz Aslan661 są to moja prawa i lewa ręka, również mają władzę w roleplay'u.
「 Obowiązuje całkowity zakaz reklamowania się, jeśli chcesz być sławny to sobie na to zapracuj.
「 Postacie mają pełne prawo aby się kłócić, nienawidzić bądź wpadać w bójki, jednak autorzy postaci mają obowiązek się szanować oraz pokojowo rozwiązywać kłótnie. W wypadku gdy sami nie jesteście w stanie rozstrzygnąć kłótni zwróćcie się z pomocą do mnie bądź kogoś z administracji.
「 Jeden księżyc trwa dwa tygodnie, spotkania klanów będą odbywać się drugiego oraz szesnastego dnia każdego miesiąca. Spotkania medyków trzydziestego dnia każdego miesiąca, jedynie w lutym będzie to ostatni dzień miesiąca. W razie potrzeby data zebrania zostanie zmieniona.
「 Od historii, która działa się w poprzedniej wersji roleplay'u minęły dwa księżyce, więc każdy kot powinien być o dwa księżyce starszy. Dodatkowo jak już roleplay się rozpocznie będzie całkowity zakaz odmładzania postaci.
「 Pogoda w roleplay'u będzie aktualizowana przeze mnie w specjalnym rozdziale, należy się do niej stosować. Pora roku natomiast zmienia się co półtora miesiąca, przy każdej zmianie będę umieszczać rozdział z taką informacją. Pora dnia jest taka sama jak w realu.
「 Ilość postaci jest nieograniczona, jednak na wszystkich należy być aktywnym. Po dwóch tygodniach (w wypadku prorang ;; jednym tygodniu) nieobecności dostaniesz upomnienie, po którego otrzymaniu, masz tydzień do powrotu do aktywności. W wypadku gdy nie możesz być aktywny, napisz do mnie w wiadomościach prywatnych, bądź w odpowiednim rozdziale, na ile cię nie będzie, wtedy nie zostaniesz wyrzucony.
「 Zakaz przekładania swojej wiedzy nad wiedzę postaci. To, że ty coś wiesz nie oznacza że twoja postać też musi to wiedzieć. Inaczej mówiąc zakaz jasnowidzenia.
「 Zakaz idealnych postaci bez wad, czy kotów z zielonymi futrami i tęczowymi oczami, one nie mają prawa bytu. Tylko realistyczne koty, więc nie ma supermocy i innych tego typu rzeczy. Dodatkowo po śmierci kota nie ma możliwości wskrzeszenia go.
CZYTASZ
𝐉𝐔𝐙 𝐙𝐀 𝐏𝐎𝐙𝐍𝐎 [warrior cats roleplay]
RandomDecyzja jednej kotki sprawiła, że leśne rejony spowiła zaraza. Zagajniki powoli obumierają a razem z nimi żyjące w nich zwierzęta, jednak choroba szczególnie mocno dotknęła żyjące w koteryjkach koty. Gdy zaraził się jeden zaraza skutecznie przeszła...