9. fejezet - Miért?

30 1 1
                                    

London bridge...

Li Falling down...

London bridge is falling down...my....fair...lady...

-Hm...na, ezt nevezem látványnak. - Ez a mondat fogadott, mikor magamhoz tértem. Ahogy lassan kinyitottam a szemem egy furcsamód ismerős arc fogadott engem. Hosszú haj, kék szemek.

-Yoich...- Hirtelen egy kéz ragadta meg az arcomat, majd közelebb húzott magához. Ekkor éreztem meg a láncokat, amik falhoz szögeztek.

-Hm...sajnálatos módon, én nem a megmentő herceged vagyok, de nem hittem volna, hogy ennyire hasonlitanék rá.

- a külső hasonlóság köztetek valóban megtévesztő lord Yoshitsune. - Szólalt meg valaki oldalról. Felismerem ezt a hangot!

-Te...

- Grigorij Raszputin a becsületes nevem Devochka. - Lépett be ő is a látószögembe. - és ha már a bemutatkozásnál járunk, téged hogy hívnak? - Nézett rám kiváncsi tekintettel, de én úgy éreztem, hogyha két keselyű körözne körülöttem. Nem válaszoltam semmit. Az orosz férfit szemmel láthatóan zavarta a némaságom és a tekintete egyre erősebbé vált, de amikor nyújtotta volna a kezét felém, Yoshitsune megállitotta.

- Ugyan, semmi szükség durvulásra - durozsolja. Miért hasonlit ez egyre jobban ahhoz, hogy Yoichi szokott velem beszélni? - belegondolva, annyira hiányzott már egy kis társaság, mióta se Shizuka se Warabi* nincs velem...

- Mi van?!

- "Társalogni" akar vele? - Köhögte Rasputin. Rohadj meg te is!

- Történjen vele valami jó is, mielőtt meghal - Ezzel Yoshitsune megfogta az államat - Hiszen a társai úgysem fognak érte jönni. Azt nem kockázatják meg egy emberért. Mr Holmes meg...

- Hé, köcsög! Ki engedte meg hogy hozzá nyúlj?!- Hirtelen kinyílt az ajtó (pontosabban, tokostul ki lett rúgva), és a finoman szólva is lángoló Joan lépett be rajta.

- Ugyan már, kedves Joan...

- Ő az én prédám! Takarodjatok!!

- Miért?

-Hm?- Néztek rám mindhárman.

- Miért vagytok ilyenek? Nem....Hogy váltatok ilyenekké?...


*Shizuka Gozen és Warabihime Yoshitsune ágyasai voltak

Jack the Ripper as a Drifter /Drifters Fanfiction/Where stories live. Discover now