6. Fejezet: Én is Drifter vagyok

52 0 0
                                    

"Mindig is rühelltem a prostikat. Sosem tudtam megérteni azt, hogy egy nő miért adja oda pénzért a testét minden férfinak. Persze vannak olyan kivételek, akiknek nem adatott más lehetőség, mint a testük áruba bocsátása, de én pont nem az olyanokat öltem meg. Vagy talán néha. Ki tudja. Egy idő után nem kérdeztem, hogy hány kistestvéréről kell gondoskodnia..."

De amit akkor láttam, mikor végre sikerült betörnünk a várba, egy életre elment a kedvem az ágyastánctól. Bár nekem sem volt kellemes, vajon mit élhettek át azok a férfiak, akik látták amint az a sok kövér szemétláda megbecsteleníti a húgukat, anyjukat vagy éppen a feleségüket.?

Én is csak Yoichibe kapaszkodtam, aki persze eltakarta a szememet, de a hangok még mindig visszhangoznak a fejemben. A sikolyok, a hörgések végül az elkerülhetetlen vég velőig hatoló hangjai. Mindenki csüggedve indult meg hazafelé és - nem meglepő módon - de senki sem akart beszélni. Még Oda úr is elkerülte a csípősebb megjegyzéseket, egészen addig amíg a sors össze nem hozott minket egy másik nőnemű lénnyel. A lányt Olminunak hívták (Oda persze mindenféle perverz átiratban használja a nevét) és elmondása szerint egy nagy mágusnak a tanítványa. Én már szinte sírva öleltem át szegényt, hiszen van még egy lány rajtam kívül a csapatban, és innentől már nem kell attól rettegnem, hogy valaki rám nyit fürdéskor.

- A mesterem hamarosan ideér, addig jó lenne ha nem kevernétek több bajt. Már így is túlzottan felhívtátok magatokra a figyelmet. - Morogja Olminu, miközben

Oda úr kezét üti el a melleiről.

- Arra a furcsa nevű birodalomra érted? Azokkal könnyen elbánunk. - Mondja viszonylag jó hangulatban Shimazu, de Olminu csak leinti.

- Ha csak ők lennének a baj, akkor nem aggódnék. De sajnos már a Fekete Király is tud a jelenlétetekről és... - Hirtelen megfagyott a levegő, és mindenki egy emberként ugrott fel a helyéről. Újabb alakok vannak a közelben. De ez nem olyasfajta jelenlét volt, mint az Orte-i katonáknak volt, hanem annál sokkal, de sokkal veszélyesebb.

- Drága, te maradj is a csöcsivel. Mi lerendezzük őket. - Mondja Yoichi, miközben próbál visszaültetni a helyemre, de válaszul csak a vállamat rángatom.

- Azt már ugyan nem! Én is harcolni fogok ellenük! Elvégre én is Drifter vagyok, vagy mi az ördög! - Három társam (plusz Olminu) csak néz, majd végül nagy sóhajtások közepette igazat adnak.

- Rendben, de bármi is van nem fogunk megvédeni. - Mondja Shimazu - Van egy olyan érzésem, hogy magunkat is nehéz lesz...

Jack the Ripper as a Drifter /Drifters Fanfiction/Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz